Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakkien antaminen baarissa

Vierailija
30.03.2015 |

Miehet, miltä se tuntuu, jos saat pakit naiselta baarissa? Ottaako se itsetunnolle vai jatkatteko vain seuraavan luokse sen enempää pakkeja miettimättä? Entä naiset, miltä teistä tuntuu pakkien antaminen?

Itse tuossa viikonloppuna olin baarissa tyttöporukalla, kun tiskillä eräs hyvinkin treenattu suhteellisen komea herrasmies tuli tekemään tuttavuutta. Noh varattuna naisena jouduin sitten sanomaan, että olen kihloissa ja juttu jäi sitten siihen. En ole mikään porukan kaunein (ihan suht nätti kumminkin laitettuna) enkä pienen lapsen äitinä mikään treenatuin ja pukeuduinkin "säädyllisesti" (housut ja ei-avonainen paita), joten olin hyvin otettu, että tämä mies sitten minut valitsi "kohteekseen". Aika pian sitten aloin miettiä, että pahoittiko mies mielensä tai ottiko se itsetunnolle kuinka pahasti. Olen todella empaattinen ihminen enkä halua loukata muita milläänlailla. Olisi ollut ehkä parempi, ettei kukaan olisi yrittänyt tulla iskemään, koska nyt tämä vaivaa minua.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:33"]

Pakit on miehelle tutummat mitä myönteinen vastaus.

[/quote]

Kannattaisko yrittää ihan oman tason naisia? ;D

[/quote]

Tai sitten ne ketä yrittää, on just varattuja. Mistäs sitä voi etukäteen tietää, ellei kihlasormus kimaltele timanttien säihkeestä metrien päähän?

Vierailija
22/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se mies rohkean oloinen, vai oliko aistittavissa armoton jännitys? Rohkea komea mies saa pakkeja satamäärin, mutta myös onnistumisia, ja tietää, että kelpaa ennen pitkää. Monelle se on itsessään mielenkiintoinen ja antoisa peli, ja he eivät edes halua liian helppoja naisia. Mutta jos se oli ujo, joka pakotti itsensä aloitteeseen, yritykseen oli luultavasti ladattu paljon ja pettymys on suuri. Mutta ei se sinun vika ole. Mies, joka uskaltautuu tekemään jokseenkin järkeviä aloitteita tolkullisessa seurustelukännissä löytää omansa aikanaan, vaikka se vaatisikin useampia iskuyrityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:36"]

Ei nyt suoraan liity tähän, mutta tarjouduimpa kerran tarjoamaan kauniille naiselle drinkin baaritiskillä ja homma meni ihan hyvin, kunnes hänen poikaystävä tuli paikalle. No ajattelin, että on asiallista tarjota hänellekin juotavaa. Vähän huumoria päälle ja sitten kohti uusia seikkailuja :)

[/quote]

Ootpa reilu jätkä :D Tuollaisia lisää!

Vierailija
24/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa pakkeja.

-Pelimies

Vierailija
25/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:33"]

[/quote]

[/quote]
Ihan sama minkä tason naisia yrittää ja pakkohan tuossa on pakkeja tulla, kun ei naiset ikinä tee minkäänlaista aloitetta. Nainenhan voi sanoa ettei ole ikinä saanut pakkeja, kun ei ole ikinä edes tehnyt aloitetta.

Vierailija
26/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ei se riitä, että taso on sama. Taso on vain painotettu keskiarvo valtavasta joukosta ominaisuuksia. Esimerkiksi keskitasoisissa on porukkaa ihan laidasta laitaan. Ei jokainen keskitasoinen nainen ole kiinnostunut jokaisesta keskitasoisesta miehestä, joten pakkeja tulee paljon, vaikka mies yrittää tasoltaan. Tai vaikka yrittäisi tasonsa alapuolelta. Ei alemman keskitason nainen ei lähde automaattisesti jokaisen ylemmän keskitason miehen matkaan ihan vain tason takia.

Vierailija
27/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:14"]

Miehet, miltä se tuntuu, jos saat pakit naiselta baarissa? Ottaako se itsetunnolle vai jatkatteko vain seuraavan luokse sen enempää pakkeja miettimättä? Entä naiset, miltä teistä tuntuu pakkien antaminen?

Itse tuossa viikonloppuna olin baarissa tyttöporukalla, kun tiskillä eräs hyvinkin treenattu suhteellisen komea herrasmies tuli tekemään tuttavuutta. Noh varattuna naisena jouduin sitten sanomaan, että olen kihloissa ja juttu jäi sitten siihen. En ole mikään porukan kaunein (ihan suht nätti kumminkin laitettuna) enkä pienen lapsen äitinä mikään treenatuin ja pukeuduinkin "säädyllisesti" (housut ja ei-avonainen paita), joten olin hyvin otettu, että tämä mies sitten minut valitsi "kohteekseen". Aika pian sitten aloin miettiä, että pahoittiko mies mielensä tai ottiko se itsetunnolle kuinka pahasti. Olen todella empaattinen ihminen enkä halua loukata muita milläänlailla. Olisi ollut ehkä parempi, ettei kukaan olisi yrittänyt tulla iskemään, koska nyt tämä vaivaa minua.

[/quote]

Älä turhaan ole niin otettu. Ei se sinua kauneimpana pitänyt. Vaan näytit HELPOIMMALTA. Etsi varmaan yhdenyön juttua.

T. M25

Vierailija
28/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti nuorempana päähän. Sitten lopetin yrittämisen. Ottaa päähän edelleen.

Vierailija
29/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:18"] :D hä? Eli nyt mietityttää että olisi pitänyt lähteä mukaan ettei miehelle tulisi paha mieli? Miten voi loukata toista sanomalla että olet kihloissa. "mietin tuliko sille paha mieli että olen varattu".... Huhhu [/quote] En mieti sitä, että olisi pitänyt lähteä mukaan, vaan että se harmittaa, että jouduin antamaan pakit, koska olen varattu. Enkä todellakaan halunnut lähteä mukaan, koska olen varattu! En halua aiheuttaa pahaa mieltä kenellekään, joten sen takia mietin, että miten miehet pakkeihin oikeasti suhtautuu? t. ap [/quote] Eli sua harmittaa että jouduit antamaan pakit?

[/quote]

Ei vaan ap:ta harmittanee lähinnä se, että joutui aiheuttamaan miespololle pahan mielen. Ja siksi kyselee, että tulikohan sille oikeasti paha mieli vai siirtyikö vain sujuvasti seuraavaan kohteeseen. Miksei sitä saisi kysellä? Ihme porukkaa, kun alkaa heti miettiä, että hmm....pitäiskö sitä tosiaan varattuna lähteä toisen mukaan, että sille ei tulisi paha mieli? Ootteko sattumoisin empatiasta koskaan kuulleet?

[/quote]

Kiitos kun ymmärsit! :) Juurikin noin ajattelin tämän.

t. ap

Vierailija
30/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:40"]En saa pakkeja. -Pelimies[/quote]

Et ole, vaan wannabe-pelimies. B-luokan pukki, joka nai varmistellen tasoisiaan baariruusuja ja on olevinaan suuri playboy. Pelimiehet rakastavat haastetta, vaikeita naisia ja rajojen rikkomista. Siinä pelissä ei voi välttyä pakeilta.

Vierailija
31/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:37"]

[/quote]

[/quote]

Tai sitten ne ketä yrittää, on just varattuja. Mistäs sitä voi etukäteen tietää, ellei kihlasormus kimaltele timanttien säihkeestä metrien päähän?

[/quote]

Aika suuri osa baarissa olijoista on sinkkuja ja varmaankin ne, ketkä on parhaimman näköisiä on jo muutenkin varattuja.

Vierailija
32/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti ja ystävällisesti annetut pakit ja vielä jos syynä on se että on kihloissa, niin ei siitä paha mieli jää, korkeintaan pieni harmistus siitä, ettei kiinnostava nainen ollut vapaa. Jos taas pakit annetaan ylimielisesti tai ilkeillen, se ei tietenkään tunnu kivalta.

Vierailija
33/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pakit melkein aina vaikka mies ei olisi varattu. Kyllähän nyt varatut ymmärtää. Eikä ketään lähesty suuren rakkauden ja hääkellojen kilkatuksen takia... T. Nainen

Vierailija
34/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:38"]

Oliko se mies rohkean oloinen, vai oliko aistittavissa armoton jännitys? Rohkea komea mies saa pakkeja satamäärin, mutta myös onnistumisia, ja tietää, että kelpaa ennen pitkää. Monelle se on itsessään mielenkiintoinen ja antoisa peli, ja he eivät edes halua liian helppoja naisia. Mutta jos se oli ujo, joka pakotti itsensä aloitteeseen, yritykseen oli luultavasti ladattu paljon ja pettymys on suuri. Mutta ei se sinun vika ole. Mies, joka uskaltautuu tekemään jokseenkin järkeviä aloitteita tolkullisessa seurustelukännissä löytää omansa aikanaan, vaikka se vaatisikin useampia iskuyrityksiä.

[/quote]

Tuntuu, että vähän pakoili katsetta ja oli tosi rauhallisen oloinen tyyppi. Ei mikään sellainen kovaääninen itseään tyrkyttävä. Sen takia mua ehkä tämä harmittaakin. Jos mies olisi selvästi ollut naistennaurattaja tyyppinen niin en miettisi asiaa. Siitä kun sitten tämä mies lähti, niin ei ollut mitenkään "Ei muutakuin hyvää illanjatkoa!" vaan enemmänkin vähän hiljainen ja tavallaan pää painuksissa. Voi ei, nyt tuli vielä pahempi mieli! :/

t. ap

Vierailija
35/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:38"]

[/quote]

Tuntuu, että vähän pakoili katsetta ja oli tosi rauhallisen oloinen tyyppi. Ei mikään sellainen kovaääninen itseään tyrkyttävä. Sen takia mua ehkä tämä harmittaakin. Jos mies olisi selvästi ollut naistennaurattaja tyyppinen niin en miettisi asiaa. Siitä kun sitten tämä mies lähti, niin ei ollut mitenkään "Ei muutakuin hyvää illanjatkoa!" vaan enemmänkin vähän hiljainen ja tavallaan pää painuksissa. Voi ei, nyt tuli vielä pahempi mieli! :/

t. ap
[/quote]
Joo ehkä tuo oli sellainen ujompi tapaus. Kyllä se varmasti parissa vuodessa terapian ja kuntoutuksen avulla selviää noista antamistasi pakeista ja voi jatkaa elämää melkein normaalisti.

