Maultaan paras pääsiäismuna?
Niin, otsikossa tuo tulikin. Mieluiten persu maitosuklaata, eikä valko/tummaa
Kommentit (37)
Mä rakastan niitä pieniä folio päällysteisiä! Ruohosuklaamunia vai mitä lie
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:52"]Mignon
[/quote] hyi kauhea! En tiedä mitään pahempaa. Sitä paitsi se ei edes ole oikeaa suklaata vaan tryffeliä.
Perkele... Ei siis Persusuklaata, tarkoituksena oli kirjoittaa perus:D
Jossain lehdessä oli testi, sen voittivat muistaakseni Mignon ja Barbie (!)
Mignon on kyllä hyvää, tosin on aikas äklöä, tosin eipä sitä koko munaa tartte kerralla suihin pistää:D Minkähän kokoinen tuo barbi suklaamuna on? Perus kinderin kokoinen vai sellainen suurempi
Kinder. Lapsena tykkäsin mignonista kun siinä oli niin paljon suklaata mutta nyt se lähinnä ällöttää; maistuu liiaksi voilta.
Kinder paras ja toiseks paras on röllimuna! :-----)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:00"]Kinder. Lapsena tykkäsin mignonista kun siinä oli niin paljon suklaata mutta nyt se lähinnä ällöttää; maistuu liiaksi voilta.
[/quote]
Eihän mignon olekaan suklaata vaan nougata.
Mä syön pääsiäisenä usein Lindtin niitä punaisia palloja. Ei sit ihan munia ole, mut tarpeeksi lähellä mun makuun. Mitään huonoa suklaata en syö ja Mignonille olen allerginen keväisin.
[quote author="melba" time="30.03.2015 klo 22:12"]Mä syön pääsiäisenä usein Lindtin niitä punaisia palloja. Ei sit ihan munia ole, mut tarpeeksi lähellä mun makuun. Mitään huonoa suklaata en syö ja Mignonille olen allerginen keväisin.
[/quote]
Oi, nuo Lindtin on ihania! Missä niitä myydään, en ole aikoihin nähnyt?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:28"]
Kyöpeli vuoren suklaamuna!!! Ei taideta vaan tänä vuonna myydä:( se on aika iso, ja kuoret "laattakuvioiset". Myös nalle puh oli samaa samaa kamaa. Vitsi kun mistään en löydä!
[/quote]
siis ne oli ihan parhaita! Ei oo muutamaan vuoteen enää niitä näkynyt :(