Lue keskustelun säännöt.
Liivijengiläisetkin on jonkun vauvoja
31.03.2015 |
Niin, kun puhutaan äidintunteista ym. niin kuinka moni haluaa oikeasti vauvan, jos kasvaa huumeidenkäyttäjä tai joku liivijengiläinen?
Eläimet ovat helpompia.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015033119450933_uu.shtml
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla