Milloin tulee kutsu Amk-pääsykokeisiin
Niin milloin? Katselin että kesäkuun alkupuolella useimpien oppilaitosten pääsykokeet.
Kommentit (72)
Myös kiinnostaisi nähdä/kuulla vanhoista pääsykokeista. Hain kätilöksi metropoliaan. Varmaan sama pääsykoe kun sairaanhoidon puolella?
Itse hain myös kätilöksi helsinkiin, kamala stressi lukea monta sataa sivua ja jos sitten ei pääsekkään. Hain tosin myös metropoliaan sh kouluun niin on sama pääsykoe. Tosin kuullut että kätilön pääsykokeisiin tarvii korkean keskiarvon niin siksi jännitän.. Oma ka on 2.25
Ai on? Mä en oo kullut yheltäkään et olisi tullut kätilön tai sh kouluun pääsykoetietoja.. Mihin.kouluun olet saanut?
Onko kukaan saanut osteopatiaan kutsua? Täällä päivitteleb jatkuvasti kaikkia sivuja mistä voisi jotain tietoa saada :D mutta tosiaan, ainakin metropolia lähettää vasta tämän viikon alussa vielä kutsuja sote-aloille. Jos ei keskiviikkoon mennessä oo mitää kuulunu niin en kyllä jää oottamaan :/
Onko porista tullut sairaanhoitaja kutsuja?
Tänään tuli kutsu TAMKiin terveydenhoitajan ohjelmaan (sähköpostilla)
Metropolian sote-alalle, onko kellekkään tullut?
Onneks olin tänään jo pääsykokeis niin ei tarvi stressata.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:33"]Onneks olin tänään jo pääsykokeis niin ei tarvi stressata.
[/quote]
Millaiset oli ja mille alalle hait?
Minäkin haluan tietää ilmoittaako Turun amk jos en pääse valintakokeisiin?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:33"]Onneks olin tänään jo pääsykokeis niin ei tarvi stressata.
[/quote]
Millaiset oli ja mille alalle hait?
[/quote]
Tekniikan alalle rakennusinsinööriksi. Ei ne nyt mitkään ylitsepääsemättömän vaikeat olleet, mutta sen näkee sitten pääsenkö sinne opiskelemaan.
Jes, tänään tuli TAMK-kutsu sh:ksi :)!
Tamk sh täälläkin! :) t. se joka pääsi myös hamk sosionomiksi. ja tamk kyllä ainakin ilmotti jos ei päässy valintakokeeseen ja millä pisteillä ois päässy
TAMK bioanalyytikko tuo tänään sähköpostilla.
Mä en ymmärrä miten en ole saanut kutsua röntgenhoitajan pääsykokeisiin. Todistuksesta kuitenkin saan pisteistä 29/30. Olen laittanut sähköpostia pari päivää sitten vastaavalle, mutta mitään ei kuulu... Kohta pitää varmaan soittaa, häiritsee sen verran kyllä. :/
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:13"]Mä en ymmärrä miten en ole saanut kutsua röntgenhoitajan pääsykokeisiin. Todistuksesta kuitenkin saan pisteistä 29/30. Olen laittanut sähköpostia pari päivää sitten vastaavalle, mutta mitään ei kuulu... Kohta pitää varmaan soittaa, häiritsee sen verran kyllä. :/
[/quote]
Soita äkkiä opintotoimistoon! Vastaavat ei välttämättä ehdi mailin ääreen.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:15"]En tajua, miksei amk:t voi ottaa pääsykokeisiin kaikkia hakukelpoisia niin kuin yliopistotkin.
[/quote]
Kun on haastattelut! Pitäis haastatella kaikki, pienissäkin tutkinto-ohjelmissa saattaa olla esim.400 hakijaa.
Entä tietääkö kukaan löytyykö jostain vanhoja pääsykokeita, jotta voisi katsoa minkä tyyppisiä kysymyksiä siellä on? Riippuu tietty aineesta. Itse olen yrittämässä Metropoliaan sairaanhoidon puolelle.