Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihiksella. Menkat alkaa kohta ja nyt +0,5 kg.

Vierailija
05.05.2015 |

Onko turvotus ennen menkkoja tavallinen syy siihen että paino nousee?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sama tilanne. Voi nousta useamman kilonkin :(

Vierailija
2/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeastaan ei kannata mutristella koska jos sen vain menkkaturvotus, laihtuminen jatkuu siellä turvotuksen alla piilossa ja viikon päästä pudotus on taas isompi= normaali laihtuminen + turvotuspainon poistuminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista. Vaihda vaaka mittanauhaan! :)

Vierailija
4/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista. Itselläni nousee 2-3 kg paino jopa menkkoja edeltävällä viikolla. Vuotoaikana siitä sitten taas laskee takaisin ennalleen.

Vierailija
5/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia. Ei ihminen ole mikään kone, jonka paino pysyy aina ihan samana.

Vierailija
6/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista. Kun ite olin laihiksella ja seurasin painoa joka aamu, menkkojen aikana nousi yhteensä 3kg, joka tosin lähti sit menkkojen loppuja kohden.

Vierailija
7/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:08"]On tavallista. Vaihda vaaka mittanauhaan! :)
[/quote]
Mulla näkyy menkkaturvotus myös mittanauhalla...

Vierailija
8/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Merkkaan painoa sellaiseen kännyappsiin joka piirtää käyrää. Kiitos menkkaturvotuksen se on sahalaitaa, vaikka suunta onkin alaspäin. Mutta turvotus alkaa jo ovulaation jälkeen ja jatkuu menkkojen ekoihin päiviin, että kiva olla puolet ajasta aina turvonnut! Paino nousee kilon tai ylikin. En voi vaikuttaa syömisillä yhtään.

Vierailija
9/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kilon heitto ylöspäin aina ovulaation aikaan muutaman päivän ja sit menkkojen aikaan alkaen just ennen menkkoja ja kestäen myös pari päivää. Menee aina ohi ja kuten joku sanoikin "turvotuksen alla" on pudonnut kyllä painoakin. Ei pidä hätääntyä ja sortua mässäilemään sen takia, se on vain vettä!

Vierailija
10/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on aika turha laihduttaa kun ei aineenvaihdunnasta mitään tajuu.

Vierailija
11/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Mä olen uudesta vuodesta asti laihduttanut toistakymmentä kiloa ja laihdutan edelleen.  Yhdellä viikolla ei kannata vaakaa kytätä, nimittäin menkkojen tuloa edeltävällä viikolla paino alkaa nousta, tulee yleensä +1,5-2 kg. Sitten kun menkat alkaa, juoksen pissalla ja vaa'alla on taas ihan uusi lukema.

Vierailija
12/12 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:08"]On tavallista. Vaihda vaaka mittanauhaan! :) [/quote] Mulla näkyy menkkaturvotus myös mittanauhalla...

[/quote]

Näinpä näin, vyötärö +5-7cm aina menkkojen aikana :( Ja paino nousee 2-3kg.

4 päivää sitten menkkojen alussa vy 71 cm, nyt normaalissa 66 sentissä. Paino silloin 64 kg, nyt taas 61.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän