Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkien antaminen baarissa

Vierailija
30.03.2015 |

Miehet, miltä se tuntuu, jos saat pakit naiselta baarissa? Ottaako se itsetunnolle vai jatkatteko vain seuraavan luokse sen enempää pakkeja miettimättä? Entä naiset, miltä teistä tuntuu pakkien antaminen?

Itse tuossa viikonloppuna olin baarissa tyttöporukalla, kun tiskillä eräs hyvinkin treenattu suhteellisen komea herrasmies tuli tekemään tuttavuutta. Noh varattuna naisena jouduin sitten sanomaan, että olen kihloissa ja juttu jäi sitten siihen. En ole mikään porukan kaunein (ihan suht nätti kumminkin laitettuna) enkä pienen lapsen äitinä mikään treenatuin ja pukeuduinkin "säädyllisesti" (housut ja ei-avonainen paita), joten olin hyvin otettu, että tämä mies sitten minut valitsi "kohteekseen". Aika pian sitten aloin miettiä, että pahoittiko mies mielensä tai ottiko se itsetunnolle kuinka pahasti. Olen todella empaattinen ihminen enkä halua loukata muita milläänlailla. Olisi ollut ehkä parempi, ettei kukaan olisi yrittänyt tulla iskemään, koska nyt tämä vaivaa minua.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:03"]Tätä mä myös olen miettinyt. Ja sitä miksi aina mua tullaan pokaamaan. Ole nätti, pitkä ja hoikka. Vihkisormus ja kihlasormus näyttävästi sormessa jo 10 vuotta. Baareissa käydään naisystävien kanssa seurustelemassa, tanssimassa ja etsimässä jo eronneille seuraa. Olenko aina se kohde nimenomaan sormusteni vuoksi, varattu nainen olisi kätevä yhden yön hoito, ei jäisi roikkumaan tai perään huutelemaan. Sillä varmasti en flirttaile tai näytä kiinnostuneelta, keskityn yleensä ystäviini. Mies, miksi tulet iskemään minua?
[/quote]
En tiedä, minä aina tsekkaan kädet ennen kuin edes ajattelen naisen lähestymistä. Sinkku on paljon helpompi mitä parisuhteessa oleva ja jos aviossa oleva haluaa seuraa jättää varmaan sormukset kotiin.
T: sinkkumies

Vierailija
42/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkien antaminen on joskus ihan kauhean vaikeaa. Kerran kun olin baaritiskillä jonottamassa juotavaa viereeni tuli juttelemaan joku tyyppi. Ihan kohteliaisuudesta juttelin hänen kanssaan siinä jonkun aikaa kunnes tuli vuoroni. Tämä mies sitten kerkesi tilaamaan olue meille molemmille ennenkuin ehdin kieltäytyä tai sanoa mitään.. En edes juo olutta. Oli tosi hankalaa kun en olisi halunnut jäädä sen miehen seuraan mutta velvollisuudentunnosta jäin vähäksi aikaa hänen seurakseen hörppimään juomaani. Ärsytti kun paikalla oli kiinnostaviakin miehiä mutta en halunnut pahoittaa tämän reppanan mieltä tai nolata häntä siinä tiskillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä antanut että saanut pakkeja. Ei siihen kuole. Se on kiinni ihmisen omasta itsetunnosta, miten ne kestää. Ei sitä voi ulkopuolinen tietää miten se keneenkin vaikuttaa, joten aivan turha sitä on jäädä murehtimaan. Kunhan itse antaa pakit fiksusti ja kestää pakit fiksusti, ei enempää tarvitse tehdä.

Vierailija
44/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:38"]

Oliko se mies rohkean oloinen, vai oliko aistittavissa armoton jännitys? Rohkea komea mies saa pakkeja satamäärin, mutta myös onnistumisia, ja tietää, että kelpaa ennen pitkää. Monelle se on itsessään mielenkiintoinen ja antoisa peli, ja he eivät edes halua liian helppoja naisia. Mutta jos se oli ujo, joka pakotti itsensä aloitteeseen, yritykseen oli luultavasti ladattu paljon ja pettymys on suuri. Mutta ei se sinun vika ole. Mies, joka uskaltautuu tekemään jokseenkin järkeviä aloitteita tolkullisessa seurustelukännissä löytää omansa aikanaan, vaikka se vaatisikin useampia iskuyrityksiä.

[/quote]

Tuntuu, että vähän pakoili katsetta ja oli tosi rauhallisen oloinen tyyppi. Ei mikään sellainen kovaääninen itseään tyrkyttävä. Sen takia mua ehkä tämä harmittaakin. Jos mies olisi selvästi ollut naistennaurattaja tyyppinen niin en miettisi asiaa. Siitä kun sitten tämä mies lähti, niin ei ollut mitenkään "Ei muutakuin hyvää illanjatkoa!" vaan enemmänkin vähän hiljainen ja tavallaan pää painuksissa. Voi ei, nyt tuli vielä pahempi mieli! :/

t. ap

[/quote]

No jos ei pakeista nolostunut niin aivan varmasti nolostui sitten, kun pakkien antaja vahtii koko illan myötätunnon kyynelet silmissä, miten poikaparka nyt tästä selviää.

Vierailija
45/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:18"]

:D hä? Eli nyt mietityttää että olisi pitänyt lähteä mukaan ettei miehelle tulisi paha mieli? Miten voi loukata toista sanomalla että olet kihloissa. "mietin tuliko sille paha mieli että olen varattu".... Huhhu

[/quote]

En mieti sitä, että olisi pitänyt lähteä mukaan, vaan että se harmittaa, että jouduin antamaan pakit, koska olen varattu. Enkä todellakaan halunnut lähteä mukaan, koska olen varattu! En halua aiheuttaa pahaa mieltä kenellekään, joten sen takia mietin, että miten miehet pakkeihin oikeasti suhtautuu?

t. ap
[/quote]
Siis jos et olisi varattu niin lähtisit jokaisen sua iskemään tulevan miehen matkaan, jottei niille tulisi paha mieli! :D
Tuolla periaatteella saisi kyllä olla jakamassa aikas paljon. Ja kun sana leviäisi niin vielä enemmän. Voi hyvät hyssykät. Jos ystävällisesti sanoo ettei kiinnosta, niin sen tulisi riittää. Valitettavasti se ei aina riitä ja täytyy sanoa niin että varmasti menee perille. Silloinkaan ei tarvitse potea huonoa omatuntoa.

Vierailija
46/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ap on naimisissa, siltä sais helposti säpiä. Onko nykyinen miehesi ensimmäinen, joka tuli sinulle ehdottelemaan ja et raaskinut antaa pakkeja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän