Milloin tulee kutsu Amk-pääsykokeisiin
Niin milloin? Katselin että kesäkuun alkupuolella useimpien oppilaitosten pääsykokeet.
Kommentit (72)
Saimian terkka kutsua ei kuulu? Pisteiden pitäisi riittää!
Kamala kun ahdistaa ettei vieläkään ole tullut. Itsekin olen hakenut sairaanhoitajan päivätoteutettuun koulutukseen Turkuun.
Mulle tuli tänään kutsut turkuun sosionomin ja fysioterapeutin valintakokeisiin, mutta toisaalta ne oli laitettu mulle samalle päivälle että ei oikeen molempiin voi osallistua
Onkohan kellään tietoo koska Tamk lähettää sote alan kutsuja..? hain kahteen eri paikkaan sairaanhoitajaksi, pitääkö käydä molemmissa kaupungeissa pääsykokeissa vai riittääkö toinen?
tamkiin ja hamkiin kans odottelen sotepuolen kutsua...
On käsittämättömän epäreilua että kutsut lähtee niin myöhään x(! Tippuu hiukset päästä ja stressaa että onko lukenu ihan turhaan
Ärsch missä TAMK:n kutsut viipyy -_-
Saimialta tuli kutsu tänään sähköpostitse fyssarin kokeisiin.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:03"]
Mulle tuli tänään kutsut turkuun sosionomin ja fysioterapeutin valintakokeisiin, mutta toisaalta ne oli laitettu mulle samalle päivälle että ei oikeen molempiin voi osallistua
[/quote]
Eikö sinne voi ottaa yhteyttä, että saisi osallistua eri päivinä?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:03"]Mulle tuli tänään kutsut turkuun sosionomin ja fysioterapeutin valintakokeisiin, mutta toisaalta ne oli laitettu mulle samalle päivälle että ei oikeen molempiin voi osallistua
[/quote]
Mulla ainakin siinä Hamk sosionomi kutsussa luki että ota yhteyttä jos saat kaksi sote alan kutsua.
Laittakaa tänne kun kutsut alkaa tulee!! Tietää sit heti jos jää ilman. Tai ois kiva jos laittaisitte :)!
Onko jo tullut metropoliaan ja laureaan? Sos ala!
Tuleeko näistä tieto jos EI päässyt pääsykokeeseen?
Saimialle soitin tänään. Olivat kutsuneet mutta sähköinen kutsu ei ikinä tullut perille! Soittakaa jos tuntuu epävarmalta! Etanapostia pistivät tulemaan.
Entä onko SAMKista tullu mitään?? Ilmottaako ne jos en pääse kokeeseen? TAMK sh koekutsu tuli tännekin:)))
Ei tullut tänäänkään kutsua.
Hain sh:ksi opiskelemaan ja oppilaitoksen sivulla lukee, että kirjeitse tulee kutsu jos tulee. Olen pääsykoepäiväksi pyytänyt töistä palkattoman vapaan, toivottavasti en turhaan :(
Mä hain Turun amk:an suuhygienistiksi opiskelemaan, ei ole tullut pääsykoekutsua. Mulla pitäis olla täydet alkupisteet... pitkään antavat odottaa.
Sama.. mihin sä haet :)?