Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaisku persukeskustelulle: taidan äänestää vihreitä.

Vierailija
31.03.2015 |

Tai en taida, vaan ehdottomasti äänestän, kuten aina ennenkin.
Muita?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny kaikkein idiooteimpia äänestä. Tai en mä sano mitään, on sdp:ssäkin idiotteja. Mä äänestän nyt persuja. Pakko kattoo, et onks niistä johonkin kun ei noista muistakaan ole.

Vierailija
22/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:17"]

Kaikkien vihreiden äänestäjien pitäis muuttaa mamulähiöön, niin näkisivät mitä heidän politiikasta seuraa. Helppohan se on olla mamumyönteinen jossain hyvällä alueella.

[/quote]

Asuin Helsingissä 10 vuotta jasiitä suurimman osan Itä-Helsingissä :) Kaksi vuotta sitten muutin maalle, kun löysin täältä töitä. Mulle oli ihan helppoa olla "mamumyönteinen" siellä Itä-Helsingissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:17"]Kaikkien vihreiden äänestäjien pitäis muuttaa mamulähiöön, niin näkisivät mitä heidän politiikasta seuraa. Helppohan se on olla mamumyönteinen jossain hyvällä alueella.
[/quote]
No mitä siitä poliitikasta seuraa? Kerro, kun selvästi olet asiaan perehtynyt, millaista mamulähiössä on? Voisin kuvitella, että esim. pakolaisia, jotka yrittävät sopeutua täysin uuteen kulttuuriin.

Vierailija
24/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:11"] Minäkin olen ensimmäisen kerra harkinnut äänestäväni vihreitä, tai no äänestin presidentin vaaleissa Haavistoa, mutta se nyt on aika puhtaasti henkilövaali. Pitäisi vaan löytää vihreä, joka kannattaa ydinvoimaa. [/quote] Ydinvoima on liian ympäristöystävällistä ja vähäpäästöistä vihreille. [/quote] Ydinvoima on tikittävä aikapommi ja ydinjäte kiva perintö tuleville sukupolville

[/quote]Onko massamaahanmuutto tikittävä aikapommi?

Vierailija
25/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vihreitä äänestän.

Vierailija
26/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:19"]

Kaikkien vihreiden äänestäjien pitäis muuttaa mamulähiöön, niin näkisivät mitä heidän politiikasta seuraa. Helppohan se on olla mamumyönteinen jossain hyvällä alueella.

[/quote]

Asuin Helsingissä 10 vuotta jasiitä suurimman osan Itä-Helsingissä :) Kaksi vuotta sitten muutin maalle, kun löysin täältä töitä. Mulle oli ihan helppoa olla "mamumyönteinen" siellä Itä-Helsingissä :)

[/quote]

Itä-Helsingissä joukkoraiskataan, raiskataan, ryöstellään ja pahoinpidellään mamujen toimesta eniten koko maasta ja vielä jotkut uskoo sokeasti mamumyönteisyyteen.

Vierailija
27/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun myllypurossa ja äänestän vihreitä

Vierailija
28/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:07"]

Piraattipuoluetta äänestän. Tosin toivon että vaihtaisivat nimensä että puolue otettais enemmän tosissaan.

[/quote]

Aina kun jossain lukee tai sanotaan "Piraattipuolue", alkaa mieleni tehdä salmiakkia. 

Vierailija
29/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:17"]

[/quote]

[/quote]

Samoin. Tapaan maahanmuuttajia jonkin verran työssäni, ja arvatkaa millaisia he ovat? Keskenään erilaisia persoonia, joita yhdistää ehkä sama kulttuuri ja se, että he ovat pakon edessä joutuneet jättämään kotimaansa. Et voi nitoa heitä kaikkia samaan kansioon ja painaa päälle leimalla "mamut".
Mekin olemme erilaisia, vaikka taidamme kummatkin olla kantasuomalaisia.

Vierailija
30/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on huolissaan ilmaston lämpenemisestä tuleville sukupolville, mutta islamisaatiosta tuleville sukupolville vihreät ei välitä huolestua.

