Miesten kannattaa siirtyä MGTOW
Nykyajan naisista ei ole enää mitään hyötyä miehille, joten suosittelenkin siirtymistä MGTOW ryhmään. (MEN GOING THEIR OWN WAY) Eli naiset kannattaa kokonaan unohtaa parisuhdemielessä/avioliitomielessä. Keskittyä mielummin luomaan uraa, harrastella, matkustella, nauttia vapaudesta, viettää kaverien kanssa saunailtaa, tai käydä ilotaloissa berliinissä. Yhä suurempi osa miehistä valitsee MGTOW:n mielummin kuin perheen ja avioliiton, koska naisten laatu on feminismin ja lisääntyneen narsismin/materialismin myötä romahtanut niin paljon, ettei naisista ole hyötyä miehelle. Avioeroista 8/10 on naisten tekemiä, mikä kielii ettei naisiin voi luottaa. Naiset pelaavat lisäksi kaikenlaisia draamaa ja ihmissuhdepelejä, sekä asettavat korkeita vaatimuksia kumppanille (Hypergamy) Tässä lisää aiheesta:
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:59"]
mikä tuo naisasialiikkeen 6+ something kotihoitouudistus olisi.
[/quote]
6+6+6 = yhteensä 18 kk ansiosidonnaista (olisi luultavasti 70-80 % viime palkasta) vanhempainvapaata, josta 6kk olisi korvamerkitty äidille, 6kk isälle ja 6kk vapaasti jaettavissa.
Tällä hetkellä ansiosidonnaista vanhempainvapaata on n. 10 kk, josta 3kk korvamerkitty äidille ja loput vapaasti jaettavissa.
En tosin tajunnut miten tämä liittyi keskusteluun.
Men Beating Their Own Meat on kyllä ihan sellainen päätös, jonka naiset tekevät monien hyvien miesten puolesta.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:47"]
Miten kummassa parisuhde estää uran luomisen, harrastamisen, matkustelun ja vapaudesta nauttimisen? harrastamasta, matkustelusta ja nauttimasta vapaudesta? Minä matkustelen vaimoni kanssa paljon enemmän kuin sinkkuna, vapaa-aikaa on monta tuntia päivästä ja romantiikkaa riittää. Toisaalta otinkin kumppanikseni minulle sopivan naisen, joka ei halua lapsia sen enempää kuin minäkään.
En oikein näe pointtia tuossa parisuhdevastaisuudessa, kun naimisissa olevat ovat kaikissa tilastoissa onnellisempia kuin sinkut.
[/quote]
Jos tykkää ettei halua naista kahleekseen! Mitä epäselvää tässä on?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:03"]
Minulla oli opiskelukaverina tällainen lassukka enkä valiltettavasti usko että mikään mahti maailmassa saisi naisia pariutumaan hänen kanssaan, paitsi ehkä aseella uhkaaminen. Eli siinä mielessä nää keskustelut tuntuu täysin teoreettisilta. Tiedän että mies oli lassukka siitä, että hän esitteli minulle jossain bileissä näitä teorioitaan. Selitti kuinka minä haluan naisena tietynlaista alfaurosta ja haavi auki yritin sinne väliin saada protestia että ei pidä paikkaansa nämä sinun oletukset.
Hänellä oli selvästi jokin neurologinen häiriö vaikka opiskeli yliopistossa, epäselvä puhe, omituiset jutut tyyliin sota on miehen elämän parasta aikaa, ylipäänsä jatkuva sotaterminologian soveltaminen normaaliin arkeen, epäsiisti olemus, ihan kauheat vaatteet, päärynänmuotoinen pullea vartalo.
[/quote]
Joulupukki, lassukka, siiderivalas, rehellinen Putin. Mitä yhteistä heillä on?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:08"]
Minulla oli opiskelukaverina tällainen lassukka enkä valiltettavasti usko että mikään mahti maailmassa saisi naisia pariutumaan hänen kanssaan, paitsi ehkä aseella uhkaaminen. Eli siinä mielessä nää keskustelut tuntuu täysin teoreettisilta. Tiedän että mies oli lassukka siitä, että hän esitteli minulle jossain bileissä näitä teorioitaan. Selitti kuinka minä haluan naisena tietynlaista alfaurosta ja haavi auki yritin sinne väliin saada protestia että ei pidä paikkaansa nämä sinun oletukset.
Hänellä oli selvästi jokin neurologinen häiriö vaikka opiskeli yliopistossa, epäselvä puhe, omituiset jutut tyyliin sota on miehen elämän parasta aikaa, ylipäänsä jatkuva sotaterminologian soveltaminen normaaliin arkeen, epäsiisti olemus, ihan kauheat vaatteet, päärynänmuotoinen pullea vartalo.
[/quote]
Julavita. Oliko kyseessä Tampereen yliopisto? -50
[/quote]
Ei ole. Eipä uskoisi että näitä löytyy Suomesta useampikin, mutta ilmeisesti sitten.
Feminismin ja narsismin nousu naisten keskuudessa on luonnon tapa pyrkiä hillitsemään väestönkasvua.
Kehitys muokkaa naisista niin kestämätömiä kumppaneita, että parisuhteet alkavat vähenemään.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:12"]
Men Beating Their Own Meat on kyllä ihan sellainen päätös, jonka naiset tekevät monien hyvien miesten puolesta.
[/quote]
Ei kellään ole velvollisuus harrastaa seksiä kanssasi, vaikka olisit kuinka "hyvä mies". -50
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:14"]
Kiitos että lassukoille on keksitty viimein muuta ajattelemista. Kannatan tätä täysillä!
[/quote]
Hentai, wow, telkan katselu, kalja ja nyt tämä mgtow. Onhan noilla tekemistä.
[/quote]Minäkin tunnen tällaisen tyypin, tosin ei ole opiskellut yliopistossa eikä puhu epäselvästi. Yhteistä kuitenkin on lassukkamielipiteet, päärynänmuotoinen vartalo ja sodan ihannointi. Hän työskentelee tälllä hetkellä varastomiehenä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:59"]
Luinpas. Olisi ampunut vain itsensä. Sekopää oli ja pillun takia. Vai onko hänen käytös normaalia?
[/quote]
Tuossa kolumnissa käytettiin esimerkkitapausta valottamaan laajempaa ilmiötä: joidenkin miesten oletusta siitä, Myöhemmin tekstissä annetaan samasta ilmiöstä lisää esimerkkejä. Tekstin onnistunut lukeminen edellyttää sitä, että osaa hahmottaa puheen aiheena olevan ilmiön, ymmärtää sen merkityksen ja asettaa sen oikeaan kontekstiinsa. Tekstin oleellinen asia ei ollut kertomus ammuskelijasta.
Luetunymmärtämistehtävässä et olisi saanut kovinkaan paljoa pisteitä. Onko äidinkielesi kuitekin suomi? -50
[/quote]
Poimintoja netistä jenkeissä.
Siellähän osa kansasta on sitä mieltä, että maa on litteä!
Suomessahan naisten tappajina ja raiskaajina on kunnostautunut enimmäkseen erikoisammattimiehet.
Kaikenkaikkiaan aivan vähäinen ilmiö.
Palattiskos otsikon aiheeseen? MGTOW tyypit jättävät naiset rauhaan kaikella tavalla. Eivät ammu tai raiskaa.
[/quote]
Raiskaavathan he ihmiskaupan uhreja bordelleissa.
[/quote]
No katsotko Sihteeriopiston sivuilta ketä siellä on raiskattavana tällä kertaa. Blokkaatko sieltä ne ihmiskaupan uhrit, jooko? Karmea määrä naisia on keksinyt ihan mahtavan bisneksen ja sen avulla heillä on sitten varaa ostaa samanlaisia luksustavaroita kuin kai satojatuhansia klikkauksia saavissa naisten muoti- ja meikkiblogeissa esitellään. Ja kaikki taas miesten vika.
Suomessa syntyy poikia vähän enemmän kuin tyttöjä ja naisten määrä ylittää miesten määrän vasta 50:n ikävuoden jälkeen. Kun asia on tullut ketjussa esiin niin se on vain yksi asia joka on Suomessa hyvin ja tasa-arvoinen. Qatarissa on melkein kaksinkertainen määrä miehiä naisia kohden ja on muitakin lähinnä arabimaita jossa epäsuhta on aika karmea. Siitä, ettei Suomessa ole tällaista koskaan ollutkaan ei tietenkään voida edes osaltaan kiittää suomalaista miestä. Se ei kuulu joidenkin maailmankuvaan vaan helpompi on sanoa että feministit on tämänkin taistellut. Suomessa on naisia aina arvostettu ja onhan aina tarvittu joku joka esim. tiskaa.
"Sukupuolen etukäteen kertova ultraäänitutkimus ja aborttimahdollisuus ovat saaneet aikaan vakavan epätasapainotilan yhteiskunnissa, joissa tytöt ovat ei-toivottuja perheisiin. Toki käytetään väkivallattomampiakin keinoja. Useissa tutkimuksissa on todettu, että Aasian maissa naiset aloittavat ehkäisyn käytön pojan syntymän jälkeen."
Eniten miehiä 100 naista kohden:
Qatar
191
Kuwait
152
Yhdistyneet Arabiemiirikunnat
148
Samoa
139
Bahrain
129
Oman
129
Saudi Arabia
122
[/quote]
Julavita. Oliko kyseessä Tampereen yliopisto? -50