Vierailija
36/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä myös olen miettinyt. Ja sitä miksi aina mua tullaan pokaamaan. Ole nätti, pitkä ja hoikka. Vihkisormus ja kihlasormus näyttävästi sormessa jo 10 vuotta. Baareissa käydään naisystävien kanssa seurustelemassa, tanssimassa ja etsimässä jo eronneille seuraa. Olenko aina se kohde nimenomaan sormusteni vuoksi, varattu nainen olisi kätevä yhden yön hoito, ei jäisi roikkumaan tai perään huutelemaan. Sillä varmasti en flirttaile tai näytä kiinnostuneelta, keskityn yleensä ystäviini. Mies, miksi tulet iskemään minua?

Vierailija
37/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan näin naisena, mutta itse kun olen mennyt tekemään tuttavuutta tietämättäni varattuun mieheen ja tämä on sitten kertonut tyyliin "mulla on vaimo odottaa kotona", niin en kyllä sellaisesta loukkaannu... Se on erittäin pätevä syy sanoa, kiitos mutta ei kiitos.

Ja olen ihmisenä herkän puoleinen kuitenkin, joten enpä usko että suurin osa miehistä saa traumoja vaikka saisikin naiselta pakit oli varattu tai ei... Harmittaahan se saattaa, kun kiinnostusta on senverran että lähestyy ja sitten jos nainen onkin varattu tai ei muuten kiinnostunut... Tietty siitä voi jo tullakin paha mieli jollekulle jos todella törkeästi antaa ne pakit...

Kannattanee ottaa lähestymis yritykset kohteliaisuutena :)

Vierailija
38/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:38"] Oliko se mies rohkean oloinen, vai oliko aistittavissa armoton jännitys? Rohkea komea mies saa pakkeja satamäärin, mutta myös onnistumisia, ja tietää, että kelpaa ennen pitkää. Monelle se on itsessään mielenkiintoinen ja antoisa peli, ja he eivät edes halua liian helppoja naisia. Mutta jos se oli ujo, joka pakotti itsensä aloitteeseen, yritykseen oli luultavasti ladattu paljon ja pettymys on suuri. Mutta ei se sinun vika ole. Mies, joka uskaltautuu tekemään jokseenkin järkeviä aloitteita tolkullisessa seurustelukännissä löytää omansa aikanaan, vaikka se vaatisikin useampia iskuyrityksiä. [/quote] Tuntuu, että vähän pakoili katsetta ja oli tosi rauhallisen oloinen tyyppi. Ei mikään sellainen kovaääninen itseään tyrkyttävä. Sen takia mua ehkä tämä harmittaakin. Jos mies olisi selvästi ollut naistennaurattaja tyyppinen niin en miettisi asiaa. Siitä kun sitten tämä mies lähti, niin ei ollut mitenkään "Ei muutakuin hyvää illanjatkoa!" vaan enemmänkin vähän hiljainen ja tavallaan pää painuksissa. Voi ei, nyt tuli vielä pahempi mieli! :/ t. ap [/quote] Joo ehkä tuo oli sellainen ujompi tapaus. Kyllä se varmasti parissa vuodessa terapian ja kuntoutuksen avulla selviää noista antamistasi pakeista ja voi jatkaa elämää melkein normaalisti.

[/quote]

Ei tarvitse olla sarkastinen. Mutta antaa olla, elämä jatkuu.

t. ap

Vierailija
39/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:14"]

[/quote]

Viilsi ranteensa ja ajoi humalassa päin rekkaa kun sai pakit maailman ihanimmalta ja kauneimmalta naiselta, tirsk*

Vierailija
40/46 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:03"]Tätä mä myös olen miettinyt. Ja sitä miksi aina mua tullaan pokaamaan. Ole nätti, pitkä ja hoikka. Vihkisormus ja kihlasormus näyttävästi sormessa jo 10 vuotta. Baareissa käydään naisystävien kanssa seurustelemassa, tanssimassa ja etsimässä jo eronneille seuraa. Olenko aina se kohde nimenomaan sormusteni vuoksi, varattu nainen olisi kätevä yhden yön hoito, ei jäisi roikkumaan tai perään huutelemaan. Sillä varmasti en flirttaile tai näytä kiinnostuneelta, keskityn yleensä ystäviini. Mies, miksi tulet iskemään minua?
[/quote]
En tiedä, minä aina tsekkaan kädet ennen kuin edes ajattelen naisen lähestymistä. Sinkku on paljon helpompi mitä parisuhteessa oleva ja jos aviossa oleva haluaa seuraa jättää varmaan sormukset kotiin.
T: sinkkumies