Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten kannattaa siirtyä MGTOW

Vierailija
30.03.2015 |

Nykyajan naisista ei ole enää mitään hyötyä miehille, joten suosittelenkin siirtymistä MGTOW ryhmään. (MEN GOING THEIR OWN WAY) Eli naiset kannattaa kokonaan unohtaa parisuhdemielessä/avioliitomielessä. Keskittyä mielummin luomaan uraa, harrastella, matkustella, nauttia vapaudesta, viettää kaverien kanssa saunailtaa, tai käydä ilotaloissa berliinissä. Yhä suurempi osa miehistä valitsee MGTOW:n mielummin kuin perheen ja avioliiton, koska naisten laatu on feminismin ja lisääntyneen narsismin/materialismin myötä romahtanut niin paljon, ettei naisista ole hyötyä miehelle. Avioeroista 8/10 on naisten tekemiä, mikä kielii ettei naisiin voi luottaa. Naiset pelaavat lisäksi kaikenlaisia draamaa ja ihmissuhdepelejä, sekä asettavat korkeita vaatimuksia kumppanille (Hypergamy) Tässä lisää aiheesta:

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:40"]

Eikö lassukoiden kannattaisi vedota myös miehiin eikä vain naisiin. Vaatikaa että valtio järjestää arvonnan, jossa tietty prosentti miehistä pakotetaan poistumaan pariutumismarkkinoilta niin että lassukatkin viimein pääsee parisuhteeseen. Tiedä sitten mikä sen prosentin pitäisi olla, lassukoiden tapauksessa ehkä 99%.

[/quote]

Ei tarvitse. Sen sijaan valtio voisi poistaa lapsilisät, elatusmaksut, yms tuet. Sitten vielä eron jälkeen naisetkin joutuisivat paiskomaan töitä tismalleen yhtä lujaan tahtiin ja saman verran työtunteja kuin miehet ilman minkäänlaisia helpotuksia, paitsi korkeintaan sen verran mitä mahdollisen lapsen hoitaminen ja elossa säilyttäminen vaatii, eikä yhtään enempää. Nykyajassa naiset saavat aivan liikaa tukea, helpotusta valtiolta ja miesten maksamista verorahoista.
[/quote]

Elatusmaksut ja lapsilisät eivät ole naisten tukia. Nainen ei saa mitään ylimääräistä tukea.

Vierailija
42/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarkemmin ajattelee, niin eihän tämä toimikkaan täysin, kun veroja pitää maksella ja naiset ja esim. mamut on tulonsiirtojen vastaanottavassa päässä enemmän....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:45"]

Olen vähän kuin vahingossa tullut tälläiseksi MGTOW mieheksi. En ole koskaan ollut kiinnostunut parisuhteesta, tai ihmissuhteista ylipäätään. Yllätyin siitä, kun tulin aikuisikään, että kuinka paljon ihmisten ongelmat liittyvät juuri ihmissuhteisiin. Varmaan 90% ihmisten ongelmista katoaisi, jos ei kukaan välittäisi niin paljon ihmissuhteista.

[/quote]

Mä olen aina ajatellut samalla tavalla, mutta olen nainen.

En ikinä tajunnut parisuhdedraamaa, enkä varsinkaan sitä miksi ihmiset kuluttavat niin paljon energiaa siihen, ja ajattelin, että vanhenen yksin sellaisena kissamummona.

Ulkonäkö on mulla erittäin kaunis (vaikka itse sanonkin, olen tehnyt mallin töitäkin), ja kukaan ei koskaan tajunnut miksi en seurustele - ikinä - enkä harrasta yhden illan juttuja. Mua on epäilty lesboksi ja ties miksi.

Mutta! sitten tapasin 25v ikäisenä mun miehen, joka on ihan samanlainen kuin minä. Meillä on tosi mukavaa, asutaan eri asunnoissa edelleen, ja yhtään riitaa/draamaa meillä ei ole koskaan ollut, kummallakin vieläkin omat harrastukset jne.

Joskus näinkin, mutta en vieläkään tajua miksi kukaan haluaisi ns. tavallista parisuhdetta.

Vierailija
44/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, kun hehkutettiin alussa, että eletään vain itselle ja kavereiden kanssa käydään kaljalla ja metsällä.

Entäs sitten kun on 55v.? Kun on ollut sairautta, kavereita alkaa kuolla jne. Täyttää 60v. vielä vähemmän kavereita sinne metsälle eikä kaikki voi marevanin takia enää juoda alkoholia.

Sitten istutaan yksin siellä kotona, kalliiden laitteiden keskellä. Kunnes kuolema kuittaa. Kuullostaapa hauskalta. Mutta toki jokainen tekee niin kuin itse haluaa.

Ehkä se onkin miesten salaliitto naisia vastaan mennä naimisiin ja tehdä lapsia, koska naiset elävät pidempään eikä tarvitse sitten olla niin yksin ku muut frendit on kuolleet sydänkohtauksiin ja aivoverenvuotoihin..

Vierailija
45/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä liene kyse osasta autismin kirjoa? Kun ei oikeisiin ihmissuhteisiin kyetä, syytetään naisia. Tai leikitään kettua pihlajan alla.

Vierailija
46/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:03"]

Eiköhän tässä liene kyse osasta autismin kirjoa? Kun ei oikeisiin ihmissuhteisiin kyetä, syytetään naisia. Tai leikitään kettua pihlajan alla.

[/quote]

Ei syytetä naisia! Ovat täysin yhdentekeviä. Eliniän odote on riippuvainen elintavoista. 

Vierailija
47/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:59"]

Luinpas. Olisi ampunut vain itsensä. Sekopää oli ja pillun takia. Vai onko hänen käytös normaalia?

[/quote]

Tuossa kolumnissa käytettiin esimerkkitapausta valottamaan laajempaa ilmiötä: joidenkin miesten oletusta siitä,  Myöhemmin tekstissä annetaan samasta ilmiöstä lisää esimerkkejä. Tekstin onnistunut lukeminen edellyttää sitä, että osaa hahmottaa puheen aiheena olevan ilmiön, ymmärtää sen merkityksen ja asettaa sen oikeaan kontekstiinsa. Tekstin oleellinen asia ei ollut kertomus ammuskelijasta.

Luetunymmärtämistehtävässä et olisi saanut kovinkaan paljoa pisteitä.  Onko äidinkielesi kuitekin suomi? -50

[/quote]

Poimintoja netistä jenkeissä. 

Siellähän osa kansasta on sitä mieltä, että maa on litteä! 

Suomessahan naisten tappajina ja raiskaajina on kunnostautunut enimmäkseen erikoisammattimiehet.

Kaikenkaikkiaan aivan vähäinen ilmiö.

Palattiskos otsikon aiheeseen? MGTOW tyypit jättävät naiset rauhaan kaikella tavalla. Eivät ammu tai raiskaa.

[/quote]

Raiskaavathan he ihmiskaupan uhreja bordelleissa.

Vierailija
48/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:24"]

Nykyajan naisista ei ole enää mitään hyötyä miehille, joten suosittelenkin siirtymistä MGTOW ryhmään. (MEN GOING THEIR OWN WAY) Eli naiset kannattaa kokonaan unohtaa parisuhdemielessä/avioliitomielessä. Keskittyä mielummin luomaan uraa, harrastella, matkustella, nauttia vapaudesta, viettää kaverien kanssa saunailtaa, tai käydä ilotaloissa berliinissä.

Hienoa, jos siltä tuntuu. Mutta miksk perustelet asiaa hyödyllä? Mitä hyötyä noista mainitsemistasi asioista on? Käärinliinoissa ei ole taskuja, ja MGTOW-miehillä ei liene perillisiäkään. Muu on turhaa mielihyvähakuista nyhräämistä.

Naiset pelaavat lisäksi kaikenlaisia draamaa ja ihmissuhdepelejä, sekä asettavat korkeita vaatimuksia kumppanille (Hypergamy)

Ai, tässä oli kyse vain pihlajanmarjojen happamudesta. Ovathan ne välillä happamia, ei sitä voi kiistää, mutta kyllä harrastelu ja matkustelu mukavan vaimon kanssa voittaa berliiniläiset ilotalot ja kaveriporukalla ryyppäämiset 6-0. Pitäisikö tässä tuntea itsensä YTM:ksi, kun on pystynyt sitouttamaan "hyödyllisen" naisen.

Vierailija
49/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen tehnyt jo vuosia.

Mies

Vierailija
50/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että lassukoille on keksitty viimein muuta ajattelemista. Kannatan tätä täysillä!

Vierailija
51/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina elänyt noin (paitsi ilotalot). Mulla on poikaystävä jonka voi ottaa mukaan kaikkeen kivaan.

Vierailija
52/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:59"]

Luinpas. Olisi ampunut vain itsensä. Sekopää oli ja pillun takia. Vai onko hänen käytös normaalia?

[/quote]

Tuossa kolumnissa käytettiin esimerkkitapausta valottamaan laajempaa ilmiötä: joidenkin miesten oletusta siitä,  Myöhemmin tekstissä annetaan samasta ilmiöstä lisää esimerkkejä. Tekstin onnistunut lukeminen edellyttää sitä, että osaa hahmottaa puheen aiheena olevan ilmiön, ymmärtää sen merkityksen ja asettaa sen oikeaan kontekstiinsa. Tekstin oleellinen asia ei ollut kertomus ammuskelijasta.

Luetunymmärtämistehtävässä et olisi saanut kovinkaan paljoa pisteitä.  Onko äidinkielesi kuitekin suomi? -50

[/quote]

Poimintoja netistä jenkeissä. 

Siellähän osa kansasta on sitä mieltä, että maa on litteä! 

Suomessahan naisten tappajina ja raiskaajina on kunnostautunut enimmäkseen erikoisammattimiehet.

Kaikenkaikkiaan aivan vähäinen ilmiö.

Palattiskos otsikon aiheeseen? MGTOW tyypit jättävät naiset rauhaan kaikella tavalla. Eivät ammu tai raiskaa.

[/quote]

Raiskaavathan he ihmiskaupan uhreja bordelleissa.

[/quote]

Lihakaupankäyntiä, ei raiskaamista, kuten ruskeat tekevät mm. Tapanilassa joukolla.

MGTOW-tyypit voivat myös olla ilmankin. Ei stereotypioita, kiitos!

Vierailija
53/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkohan sitä on luovuttaa naisten etsimisestä, kun ei jaksa päätään hakata seinään jatkuvasti. Kyllä mä kuitenkin elättelen pientä toivonkipinää, että ehkä joskus vielä tulis vastaan joku joka mullekin sopis. Ei mua kuitenkaan kiinnosta alkaa mitään "omaa tasoani nostamaan" vaan pitäis kelvata juuri tälläisenä kuin olen.

Vierailija
54/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:32"]

No pakkohan sitä on luovuttaa naisten etsimisestä, kun ei jaksa päätään hakata seinään jatkuvasti. Kyllä mä kuitenkin elättelen pientä toivonkipinää, että ehkä joskus vielä tulis vastaan joku joka mullekin sopis. Ei mua kuitenkaan kiinnosta alkaa mitään "omaa tasoani nostamaan" vaan pitäis kelvata juuri tälläisenä kuin olen.

[/quote]

Muista naisia mollatessasi ettei kukaan nainen kuvittele että pitäisi kelvata juuri sellaisena kuin on yrittämättä nostaa omaa tasoa. Siinä on kitisevien ja ruikuttavien lassukoiden ja naissukupolven ero.

Vierailija
55/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:14"]

Kiitos että lassukoille on keksitty viimein muuta ajattelemista. Kannatan tätä täysillä!

[/quote] Sama täällä. Loistava ajatus, naiset eivät tässä yhtälössä menetä yhtään mitään. 

Ja vielä on keksitty hienot kirjainyhdistelmät ja englanninkieliset termitkin. Onnea matkaan, sillä ehdolla että jätätte naiset rauhaan (myös täällä palstalla), lukuunottamatta noita tietysti noita berliiniläisiä prostituoituja jotka ilahtuvat kun saavat lisää asiakkaita. Tässä on siis kyse todellisesta win-win-asetelmasta!

Vierailija
56/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meinaan vaan, että pitäis olla nainen jolla on kohtuulliset odotukset/vaatimukset miehelle, eikä alkaa sopeutumaan ja tyydyttämään ihan älyttömiä vaatimuksia mitä miehille asetetaan.

Vierailija
57/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että jos noita katselisi useinkin ja olisi kokoontumisajoja ja muita tilaisuuksia joissa kävisi puhumassa MGTOW- versio Gudrun Schymanista vahvistamassa uskoa, niin kävisi varmaan samalla kuin niilläkin lyyleillä Unionissa ja muualla eli siitä tulisi jonkinsortin elämäntehtävä ja sihti jonka läpi joka asiaa tarkastelisi.

Kotihoidontuen uudistus oikeastaan oli aivan mahtava esimerkki kuinka sitä "tasa-arvoa" ajetaan kuin käärmettä pulloon joka taas aiheuttaisi sen, että perheet eivät olisi saaneet vapaasti valita kumpi sinne kotiin jää. Voisin kuvitella, että jonkun pörssiyhtiön johtajan, start up- yrittäjän tai muun korkeassa asemassa olevan lisääntymishalut menisivät sen tien jos yhteiskunta pakottaa kotiin ja sitten se  vaimo/kumppani joka ei ehkä ole edes töissä elättäisi koko perheen tuon ajan. Ja kaikki vaan siksi, että "tasa-arvo" toteutuu. Hieno systeemi olisi tosiaan ollut mutta onneksi järki sentään voitti. Nyt näillä feministeillä on joku 6+6+6 tms. systeemi jonka oletan olevan samantyylinen. Näitähän siis tulee luonnostaan jos ei oikein muuta elämässä mieti eli en ole yllättynyt.

Vierailija
58/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:36"]

[/quote]

Muista naisia mollatessasi ettei kukaan nainen kuvittele että pitäisi kelvata juuri sellaisena kuin on yrittämättä nostaa omaa tasoa. Siinä on kitisevien ja ruikuttavien lassukoiden ja naissukupolven ero.

[/quote]

Tästä syystä ei myöskään ole olemassa naislassukoiden armeijaa. Ilman miestä jäävät naiset ei ole ikinä kuvitelleetkaan että heillä on joku automaattinen oikeutus. Äidit passaa vähemmän tyttäriään? Kasvatetaan oma-aloitteisuuteen eikä lassukoiksi?

Vierailija
59/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:36"]

[/quote]

[/quote]

Ihan miten vaan, just tuon takia kannattaakin jättää väliin sinun kaltaiset naiset, jotka vaan vittuilee miehille ja kuvittelee olevansa jotenkin itse parempia. En halua sinun kaltaista naista ja en halua tehdä varsinkaan sinun kaltaisen naisen eteen yhtään mitään, ehkä sitten jos löydän naisen joka omana itsenään miellyttää minua, niin sen eteen voisin jotain tehdäkin.

Vierailija
60/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:36"]Muista naisia mollatessasi ettei kukaan nainen kuvittele että pitäisi kelvata juuri sellaisena kuin on yrittämättä nostaa omaa tasoa. Siinä on kitisevien ja ruikuttavien lassukoiden ja naissukupolven ero.[/quote]

Ei se noin toimi. Osa naisista ei ala esittämään ja he ovat kaikkein parhaita naisia suhteeseen. Ainakin sellaiselle, joka ei ulkonäöstä ja pintakiillosta piittaa. Mukavia, suoraviivaisia ja rehellisiä ihmisiä. Voisi sanoa jopa hyödyllisiä, jos siinä ei olisi jonkinlaista hyväksikäyttöleimaa.

Suurin osa naisista yrittää nostaa tasoaan muiden naisten silmissä. Naisen arvostukset ovat ulkonäön ja pukeutumistyylin suhteen aika erilaisia kuin miesten, joten ei tuota voi pitä miesten tavoittelemisena tai miellyttämisenä. Sikäli kun se liittyy miehiin, sen tarkoitus on lähinnä valita miehiä, joiden tyylinäkemykset ovat samanlaisia kuin naisella, eikä niinkään yleinen miesten suosion kasvattaminen (eli tason nosto).

Se naisjoukko, joka tyrkyttää itseään laittautumalla sellaiseksi kuin miehet haluavat (tai he uskovat miesten haluavan), on kanssa aika pieni ja eroaa räikeällä tavalla keskimmäisestä porukasta sekä ulkonäöltään että käytökseltään.