Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko sinusta, että olet selvästi keskimääräistä paremman näköinen?

Vierailija
30.03.2015 |

Näin anonyymisti voin kyllä todeta, että minusta tuntuu siltä. Olen sopusuhtainen, hoikka, melko hyvät geenit omaava nuori nainen. Silti on itsetunto ihan nolla. En kai vaan luota itseeni oikein muuten kuin ulkoiset puitteet huomioiden, ja niistäkin koen epävarmuutta aina. Silti en kehtaa kitistä, että nyyh kun olen niin ruma. Olen iloinen ja kiitollinen, että joku hyvä arpa nyt vaan on sattunut kohdalleni. En vaan tajua, miksi selkeästi nätit ja kauniit naiset vähättelevät itseään, vain "koska niin kuuluu tehdä". Joku suomalainen typerä tyyli. Huomiotako sillä haetaan ja kehuja vai mitä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni melko tavallisen näköinen, vaalea suora tukka, ehkä keskivertoa suuremmat silmät, sopusuhtainen nenä ja suu. Painoindeksi normaali, pituutta vähemmän kuin suomalaisnaisilla keskimäärin. Ulkonäkökehuja on tullut oman miehen lisäksi baarien känniukoilta, joten en tässä mikään superkaunotar tunne olevani ;) Ihan perusnätti korkeintaan. Muistan, kun lukioikäisenä liikuin parin todella kauniin kaverini seurassa, tunsin ajoittain pientä alemmuutta ulkonäköön liittyen. Edelleen muistan yhden tapauksen, joka jäi mieleeni tuolta ajalta. Oltiin kavereiden kanssa juhlimassa vappua, ja paikalla oli paljon muitakin nuoria. Juttelin ohimennen erään vuotta vanhemman tytön kanssa niitä näitä, ja tämä tyttö sanoi minulle siinä juttelun lopuksi, että olen hänen mielestään tosi kaunis ulkonäöltäni. Hämmästyin, sillä en ollut tottunut tällaisiin kohteliaisuuksiin varsinkaan naispuolisilta. Kiitin kauniisti. En tiedä, mitä tälle tytölle nykyään kuuluu, mutta tapaus opetti sen, että tuollainen ohimennen sanottu kohteliaisuus voi jäädä mieleen loppuelämän ajaksi.

Vierailija
22/45 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Joskus tunsin olevani, mutta kanssaihmiset ja varsinkin entinen mies nuiji mut niin maan rakoon että olen eristäytynyt muista ihmisistä kohtalaisen tehokkaasti ja nykyään pidän itseäni täysin kuvottavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:15"]Ei enää. Joskus tunsin olevani, mutta kanssaihmiset ja varsinkin entinen mies nuiji mut niin maan rakoon että olen eristäytynyt muista ihmisistä kohtalaisen tehokkaasti ja nykyään pidän itseäni täysin kuvottavana.
[/quote]

Vierailija
24/45 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:15"]Ei enää. Joskus tunsin olevani, mutta kanssaihmiset ja varsinkin entinen mies nuiji mut niin maan rakoon että olen eristäytynyt muista ihmisistä kohtalaisen tehokkaasti ja nykyään pidän itseäni täysin kuvottavana.
[/quote]

Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti pääset eroon tuosta tunteestasi.

Vierailija
25/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä olen ihan perusnätti, mutten mikään joukosta erottuva, sanoisin :)

Vierailija
26/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti, tosi persoonallisen näköinen. Joittenkin mielestä olen ruma ja joittenkin mielestä "mielettömän Kaunis" massasta erottuvien piirteideni vuoksi.

Vierailija
27/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä liikut...

Vierailija
28/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ok, perustantta 30v. Ei ylipainoo mut pohkeet kun ranskanleivät, naama mukiinmenevä, mutta nenän päältä vois harrastaa mäkihyppyä. Kalpea kun kalkkilaivan kapteeni ja ekat juonteet ilmaantuneet nenäpieliin ja silmänurkkiin. Hyvin on kroppa kuitenkin palvellut. Jalat liikkuu, kädet liikkuu, pää kääntyilee puolelta toiselle. Se missä ulkonäkö loppuu, niin luonne jatkaa. Kaikkien ominaisuuksien kanssa olen naimisiin päässyt ja onnellisiakin ollaan yhä.

Vierailija
29/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tunnu :D

Vierailija
30/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on keskimääräisen näkönen? Jotain linkkiä ?

Vierailija
31/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ja tiedän olevanikin reippaasti keskivertoa paremman näköinen

Vierailija
32/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu, mutta kuitenkin löydän itsestäni piirteitä jotka on keskimääräistä kauniimpia, mutta myös hurjasti keskimääräistä rumempia piirteitä.

Vierailija
33/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu ollenkaan siltä. Viimeksi olin 8-vuotiaana sitä mieltä että olen selvästi paremman näköinen kuin muut keskimäärin, sittemmin se tunne on kadonnut. En enää ole myöskään sitä mieltä että olen loistava piirtäjä ja supermusikaalinen. Hyvässä ja pahassa itsetuntoni on madaltunut niistä ajoista huomattavasti.

Vierailija
34/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu enkä ole. Oon kai tavallinen terve nuori nainen, mutta ei oo hyvät geenit sattunu kohdalleni nyt mistään kohtaa. Joukosta en erotu huomiotaherättävästi kun meikkaan ja yritän pukeutua siististi.

Vierailija
35/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tiedostan olevani keskivertoa kauniimpi, mutta en itse näe sitä. Olen työskennellyt mallina nyt vähän yli 10 vuotta, ja olen solminut sopimuksia kansainvälisten ja tunnettujen firmojen kanssa. Vaikka tiedän olevani ulkomuodoltani kaunis, en itse huomaa tätä peilistä. Pidän itseäni melko normaalina ja tylsän näköisenä, vaikka saan lähes päivittäin kuulla positiivisia kommentteja pituudestani tai ulkonäöstäni.

Vierailija
36/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, niin paljon kerään katseita vaikka en ole mielestäni mitenkään erikoinen. Olen hoikka ja pukeudun normaalisti

Vierailija
37/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on vahvuus, kroppa ok, mut kasvot keskivertoa. Ei todellakaan passaa leijailla.:/

Vierailija
38/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä. Omaan silmääsi olen sellainen keskivertoa vähän rumempi, mutta olen saanut todella monesti kuulla olevani todella ruma. Ehkä olen ruma, mutta jostain syystä saan silti naisilta positiivista huomiota. Komeaksi ei ainakaan ole sanottu kertaakaan.

Sori kun kirjoittelin nyt naisten ketjuun, mutta ajattelin, että oma sekava selitykseni mahtuu joukkoon.

Vierailija
39/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo linkkiä keskimääräisennäköiseen kiitos.

Ilman meikkiä ja lihoneena olen hirviö ja oksettava, mutta kun olen kunnossa ja laittautunut voin näyttää jostain kuvakulmasta tosi hyvältäkin.

Vierailija
40/45 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukiinmenevän näköinen, hyvin laitettuna menen varmaankin kauniista.

Mutta en ole mikään suuren luokan kaunotar.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän