Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Äidille ei sitten saa kertoa siitä vasektomiasta."

Vierailija
19.12.2021 |

Näin totesi mieheni. On kuulemma liian vaikea paikka mamille.

Ihanaa, saan siis jatkossakin harteilleni uteluita ja painostusta lastenhankinnasta, vaikka mies haluaa lapsia ihan yhtä vähän kuin minäkin.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa todellakin jättää kertomatta, niin jää eukko sitten mehevästi rysän päältä kiinni kun tulee paksuksi.

Sulle jäi nyt ehkä vähän epäselväksi että kenelle tässä ei kerrota. :D

Ap

Vierailija
82/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni teki samoin, äidille ei kerrottu.

Sitten 45 vuoden korkeassa iässä veli tajusi, että haluaa lapsia. Erosi vaimostaan ja on nyt 3 villin pojan isä. Niin se elämä heittelee.

Hyvä juttu että vasektomian peruminen onnistui. Aina ei onnistu.

Ap

Jotenkin en ymmärrä tätä. Eikö kiveksistä muka saa lääketieteellisen keinoin niitä siittiöitä ulos? Minkä takia niiden pitäisi tulla juuri siemensyöksyn kautta naiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni teki samoin, äidille ei kerrottu.

Sitten 45 vuoden korkeassa iässä veli tajusi, että haluaa lapsia. Erosi vaimostaan ja on nyt 3 villin pojan isä. Niin se elämä heittelee.

Hyvä juttu että vasektomian peruminen onnistui. Aina ei onnistu.

Ap

Jotenkin en ymmärrä tätä. Eikö kiveksistä muka saa lääketieteellisen keinoin niitä siittiöitä ulos? Minkä takia niiden pitäisi tulla juuri siemensyöksyn kautta naiseen?

Ymmärtääkseni voidaan, mutta se on Suomessa harvinaista ja varmasti kallista. Siemennesteen laatu heikkenee vasektomian jälkeen, varsinkin jos aikaa on kulunut paljon. Nopealla googletuksella jo vasektomian purku maksaa reilut 7 tonnia.

Eli siis ei kannata mennä vasektomiaan sen takia että joku muu ei halua lapsia. Vain jos itse ei halua.

Ap

Vierailija
84/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa todellakin jättää kertomatta, niin jää eukko sitten mehevästi rysän päältä kiinni kun tulee paksuksi.

No hyi sentään. Teidän suvussa taitaa insestiä olla ihan yleisesti?

Vierailija
85/85 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt niin mene, että toisen terveysasioita ei kerrota eteenpäin jos toinen ei halua.

Onko se sitten reilua käytöstä mieheltä, että, anoppi syyttää ap:ta siitä ettei lapsia tule, kun vässykkä mies ei uskalla sanoa äidilleen, ettei hänkään halua lapsia.

Miksi miehen pitäisi kertoa äidilleen ajatuksistaan suvun jatkamisesta? Puolisoiden välille ne ratkaisut kuuluu.

En tiedä missä todellisuudessa elät, mutta monia vanhempia kiinnostaa paljonkin lapsenlapset ja niiden ilmestymisen mahdollisuus ja ajankohta.

Ap

En ole tuo jolle vastasit, mutta mun anoppi ja appi eivät ole ikinä sanallakaan maininneet lapsenlapsia. Eivät ikinä ole kyselleet, että milloin tulee. Ollaan oltu yhdessä 23 vuotta ja mies on nyt viiskymppinen ja minä 43. Että mä vähän ihmettelen näitä anoppi-juttuja, mitä tälläkin palstalla suolletaan ja että missä todellisuudessa niiden kirjoittajat elää. Onneksi mulla on maailman parhaat appivanhemmat ja fiksut!

Mä olen ymmärtänyt etten todellakaan ole ainut jolta näistä asioista kysellään. Toki on varmasti olemassa myös hienovaraisia appivanhempia. Ja sellaisia jotka eivät haaveile lapsenlapsista. Sulla kävi tuuri.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan