Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ihrapalloa!

Vierailija
31.03.2015 |

Miten nopeasti kiloja saa lähtemään viikossa?? Painan n.115 kiloa, ja rupeaa vituttamaan pikkuhiljaa.. Oon kauhea sokerirotta, joten vinkkejä makeasta eroon pääsemiseen tarvitsen nyt. Kiitos N.27

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:57"]

Eikö kiloja saa muka enempää pois? Onko jollain kokemusta nopeasta laihtumisesta??

[/quote]

Edelleen, tuo 1 kg/viikko on suurin piirtein se mitä siitä lähteet järjellisesti. Tietysti kun sä olet iso läskipallero, niin siitä haluaisi eroon heti, mutta ei se heti ole tullutkaan vaan esim 0,5kg/viikko tahtia useamman vuoden aikana. Vielä kannattaa muistaa, että ei se laihdutus lopu siihen, kun sä saat ne kilot pois vaan siitä alkaa vasta se ikävä vaihe eli painon pitäminen siellä alhaalla. Laihduttaessa on tavoite ja suht tiukka tapa millä se tehdään. Siinä ei ns. hötkyillä paljoakaan. Ton jälkeen kaikki on istten toisin ja sulla on enemmän vapauksia ja useimmiten se tarkoittaa paluuta vanhaan syömiseen, jolla susta tulikin läski.

Vierailija
2/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:21"]

sokeriton/stevialla maustettu suklaa auttaa suklaan syömisen vähentämisessä. rahka & sokeroimaton mehukeitto on kuin jäätelöä, samoin hitsin hyvää on esim. rahka&banaani/pähkinämaito tehosekoittimen kautta pakkaseen jähmettymään-kuin jätskiä sekin ! vaalean leivän tilalle ruisleipä, kahvi ilman sokeria/kermaa, salaatit ilman kastiketta

ja tärkeintä: liiku ! edes vähän :) hissin asemasta portaat, auton sijasta pyörä jne

[/quote]

Makeanhimo ei noilla eväillä lähde :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttajien jutut ovat kuin kalastajilla. Kilo viikossa on jo paljon. Noin painavana voit ylläpitää sitä ensimmäiset 20 kiloa, mutta sitten laihtuminen hidastuu. Syömisen määrää pitää koko ajan pienentää, kun energiaa kuluttavaa rasvakudosta katoaa. Jos yrität liikaa, menetät lihakset ja pilaat koko homman.

Kokeile itse erilaisia ruokavalioita. Niiden sopivuus on yksilöllistä. Jos joku ei auta, älä usko intoilijoita vaan kokeile seuraavaa. Minä en jaksanut etsiä hyvää ja halpaa, vaan laihduin 15 kg nälkää näkemällä. Sokerinhimo oli ja on raastava, mutta päätös piti ja pitää edelleen kohtuudella. Koko loppuikä on kärvistelyä nälän ja makeanhimon kanssa, mutta niiden kanssa voi elää.

Vierailija
4/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:04"]

Laihduttajien jutut ovat kuin kalastajilla. Kilo viikossa on jo paljon. Noin painavana voit ylläpitää sitä ensimmäiset 20 kiloa, mutta sitten laihtuminen hidastuu. Syömisen määrää pitää koko ajan pienentää, kun energiaa kuluttavaa rasvakudosta katoaa. Jos yrität liikaa, menetät lihakset ja pilaat koko homman.

Kokeile itse erilaisia ruokavalioita. Niiden sopivuus on yksilöllistä. Jos joku ei auta, älä usko intoilijoita vaan kokeile seuraavaa. Minä en jaksanut etsiä hyvää ja halpaa, vaan laihduin 15 kg nälkää näkemällä. Sokerinhimo oli ja on raastava, mutta päätös piti ja pitää edelleen kohtuudella. Koko loppuikä on kärvistelyä nälän ja makeanhimon kanssa, mutta niiden kanssa voi elää.

[/quote]

Kärvistely nälässä ja makeanhimossa on täysin turhaa, mutta käyhän se masokisteille :)

Vierailija
5/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on kuin mikä tahansa riippuvuus. Tupakka, alkoholi, huumeet, pelit ja mitä näitä nyt on. Eli nyt vain teet päätöksen, että se makean mässääminen loppuu nyt. Korvikehoitona voit ottaa vaikka porkkanan joka kerta kun himo käy ylitsepääsemättömäksi.

Vierailija
6/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELÄMÄNTAPAMUUTOS 

Vierailija
7/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähtenyt kilot tippumaan ruokavaliolla, josta hiilareita on vähennetty radikaalisti mutta viikonloppuisin olen sallinut itselleni yhden herkuttelupäivän. Näin herkkuhimo pysyy kurissa, kun on jotain kivaa odottamassa viikonloppuna. Aamupalaksi olen syönyt puuroa raejuustolla ja kahvia maidolla. Puuro on ollut ainut sallittu hiilaripitoinen ruoka arkisin. Kaloreita en ole laskenut mutta pitänyt annoskoot järkevinä ja rasvan laatua tarkkaillut. Hedelmätkin olen karsinut pois sokerin takia. Kaapista löytyy aina raejuustoa, maustamatonta jogurttia ja salaattiaineksia. Helppo perusruoka on ollut soijarouheesta tehty bolognese erilaisin variaatioin, ilman pastaa tietenkin. Mitään laihdutusvalmisteita en käyttänyt, ovat liian kalliita budjetilleni.

Lisäksi ostin kotiin kahvakuulan ja youtubesta olen löytänyt paljon tehokkaita jumppavideoita. En viihdy kuntosaleilla, joten kotona rehkiminen on minun juttuni. Kahvakuulaan tulee himo ja sitä tulee heiluteltua melkein päivittäin, ainakin parin minuutin ajan. Jo 20 minuutin treeni päivässä riittää.

Näin olen pudottanut 10 kiloa vuoden alusta ja lihasta on tullut läskin tilalle kivasti. Pudotusvauhti siis noin 0,5 kg viikossa, nopeampaa vauhtiin ruokavalio olisi liian tiukka ja olisin varmasti jo luovuttanut.

Laihduttaminen on mahdollista mutta ei se ilman työtä ja päättäväisyyttä onnistu. Pitää olla selkeä tavoite ja kova tahtotila.

Vierailija
8/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C9:llä lähtee useampi kilo 9:ssä päivässä, siitä eteenpäin toteutetaan sitä ruokaremonttia, mikä tuossa ohjelmassa on jo tehty. Treeniohjeet tulee mukaan, ne pystyy tekemään kotona. Ohjelma on sikahelppo toteuttaa ja toimii.

Vierailija
9/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kalorivajeesta. 1 kg/viikko on suht helposti tehtävissä. mutta sua kun vituttaa jne, niin sä tuskin tyydyt tohon vaan haluat menettää enemmän kiloja? veikkaan että tulee menemään vituiksi.

Vierailija
10/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kiloja saa muka enempää pois? Onko jollain kokemusta nopeasta laihtumisesta??

Vierailija
11/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka nopeasti nuo on sitten tullut nuo kilot? Jos nyt saman verran varaisit aikaa laihduttamiseen.

Vierailija
12/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh-ruokavalio poistaa makeanhimon.

Vierailija
13/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni oon ollu läski, joten en kyllä 27 vuotta varaa laihdutukseen..

Vierailija
14/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet syönyt kilojasi 27 vuotta, niin ne ei lähde kahdessa viikossa.

Vierailija
15/15 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeriton/stevialla maustettu suklaa auttaa suklaan syömisen vähentämisessä. rahka & sokeroimaton mehukeitto on kuin jäätelöä, samoin hitsin hyvää on esim. rahka&banaani/pähkinämaito tehosekoittimen kautta pakkaseen jähmettymään-kuin jätskiä sekin ! vaalean leivän tilalle ruisleipä, kahvi ilman sokeria/kermaa, salaatit ilman kastiketta

ja tärkeintä: liiku ! edes vähän :) hissin asemasta portaat, auton sijasta pyörä jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme