Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt opin mitä CNC tarkoittaa

Vierailija
07.04.2026 |

Sehän tarkoittaa siis Consensual Non-Consent eli suostumuksella tapahtuvaa väkisintekemistä.

Mutta kysymykseni siis kuuluu, että suostuvatko naiset helpommin tuohon, jos käyttää näitä hienoja termejä eikä vain suomeksi totea, että haluaisin leikkiä r*iskaavani sinut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Computer Numerical Control eli tietokoneistettu numeerinen ohjaus.

Vierailija
2/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi ton termin vuonna -84 amiksessa ja ei liittynyt seksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättömät kakarat luulee, että kaikki kirjainlyhenteet tarkoittaa seksiä!

Vierailija
4/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä suostumisista kun olen itse se, joka teemasta viehättyy, mutta jotkut miesystävät on suostuneet kyllä mun mieliksi. Ei toimi jos toinen ei ole yhtään uskottava (heittäytymiskyky?) tai jos on kovin eri käsitys teemasta. 

En usko että termistö vaikuttaa siihen kokeeko toinen teeman vastenmielisenä. Ja se vastenmielisenä kokija voi hyvin myös olla mies joka ei halua "leikkiä väkisintekijää", minkä oikein hyvin ymmärrän. 

Vierailija
5/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä suostumisista kun olen itse se, joka teemasta viehättyy, mutta jotkut miesystävät on suostuneet kyllä mun mieliksi. Ei toimi jos toinen ei ole yhtään uskottava (heittäytymiskyky?) tai jos on kovin eri käsitys teemasta. 

En usko että termistö vaikuttaa siihen kokeeko toinen teeman vastenmielisenä. Ja se vastenmielisenä kokija voi hyvin myös olla mies joka ei halua "leikkiä väkisintekijää", minkä oikein hyvin ymmärrän. 

Tohon auttaa kun nainen rohkaisee miestä oikein. Naisenhan ei pidä käskeä miestä, vaan houkutella se mukaan leikkiin palkinnoilla ja kehuilla. Aivan kuten koiran koulutuksessakin.

Vierailija
6/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohon auttaa kun nainen rohkaisee miestä oikein. Naisenhan ei pidä käskeä miestä, vaan houkutella se mukaan leikkiin palkinnoilla ja kehuilla. Aivan kuten koiran koulutuksessakin.

Niin tai sitten keskustellaan kuin aikuiset ja jos toinen kertoo, että tietty akti tai leikki taikka lelu ei ole hänen juttu niin ei kiinnosta "kouluttaa" :D 

Itse tykkään sen verran monimutkaisista leikeistä ja rajustakin menosta, että kyllä siinä pitää vähän etukäteen toiveista mainita, eikä niitä ole järkeä sellaisen kanssa hivuttaa joka ei itsekin kiihotu touhusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi