Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Äidille ei sitten saa kertoa siitä vasektomiasta."

Vierailija
19.12.2021 |

Näin totesi mieheni. On kuulemma liian vaikea paikka mamille.

Ihanaa, saan siis jatkossakin harteilleni uteluita ja painostusta lastenhankinnasta, vaikka mies haluaa lapsia ihan yhtä vähän kuin minäkin.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni teki samoin, äidille ei kerrottu.

Sitten 45 vuoden korkeassa iässä veli tajusi, että haluaa lapsia. Erosi vaimostaan ja on nyt 3 villin pojan isä. Niin se elämä heittelee.

Älä puhu hoopoja.

Pari ystävääni isäksi 40-vuotiaana erottuaan puolisoistaan, jotka eivät halunneet lapsia

Vierailija
22/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät kai miksi toinen nainen painostaa sitä joka siitä ensisijassa päättää?

En ymmärrä. Oletan että minua ei pidetä niin vastuuttomana ihmisenä että raskautuisin miehelle joka ei lapsia halua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, ettei poikasi halua lapsia. Mitä sitä sen kummemmin selittelemään.

Vierailija
24/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mies kertokoon itse äidilleen vasektomiassa, jos haluaa. Ilmeisesti häntä ei kuitenkaan haittaa vauvautelut, kun ei itse halua kertoa vasektomiasta.

No ei varmaan haittaakaan, kun ne eivät kohdistu häneen vaan minuun.

Ap

Vierailija
25/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan, ettei poikasi halua lapsia. Mitä sitä sen kummemmin selittelemään.

Olen sanonut. Ei mitään vaikutusta.

Ap

Vierailija
26/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt niin mene, että toisen terveysasioita ei kerrota eteenpäin jos toinen ei halua.

Onko se sitten reilua käytöstä mieheltä, että, anoppi syyttää ap:ta siitä ettei lapsia tule, kun vässykkä mies ei uskalla sanoa äidilleen, ettei hänkään halua lapsia.

Miksi miehen pitäisi kertoa äidilleen ajatuksistaan suvun jatkamisesta? Puolisoiden välille ne ratkaisut kuuluu.

Vierailija
27/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt niin mene, että toisen terveysasioita ei kerrota eteenpäin jos toinen ei halua.

Onko se sitten reilua käytöstä mieheltä, että, anoppi syyttää ap:ta siitä ettei lapsia tule, kun vässykkä mies ei uskalla sanoa äidilleen, ettei hänkään halua lapsia.

Miksi miehen pitäisi kertoa äidilleen ajatuksistaan suvun jatkamisesta? Puolisoiden välille ne ratkaisut kuuluu.

En tiedä missä todellisuudessa elät, mutta monia vanhempia kiinnostaa paljonkin lapsenlapset ja niiden ilmestymisen mahdollisuus ja ajankohta.

Ap

Vierailija
28/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa yhteistuumin ulos kaapista niin miehen pikku salaisuutta ei tarvitse paljastaa.

Vierailija
29/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Oletan että minua ei pidetä niin vastuuttomana ihmisenä että raskautuisin miehelle joka ei lapsia halua.

Ap

Hän on itse sellainen, kuten monet muut naiset jotka eivät saa tahtoaan läpi.

Vierailija
30/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin miehelleni, että saa kertoa joka ikiselle sukulaiselle että hänen päätöksestään meille ei tule lapsia, tai lähden. Sitä ennen jatkuvaa vihjailua ja "sitten kun teillä on..." Satutti ihan hirveästi kun minua pidettiin "syyllisenä". Mieheni sitten miehistyi ja sanoi joka ikiselle kyselijälle suoraan, että hän on päättänyt minunkin puolestani ja että saavat jättää minut rauhaan. Jättivätkin. Ollaan edelleen naimisissa.

Vierailija
31/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Riippuu aina miten ja kelle asian esittää. Tässä ketjussa ehkäisyn salaa pois jättämisestä vihjailu provosoi, toisessa ketjussa "sinuna jättäisin salaa pillerit pois" -viestit keräsivät eniten tykkäyksiä.

Vierailija
32/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä ilmeisemmin kyllä. Hän on aika suoraan sanonut ettei mies näistä asioista päätä, kun sanoin että mieskään ei halua lapsia.

Ap

Vierailija
33/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä ilmeisemmin kyllä. Hän on aika suoraan sanonut ettei mies näistä asioista päätä, kun sanoin että mieskään ei halua lapsia.

Ap

Onko myös samanlainen joka toitottaa ettei mies päätä rahoistaan ja että perhekin on yhteinen niin rahat ovat yhteiset 🤣

Vierailija
34/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä todellisuudessa elät, mutta monia vanhempia kiinnostaa paljonkin lapsenlapset ja niiden ilmestymisen mahdollisuus ja ajankohta.

Ap

Elän todellisuudessa jossa en kerro vanhemmilleni tai varsinkaan puolisoni vanhemmille kaikkea vaikka heitä kiinnostaa ja utelevat. Sänkypuuhat kaikkein vähiten kuuluu heille, mutta vuosien varrella on moni muukin asia johon en vain ole vastannut. Siltä osin mitä utelut häiritsee vähennän yhteydenpitoa heihin.

Vierailija
35/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain että mies ei pysty saamaan lapsia. Sehän on totta.

Vierailija
36/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä tuota, että jotkut anopit kyselee, että koska tulee lapsenlapsia. Jos mun ainokainen, nyt teinipoikani, ei halua lapsia, niin tietysti se on hänen oma asiansa. Ei tulisi mieleenkään painostaa tuollaisessa asiassa. Tsemppiä ap!

Vierailija
37/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen riidan aikana anopin kanssa "lipsautat vahingossa" tuon kuitenkin satuttaaksesi häntä

Miksi haluaisin satuttaa häntä? Mainio tyyppi kyseessä.

Ap

En epäile etteikö olisi. Mutta se on vain ajan kysymys koska naiset alkavat riitelemään keskenään

Vierailija
38/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni teki samoin, äidille ei kerrottu.

Sitten 45 vuoden korkeassa iässä veli tajusi, että haluaa lapsia. Erosi vaimostaan ja on nyt 3 villin pojan isä. Niin se elämä heittelee.

Hyvä juttu että vasektomian peruminen onnistui. Aina ei onnistu.

Ap

Niinpä, onneksi veli sai ne lapset, joita ei aikoinaan exänsä halunnut.

Vierailija
39/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Onko myös samanlainen joka toitottaa ettei mies päätä rahoistaan ja että perhekin on yhteinen niin rahat ovat yhteiset 🤣

Sitä en osaa sanoa. :D Ihan työssäkäyvä äiti hän on ollut.

Ap

Vierailija
40/85 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Elän todellisuudessa jossa en kerro vanhemmilleni tai varsinkaan puolisoni vanhemmille kaikkea vaikka heitä kiinnostaa ja utelevat. Sänkypuuhat kaikkein vähiten kuuluu heille, mutta vuosien varrella on moni muukin asia johon en vain ole vastannut. Siltä osin mitä utelut häiritsee vähennän yhteydenpitoa heihin.

Niin, kukin tyylillään toki. Minä olen ollut rehellinen koska luulin että uteluista pääsee sillä tavoin eroon. Enkä missään nimessä halua vähentää yhteydenpitoa.

Ap