Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vain pysäkki siskoni ja kaverinsa pettämisreissuja varten, nyt riitti.

Vierailija
05.05.2015 |

En oikeasti enää jaksa. Olen yrittänyt ymmärtää siskoani 43v, liittoa hänellä takana 18v. Löytänyt uudestaan lapsuudenkaverinsa, joka myös avoliitossa. Kaikki on laitettu minun syyksi. Tulevat tänne miten tykkäävät, olevat 30minsaa ja lähtevät kapakkaan. Miehillensä valehtelevat muka olevansa minun luona, kun MINULLA on kriisi. 

Nyt katkesi viimein kamelin selkä. Kahdestaan minun kustannuksella jälleen ties missä olivat olleet yön yli. Asia tuli minun korviini vahingossa. Minä en halua olla tässä paskassa mukana. Olen puhunut. Että vituttaa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu niille tai niitten puolisoille?

Vierailija
2/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:10"]

Puhu niille tai niitten puolisoille?

[/quote]

TODELLAKIN tekisi mieli kertoa asia siskon miehelle, ihana mies kaikinpuolin. Siskosta ei taas ole kuulunut mitään since viime ryyppykeikan, enkä soita. Odottelen seuraavaa kännäys- ja pettämiskeikkaa, että ihan "rehellisesti" mulle sepostaa, ettei kaverinsa pääse muuten ku sitten, jos MULLA on kriisi. Näin siis on aina selitetty sille kaverin miehelle. Ei mee enää läpi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Älä suostu enää moiseen paskaa. Sano suoraan sille siskon miehelle jos tulee puheeksi ettei sulla mitään kriisiä ole ja et ole siskoas nähnyt kuin pikaiset 30 min viime aikoina...

Vierailija
4/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin tee selväksi sille siskollesi että turha enää käyttää sinua tekosyynä ja voi hoitaa huoraamiset jotenkin muuten!

Vierailija
5/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan niin vitun pettynyt, oikeasti :(!

ap