Vierailija
31/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:22"]

[/quote]

[/quote]

Itä-Helsingissä joukkoraiskataan, raiskataan, ryöstellään ja pahoinpidellään mamujen toimesta eniten koko maasta ja vielä jotkut uskoo sokeasti mamumyönteisyyteen.

[/quote]

Noin puhuvat etenkin ne, jotka eivät ole edes käyneet Itä-Helsingissä! Itse oon asunut Kontulassa, Puotilassa ja Viikissä ja viett'nyt paljon aikaa Vuosaaressa (mieheni asui siellä, kun aloimme seurustella) ja Mellunmäessä (paras ystäväni asui siellä monta vuotta). Itiksessä tuli tietenkin käytyä paljon.

Vierailija
32/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Noin puhuvat etenkin ne, jotka eivät ole edes käyneet Itä-Helsingissä! Itse oon asunut Kontulassa, Puotilassa ja Viikissä ja viett'nyt paljon aikaa Vuosaaressa (mieheni asui siellä, kun aloimme seurustella) ja Mellunmäessä (paras ystäväni asui siellä monta vuotta). Itiksessä tuli tietenkin käytyä paljon.

[/quote]

Ei niitä rikostilastoja tarvi sinne Itä-Helsinkiin tulla lukemaan.

Vierailija
33/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:25"]

Vihreät on huolissaan ilmaston lämpenemisestä tuleville sukupolville, mutta islamisaatiosta tuleville sukupolville vihreät ei välitä huolestua.

[/quote]

Mutta persut eivät ole huolissaan ilmaston lämpenemisestä, joka varmuudella tuhoaa maapallon niin ettei sillä islamisaatiollakaan loppujen lopuksi ole mitään väliä.

Vierailija
34/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:11"] Minäkin olen ensimmäisen kerra harkinnut äänestäväni vihreitä, tai no äänestin presidentin vaaleissa Haavistoa, mutta se nyt on aika puhtaasti henkilövaali. Pitäisi vaan löytää vihreä, joka kannattaa ydinvoimaa. [/quote] Ydinvoima on liian ympäristöystävällistä ja vähäpäästöistä vihreille. [/quote] Ydinvoima on tikittävä aikapommi ja ydinjäte kiva perintö tuleville sukupolville

[/quote]

No eiköhän sen ydinjätten tuhoava tekniikka keksitä vähintään 20 vuoden sisällä.

[/quote]

Noinhan ne monet ovat uskoneet jo vähintään 20 vuotta.

Vierailija
35/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vihreitä tottakai. Ei vaan pysty äänestämään persuja, vaikka ensin meinasin. Rasismi ja seksismi kuvottaa. Vihreät vaalivoittoon!

Vierailija
36/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:11"]

Minäkin olen ensimmäisen kerra harkinnut äänestäväni vihreitä, tai no äänestin presidentin vaaleissa Haavistoa, mutta se nyt on aika puhtaasti henkilövaali.

Pitäisi vaan löytää vihreä, joka kannattaa ydinvoimaa.

[/quote]

Kaikkihan ne. Juurihan istuivat hallituksessa joka päätti ydinvoimasta, ja ovat jo ilmoittaneet ettei ydinvoimapäätös ole kynnyskysymys seuravassakaan hallituksessa. Semmosia idealisteja. :)

Vierailija
37/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sanoppa muuta :) Ehkä sinun kannattaisi muuttaa sieltä mamulähiöstä tänne kunnon ihmisten alueelle.

Vierailija
38/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää ei ihan mitä tahansa muuta, mutta älkää äänestäkö vihreitä. Ehdottomasti tuhoisin puolue maamme kannalta.

Vierailija
39/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vihreitä äänestän.

[/quote]

Persupropagansa käy kiehuttaan, joten meikä tekee kiusaksi aivan samoin.

Vierailija
40/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:30"]

Äänestän vihreitä tottakai. Ei vaan pysty äänestämään persuja, vaikka ensin meinasin. Rasismi ja seksismi kuvottaa. Vihreät vaalivoittoon!

[/quote]

Vihreitä äänestämällä rasismi kasvaa. MItä enemmän ongelmamamuja ja islamisaatiota sitä enemmän "rasismia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi