Strictly Stylen sunnuntaisesta postauksesta...
http://www.olivialehti.fi/strictly-style/files/2015/03/posh-tattoos-8915.jpg
mistäköhän tollaiset "tatuoinnit" saisi, miksi niitä kutsutaan, tuntuu kaikilla bloggaajilla olevan nyt noita?
Ja mun mielestä UPEA kuva <3
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:48"]
Jännä, että lasten kasvot sensuroidaan tarkasti, mutta alaston talapuoli saa kuitenkin näkyä blogissa.
[/quote]
Kyllä siinä jokin logiikka täytyy olla, pitää miettiä!
Nauroin ääneen kun tuo kuva lävähti ruudulle. Mitä ihmettä oikeesti. Noi metallinhohto-"tatuoinnit" on musta ihan hirveen mauttomia ja lapsellisia, en ymmärrä koko trendiä. Ja samaa mieltä tuosta lapsen takapuolesta kuvassa, että saisi jäädä ihan vain kotialbumeihin. Poika ei sitäpaitsi ole mikään vastasyntynyt vauva enää.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:00"]Tosi söpö kuva, mutta mielestäni varsinkin tollaset peppu paljaana kuvat kuuluvat vain perhealbumiin eikä blogiin. [/quote] No voi hemmetti, vauvan peppu. En minä ainakaan sitä mitenkään seksuaalisena näe. Jos sinä näet niin kannattaa katsoa syvälle peiliin.
[/quote]
Onneksi mun vanhemmat eivät ole kuvanneet mua pentuna, että persevako näkyy ja laittaneet nettiin kaikkien nähtäväksi. Mutta vanhempia on nyt moneen junaan, jotkut eivät ilmeisesti ajattele kuin itseään ja itkevät, kun ei ole omaa aikaa...
Jännä, että lasten kasvot sensuroidaan tarkasti, mutta alaston talapuoli saa kuitenkin näkyä blogissa.