Tuntuuko sinusta, että olet selvästi keskimääräistä paremman näköinen?
Näin anonyymisti voin kyllä todeta, että minusta tuntuu siltä. Olen sopusuhtainen, hoikka, melko hyvät geenit omaava nuori nainen. Silti on itsetunto ihan nolla. En kai vaan luota itseeni oikein muuten kuin ulkoiset puitteet huomioiden, ja niistäkin koen epävarmuutta aina. Silti en kehtaa kitistä, että nyyh kun olen niin ruma. Olen iloinen ja kiitollinen, että joku hyvä arpa nyt vaan on sattunut kohdalleni. En vaan tajua, miksi selkeästi nätit ja kauniit naiset vähättelevät itseään, vain "koska niin kuuluu tehdä". Joku suomalainen typerä tyyli. Huomiotako sillä haetaan ja kehuja vai mitä?
Kommentit (45)
Musta tuntuu että olen keskitasoa.
En ole edes keskitasoa. Olen hyvin surkean näköinen ja iljettävä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:52"]Tavallaan tiedostan olevani keskivertoa kauniimpi, mutta en itse näe sitä. Olen työskennellyt mallina nyt vähän yli 10 vuotta, ja olen solminut sopimuksia kansainvälisten ja tunnettujen firmojen kanssa. Vaikka tiedän olevani ulkomuodoltani kaunis, en itse huomaa tätä peilistä. Pidän itseäni melko normaalina ja tylsän näköisenä, vaikka saan lähes päivittäin kuulla positiivisia kommentteja pituudestani tai ulkonäöstäni.
[/quote]
Vähän sama minulla, mutta en ole malli. :D Moni ihminen on sanonut, että olen kaunein/yksi kauneimmista ihmisistä joita on nähnyt. Kroppa on kyllä varmaan vähän keskivertoa huonompi (olen laihaläski, siis oikeasti! En sellainen normaali "lihakseton" vaan oikeasti aika löysä, mutta vartalon malli on kyllä ihan kaunis (kapea vyötärö, leveä lantio). Tosin toisaalta, mulla on tosi lyhyet jalat ja pitkä selkä, jotka nyt ei ole ne ihan ihanteellisimmat. Kasvoista tiedän olevani keskivertoa kauniimpi, mutta tämä pohjautuu vain muiden arvioon minusta. Siis tiedän, että olen kaunis, mutta en itse oikein osaa sisäistää sitä ja ajoittain pidän itseäni jopa vähän rumahkona. Noh, kokonaisuus ehkä jää kumminkin vähän plussan puolelle, että kai mä ihan mukiin menevä olen omastakin mielestäni. :D
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:36"]Olen ihan ok, perustantta 30v. Ei ylipainoo mut pohkeet kun ranskanleivät, naama mukiinmenevä, mutta nenän päältä vois harrastaa mäkihyppyä. Kalpea kun kalkkilaivan kapteeni ja ekat juonteet ilmaantuneet nenäpieliin ja silmänurkkiin. Hyvin on kroppa kuitenkin palvellut. Jalat liikkuu, kädet liikkuu, pää kääntyilee puolelta toiselle. Se missä ulkonäkö loppuu, niin luonne jatkaa. Kaikkien ominaisuuksien kanssa olen naimisiin päässyt ja onnellisiakin ollaan yhä.
Tää oli paras:)
[/quote]
En koe tarvetta tuollaiseen vertailuun, katsos kun mulla on se itsetunto ;)