Nyt himoitaan "mummoalkkareita" Ei enään Stringejä
Hyvä juttu tämä seuraava. Olen jo ihmetellyt, et miten täälläkin keskusteluissa kauheesti suositaan stringejä. Ne on nyt OUT SEASON!!!! http://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/nuoret-naiset-hylkasivat-stringit-nyt-himoitaan-mummoalkkareita/5134794
Kommentit (47)
No hyvä että tässäkin jutussa voi joskus sattumalta eksyä muodin huipulle.
Mikä helvetti toi kysely ton "uutisen" alla on? Ihan kun stringit ei vois olla mukavat jalassa? Mä ainakin tykkään paljon enemmän stringeistä, koska en tunne niitä jalassa ja ne ei näy farkkujen läpi toisin kun "mummoalkkarit" jotka menee vinoon ja hankaa ja tuntuu koko ajan että sais olla korjaamassa niitä.
sanoin aamulla miehelle, että annatko ne mustat narustringit niin se sanoi, että miks ei voi pitää normi pikkareita.
Minä käytän sitä mikä sopii eli isolle gettoperälle sopii stringit. Se on se ja sama mitä joku muu "himoitsee". En kulje alushoususillani muiden nähden. Miehen nähdenkin ihan nakuna..
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:26"]Ei stringit ole enää vuosiin olleet muodissa.
Itse suosin vanhoja reikäisiä alkkareita. Aina tapaa kiinnostavia miehiä kun on ne jalassa.
[/quote]
Vaan taitavat säikähtää, kun aina pitää uusia tavata eikä kukaan jää? Ei vaan, mulla on sama käytäntö taikauskon omaisesti, pistän tarkoituksella baariin vanhat mummoalkkarit.
Eikö teitä haittaa stringeissä se että se naru menee p...een väliin? Mä en pysty tuon takia stringejä pitämään.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:11"]"mummoalkkarit" jotka menee vinoon ja hankaa ja tuntuu koko ajan että sais olla korjaamassa niitä.
[/quote]
Höpöjä puhut. Nehän pysyy just paikallaan eikä niitä huomaa. Olet varmaan ostanut jotkut tavalliset alkkarit luullen niiden olevan mummomallia, koska niissä oli peräti neljä senttiä enemmän kangasta kuin stringeissä.
Enään-sanan käyttäjät joutuvat jatkossakin käyttämään stringejä.
Mummokalsarit jalkaan ja avlle ketju miksi miestä ei kiinnosta seksi?
Mä olen näköjään ollut aikaani edellä jo useamman vuoden.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:12"]
Eikö teitä haittaa stringeissä se että se naru menee p...een väliin? Mä en pysty tuon takia stringejä pitämään.
[/quote]
Ei. Se ohut kangassuikale pakaroiden välissä on huomattavasti miellyttävämpi kuin nyrkinkokoinen möykky kangasta (tavalliset housut). Stringit ovat miellyttävät, kun on isot pakarat. Kesällä tosin en välttämättä käytä mitään
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:30"]Stringejä pitää nuoret naiset miesten takia. Piste.
[/quote]
Olen sinkku. En tapaile ketään ja käytän päivittäin stringejä itseni takia. Piste.
Ja ettekö mummokalsarit voi olla kuumat?
https://rainmansuite.files.wordpress.com/2012/03/jessica-pare-s05e01-mad-men-cap-13.jpg
Onneksi elämäni ei ole kaavamaista alushousujen käytönkään suhteen. Voin käyttää stringeja tai pitsisiä hintavia luomuksia tai Sloggeja. Oikea koko sekä tilanteen mukaan pukeutuminen ovat ratkaisevat tekijät. Juhliin tahdon pukeutua kauniisti alusvaatteita myöten, mutta lenkille tai marjametsään laitan käytännölliset Sloggit tai vastaavat. Koskaan en ole katsonut omaa tai muittenkaan persettä, näkyykö alushousut läpi. Ainakaan itse en käytä läpinäkyviä housuja tai hameita.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:11"]"mummoalkkarit" jotka menee vinoon ja hankaa ja tuntuu koko ajan että sais olla korjaamassa niitä.
[/quote]
Höpöjä puhut. Nehän pysyy just paikallaan eikä niitä huomaa. Olet varmaan ostanut jotkut tavalliset alkkarit luullen niiden olevan mummomallia, koska niissä oli peräti neljä senttiä enemmän kangasta kuin stringeissä.
[/quote]
No kuule luuletkos tosiaan, että lapsesta saakka oon steingit jalassa kulkenut ja mulla ei ole mitään kokemusta kaikenmallisista alkkareista? :D Usko pois olin 15 kun ekat stringit ostin, kyllä se vaati vähän totuttelua alkuun, mutta kun löysi miellyttävän materiaalin ja just oikean koon niin mun jalkaan ne vaan tuntuu paljon paremmilta, kuin mitkään muut alushousut. :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:04"]
hyi mikä ihraperse.
[/quote]
Real reality hurts I know. Mut hyvä sunkin on herätä sieltä glitteristäs.
Eikö ne stringien narut haise ihan kauheelta, kun ovat koko päivän persvaossa? Ällöttävää.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:02"]
stringien ja "mummoalkkareiden" väliin mahtuu kymmeniä hienoja alushousuja
[/quote]
En ymmärrä, miksi pitäisi pukea päälleen kahdet alushousut, joiden välissä on vielä kymmeniä lisää.
stringien ja "mummoalkkareiden" väliin mahtuu kymmeniä hienoja alushousuja