Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö mies, jossa tavarat on?

Vierailija
02.05.2025 |

Tää on ihan uskomatonta, kuinka huonosti mies tietää missä mikäkin tavara meillä on. Tänään on varmaan ollut ennätys, kun sanon tarkalleen missä jokin on ja miehellä ei ole hajuakaan. 

Tietääkö teidän perheessänne mies mistä mikin asia on?

Meillä tänään etsitty säilykeruokapurkkia, tarjouluastiaa, valokuvakansiota, saippuaa, korkkia yms.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydä, vaikka etsii oikeasta paikasta. 

2/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän tarkalleen missä mun tavarat on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa? 

Vierailija
4/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa että olet löytänyt edes yhden asian missä olet miestäsi parempi ja voit nyt tuoda sen julki ja nauttia paremmuudestasi. Mites kaupassa käynti, arvaan että siinäkään mies ei pääse sinun tasollesi?

Vierailija
5/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet jo tehnyt eropaperit valmiiksi?

Vierailija
6/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmääntymisen yksi perusvaiheista on se kun nainen alkaa etsiä vikoja miehestään vaikka väkisin.

Vierailija
7/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pieksit jo miehen siitä hyvästä auton apukäynnistyskaapeleilla? Ja seksiä ei tule kolmeen vuoteen?

Vierailija
8/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin niin pitkään kunnes muutettiin naisen kanssa yhteen. Sen jälkeen en ole selvillä mitä missäkin on. Tavaroiden säilytyspaikka muuttuu yhtä usein kuin naisen mieli. Tänään täällä, huomenna tuolla.

Vierailija
9/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa ei ole mitään järkeä, onko aloittajalla päihdeongelma?

Vierailija
10/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi kotiin noutaa tuollaisen naisen kuin AP, että jaksaa ja viitsii yksin pitää ylläjärjestystä? Sinkkuna joudun nyt kaiken tekemään itse, joten olisi kiva jos olisi joskus joku jonka kanssa jakaa asioita......Saako kokea olonsa onnettomaksi kun ei ole edes omaa palvelijaa, kuten AP:n kumppanilla ilm on

Vierailija
11/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän varmaan pohjat.  Mun mies ei tiennyt, missä esikoisen vaatteet (kaikki) ovat, kun mä olin synnyttämässä toista lasta.  Ei siis löytänyt esikoisen vaatekaappia hänen huoneestaan.

Vierailija
12/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se mies, jossa tavarat on tietää, että ne on hänessä. Ellei sitten ole totaalisen tyhmä.

Vierailija
13/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkä jäkä jäkä jäkä

Vierailija
14/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies ei oppinut tavaroiden paikkoja meidän talossa vaikka 15 vuotta olivat samoissa kaapeissa. Aina oli mysteeri, mistä löytyy sakset, kenkälusikka, joulukoristeet ym. Ehkä miehiltä puuttuu joku tavaroiden paikan tallennustumake.

Tai sitten, asiat mitkä ei kiinnosta, eivät vain jää mieleen

Vierailija
15/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai pieksit jo miehen siitä hyvästä auton apukäynnistyskaapeleilla? Ja seksiä ei tule kolmeen vuoteen?

Niin, hänen vaimonsa on ammattidomina. 

Heillä on sopimus alistumisesta seuraavaksi kolmeksi vuodeksi. 

Vierailija
16/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että muija piilottaa tavaroita. Jos oppii tietämään missä jokin on, niin ei ole kauaa.

Vierailija
17/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme miehen lapsuudenkodissa jossa siivouskomero on ollut samassa paikassa 70 vuotta, 

Mies ei tiennyt missä imuri on.

Vierailija
18/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te muka tarvitsette tarjouluastiaa näin keväällä? Ei niitä saa käyttää muulloin kuin jouluna. Nyt kuuluu käyttää tartoukoastioita.

Vierailija
19/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jossa tavarat? Mitkä tavarat on miehessä? Anteeksi, mutta jos kielioppi on tuolla tasolla, en pysty vastaamaan itse kysymykseen. Ainoa hyväksyttävä selitys olisi se, ettei aloittajan äidinkieli ole suomi.

Vierailija
20/21 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli maailman epäjärjestelmällisin ihminen (mies) ja kun se etsi jotain niin se sotki samalla joka paikan eikä löytänyt mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä