Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! laihdutuksesta!!

Vierailija
11.05.2015 |

Oon kyllästyny olemaan oksettava läski joten nyt jeesatkaa laittamaan ruokaremontti pystyyn. Ei mitään ihmediettejä vaan pysyvä elämäntapa muutos. Lääkäri ehdotti VHH ruokavaliota koska minulla on pian diabetes jos en tee itselleni jotain.

Mitä mä voin syödä? Reseptejä? Kuinka paljon liikuntaa päivässä? Ruoat ei saa sisältää :
Pähkinää
Kiiviä
Äyriäisiä
Omenaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, oletko sinä se sama joka teki aloituksen raskauskiloista?

Ei mene sinulla nyt oikein hyvin, mutta jos olet ihan tosissasi, hankkiudu ravitsemusterapeutin puheille. Ei pitäisi olla edes vaikeaa, jos olet jo käynyt lääkärissä.

Vierailija
2/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 08:05"]Voivoi, oletko sinä se sama joka teki aloituksen raskauskiloista?

Ei mene sinulla nyt oikein hyvin, mutta jos olet ihan tosissasi, hankkiudu ravitsemusterapeutin puheille. Ei pitäisi olla edes vaikeaa, jos olet jo käynyt lääkärissä.
[/quote]

Ei en todellakaan ole sama. Ollessani hoikka, raskaana minulle tuli se 15kg, jotka olivat 3 viikossa pois. Ja lääkäri sanoi suoraan että kunnan ravitsemusterapeutille on 6kk jonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä sivusto karppaus.info

VHH:lla olen itse menestyksellä torjunut kakkosdiabeteksen ja pudottanut painoa jo 15 kg.

Onnea matkaan!

Vierailija
4/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh-ruokavalio on hyvä eikä ole ns. dieetti vaan loppuelämän kestävä. Jos sitä harkitset, niin ota perusteellisesti selvää asiasta, niin tiedät mitä teet ja miksi.

Vierailija
5/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on minulle ainakin helppoa jos on hyvä motiivi siihen. Olen pudottanut painoani viimeisen 8 kuukauden aikana 22 kg. Alussa painoni oli yli sadan kilon nyt se on selvästi alle. Tarkoitus on vielä pudottaa ainakin 10 kg. Laihdutukseni perustuu siihen että syön sitä mitä aiemminkin mutta reilusti pienempiä annoksia. Mielestäni olen aina syönyt terveellisiä ruokia mutta aiemmin söin liian paljon. Ruokavaliostani puuttuvat lähes täysin kaikki sokeriset pullat ,makeat juomat ja jogurtit, makkarat ,oluet, pastat jne. Kahvia tai tavallista teetä  en ole juonut 7-8 vuoteen. Liikunnan lisääminen tuo minulle vain kovemman nälän ja laihdutus sen takia tulee vaikeammaksi. En pyri pudottamaan painoa nopeasti vaan n. 2-3 kg / kk. Aloitin laihdutukseni terveydellisten syiden takia (verenpaine diabetesvaara jne). Tarkoitus on pitää paino sopivana pitempään.

Hyvän lisämotiivin olen saanut siitä että piirrän tietokoneeseeni painonmuutoskäyrää jota jatkan joka-aamuisen punnituksen jälkeen. Tämän Google Drivessa olevan käyrän olen jakanut muutamille tuttavilleni jotka kyllä kommentoivat jos paino meinaa nousta esim joulun aikana jne. Mielestäni painonpudotus on ollut helppoa se ei vain aiemmin tuntunut tarpeelliselta eikä tullut mieleen. Kiitos tästä terveydenhoitajalleni.

Jokainen varmaan löytää itselleen sopivan tavan pudottaa painoaan mutta ei se aina varmaan helppoa ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi