Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Mies 29 Laasasen alter-ego?

Vierailija
31.03.2015 |

Joku sellainen herkempi ja lapsekkaampi puoli Laasasesta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:11"]Feminatsit näkee punaista lukiessaan Laasasen tekstejä. Tästä johtuu ylenkatse, jolle ei olisi vähäisintäkään katetta. Vihantunne vie kyvyn analyyttiseltä tekstin erittelyltä. Se on säälittävää! [/quote] En näe punaista. Jotenkin on kivaa kun tietää, ettei katkerat naisvihaa harrastavat miehet tule koskaan saaman sitä, mitä he eniten toivovat. Aiheuttaen sen ihan itse itselleen. Sinkkuus lisääntyy kokoajan, yh:t lisääntyvät. Se on merkki, että yhä harvemmalla miehellä on nainen. Naisten onnellisuus ei siitä ole vähentynyt, miesten sen sijaan on. Tuolla itse kehittämällä naisvihalla ovat kohta yksin ja ainoastaan naisia kunnioittavat ja rakastavat miehet saattavat saada naisen.

[/quote]

Näin on, vihaamalla ei koskaan saa rakkautta. Rakkautta saa vain rakastamalla ensin itse eikä rakkaus ikinä ole ehdollista. Siinä Laasukan kompastuskivi. 
[/quote]
Kannattaisi varmaan miettiä kaksi kertaa uudestaan, vihaako "lassukat" naisia vai sittenkin naiset heitä ja vain siksi että he puuttuvat tasa-arvoasioihin.
[/quote]
Minä naisena voin vastata tähän. Sinä miehenä voi vain kuvitella naisten syitä. Lassukoita vihataan koska he haukkuvat, halveksivat ja väheksyvät naisia ja heidän ongelmiaan. Kyllä lassukat vihaavat naisia. Se tulee kyllä hyvin esille.

Kyllä tälläkin palstalla on reilusti naisvihaa, ja sen kirjoittajat ovat juuri lassukoita.

Vierailija
22/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:11"]Feminatsit näkee punaista lukiessaan Laasasen tekstejä. Tästä johtuu ylenkatse, jolle ei olisi vähäisintäkään katetta.

Vihantunne vie kyvyn analyyttiseltä tekstin erittelyltä. Se on säälittävää!
[/quote]
En näe punaista. Jotenkin on kivaa kun tietää, ettei katkerat naisvihaa harrastavat miehet tule koskaan saaman sitä, mitä he eniten toivovat. Aiheuttaen sen ihan itse itselleen. Sinkkuus lisääntyy kokoajan, yh:t lisääntyvät. Se on merkki, että yhä harvemmalla miehellä on nainen.

Naisten onnellisuus ei siitä ole vähentynyt, miesten sen sijaan on. Tuolla itse kehittämällä naisvihalla ovat kohta yksin ja ainoastaan naisia kunnioittavat ja rakastavat miehet saattavat saada naisen.

[/quote]
Kevyttä miesvihaa havaittavissa. Pyhä Vulva syndrooma? Vain nainen on tavoiteltava, mies pakollinen paha? Onko sulla faktaa että miehet on onnettomia?
[/quote]
Kuinka moni nainen käyttäytyy kuten lassukat? Montako miestä naiset ovat tappaneet, koska miehet eivät ole huolineet heitä? Eipä nuo lassukka tekstit mitään suurta onnea hengi.

Ei nainen itseään tavoittele, miehethän ne noita juttuja kirjoittavat, joissa katkerina itkevät, kuinka he eivät kelpaa naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M29 ja kaikki muut versiot, kirjoittajia on useita ja näistä enemmistö lienee naisia. Kirjoituksista enemmistö on lisäksi pelkkää provopaskaa.

41v m

Vierailija
24/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:27"] [quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:11"]Feminatsit näkee punaista lukiessaan Laasasen tekstejä. Tästä johtuu ylenkatse, jolle ei olisi vähäisintäkään katetta. Vihantunne vie kyvyn analyyttiseltä tekstin erittelyltä. Se on säälittävää! [/quote] En näe punaista. Jotenkin on kivaa kun tietää, ettei katkerat naisvihaa harrastavat miehet tule koskaan saaman sitä, mitä he eniten toivovat. Aiheuttaen sen ihan itse itselleen. Sinkkuus lisääntyy kokoajan, yh:t lisääntyvät. Se on merkki, että yhä harvemmalla miehellä on nainen. Naisten onnellisuus ei siitä ole vähentynyt, miesten sen sijaan on. Tuolla itse kehittämällä naisvihalla ovat kohta yksin ja ainoastaan naisia kunnioittavat ja rakastavat miehet saattavat saada naisen. [/quote] Näin on, vihaamalla ei koskaan saa rakkautta. Rakkautta saa vain rakastamalla ensin itse eikä rakkaus ikinä ole ehdollista. Siinä Laasukan kompastuskivi.  [/quote] Kannattaisi varmaan miettiä kaksi kertaa uudestaan, vihaako "lassukat" naisia vai sittenkin naiset heitä ja vain siksi että he puuttuvat tasa-arvoasioihin. [/quote] Minä naisena voin vastata tähän. Sinä miehenä voi vain kuvitella naisten syitä. Lassukoita vihataan koska he haukkuvat, halveksivat ja väheksyvät naisia ja heidän ongelmiaan. Kyllä lassukat vihaavat naisia. Se tulee kyllä hyvin esille. Kyllä tälläkin palstalla on reilusti naisvihaa, ja sen kirjoittajat ovat juuri lassukoita.

[/quote]

Feminatsi ulisee tavalleen uskollisesti. Puhuu lassukasta so. mielikuvitushahmosta johon on rakentanut kaikki miesten huonot piirteet.

Sen jälkeen yleistää kaikki erimieltä olevat lassukaksi. Niin perinjuurin oppinutta, sivistynyttä ja ennakkoluulotonta. 

Feminatsi kohdistaa turhaumansa siihen ainoaan ihmistyyppiin, joka kestää kaiken asiallisen ja myös asiattomankin arvostelun: valkoinen suomalainen heteromies. Homot, neekerit ja naiset ovatkin valtiovallan suojeluksessa: kaikki arvostelu on kriminaalia.

Vierailija
25/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Laasanen oo Pyhävulvamies.

Kuka muu epäilee, että K on "zombin" eli Kalreyn alter ego?

Vierailija
26/29 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
27/29 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.__.

Vierailija
28/29 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:11"]Feminatsit näkee punaista lukiessaan Laasasen tekstejä. Tästä johtuu ylenkatse, jolle ei olisi vähäisintäkään katetta. Vihantunne vie kyvyn analyyttiseltä tekstin erittelyltä. Se on säälittävää! [/quote] En näe punaista. Jotenkin on kivaa kun tietää, ettei katkerat naisvihaa harrastavat miehet tule koskaan saaman sitä, mitä he eniten toivovat. Aiheuttaen sen ihan itse itselleen. Sinkkuus lisääntyy kokoajan, yh:t lisääntyvät. Se on merkki, että yhä harvemmalla miehellä on nainen. Naisten onnellisuus ei siitä ole vähentynyt, miesten sen sijaan on. Tuolla itse kehittämällä naisvihalla ovat kohta yksin ja ainoastaan naisia kunnioittavat ja rakastavat miehet saattavat saada naisen. [/quote] Kevyttä miesvihaa havaittavissa. Pyhä Vulva syndrooma? Vain nainen on tavoiteltava, mies pakollinen paha? Onko sulla faktaa että miehet on onnettomia? [/quote] Kuinka moni nainen käyttäytyy kuten lassukat? Montako miestä naiset ovat tappaneet, koska miehet eivät ole huolineet heitä? Eipä nuo lassukka tekstit mitään suurta onnea hengi. Ei nainen itseään tavoittele, miehethän ne noita juttuja kirjoittavat, joissa katkerina itkevät, kuinka he eivät kelpaa naiselle.

[/quote]

Onko naisille "kelpaaminen" muka suurikin ongelma? Paskat! Kyse onkin siitä löytyykö kelvollista naista.

Palsta pursuilee tekstien perusteella maisteriprinsessoja, jotka aiheuttavat inhonväristyksiä. Pystynokkaiset paremmintietävät vieläpä arvostelevat matalammin koulutettuja luokitellen heidät säälittäviksi luusereiksi esim.(lähihoitajat, putkimiehet).

Onneksi on vielä joitakin tavallisia maalaisjärjellä varustettuja duunarimimmejä, joiden kanssa taivaltaa. Kiitos heille! 

Vierailija
29/29 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:11"]Feminatsit näkee punaista lukiessaan Laasasen tekstejä. Tästä johtuu ylenkatse, jolle ei olisi vähäisintäkään katetta. Vihantunne vie kyvyn analyyttiseltä tekstin erittelyltä. Se on säälittävää! [/quote] En näe punaista. Jotenkin on kivaa kun tietää, ettei katkerat naisvihaa harrastavat miehet tule koskaan saaman sitä, mitä he eniten toivovat. Aiheuttaen sen ihan itse itselleen. Sinkkuus lisääntyy kokoajan, yh:t lisääntyvät. Se on merkki, että yhä harvemmalla miehellä on nainen. Naisten onnellisuus ei siitä ole vähentynyt, miesten sen sijaan on. Tuolla itse kehittämällä naisvihalla ovat kohta yksin ja ainoastaan naisia kunnioittavat ja rakastavat miehet saattavat saada naisen. [/quote] Kevyttä miesvihaa havaittavissa. Pyhä Vulva syndrooma? Vain nainen on tavoiteltava, mies pakollinen paha? Onko sulla faktaa että miehet on onnettomia? [/quote] Kuinka moni nainen käyttäytyy kuten lassukat? Montako miestä naiset ovat tappaneet, koska miehet eivät ole huolineet heitä? Eipä nuo lassukka tekstit mitään suurta onnea hengi. Ei nainen itseään tavoittele, miehethän ne noita juttuja kirjoittavat, joissa katkerina itkevät, kuinka he eivät kelpaa naiselle.

[/quote]

Onko naisille "kelpaaminen" muka suurikin ongelma? Paskat! Kyse onkin siitä löytyykö kelvollista naista.

Palsta pursuilee tekstien perusteella maisteriprinsessoja, jotka aiheuttavat inhonväristyksiä. Pystynokkaiset paremmintietävät vieläpä arvostelevat matalammin koulutettuja luokitellen heidät säälittäviksi luusereiksi esim.(lähihoitajat, putkimiehet).

Onneksi on vielä joitakin tavallisia maalaisjärjellä varustettuja duunarimimmejä, joiden kanssa taivaltaa. Kiitos heille! 

[/quote]

Nuo "maisterithan" ne eniten vinkuu, kun ei löydy sopivaa miestä. Kas kummaa kun miehiä valmistuu yliopistoista vähemmän kuin naisia. Harva maisterisnainen kelpuutta amismiehen(juntin) siipakseen. Toisinpäin se taas ei ole mikään ongelma.

Tätähän se Laasasen "markkina-arvot ja pariutuminen" -teoria perimmältään tarkoittaa: Prinssille kelpaa kerjäläistyttö, mutta Prinsessalle ei kelpaa kerjäläispoika.

Onneksi niitä kerjäläistyttöjä on kuitenkin vielä kerjäläispojille. Ja maisterit jatkakoot valkkaamistaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän