Tärkein piirre ulkonäössä
Jos tulevan kumppanisi ulkönäön suhteen voisit muokata yhden piirteen niin mikä se olisi ja millainen?
Entä mikä olisi huonoin piirre ulkonäössä jonka luulisit aina häiritsevän?
Kommentit (14)
Ulkonäkö on aina kokonaisuus. Yksi piirre ei riitä määrittelemään kuka on kaunis ja kuka ruma.
Itse arvostan silmiä tietenkin kauneudessa ensimmäisenä, sitten kallon muotoa (iso leuka, pieni leuka, poskiluut, otsa) ja miten iho pingottuu kalloon. Seuraavaksi arvioin ihon laatua eli näppylöitä, pisamia, "kuoppia" ja sellaisia. Kampaus on myös todella tärkeää, tosin sitä voi muuttaa toisin kuin geenejä vaikka hiuslaatu vaikuttaa tietenkin myös.
Tärkein piirre kumppanin ulkonäössä on, että hänessä on kaikki ihmiseen kuuluvat osat tallella. Toki siihenkin tottuisi, että kumppanilta puuttuu raajoja, silmät tms.
Pienet/päätä myöten menevät korvat = no can do
Pidempi ja leveämpi kuin minä. Tuosta en tingi.
N40
Ja vaikka olisi pidempi ja leveämpi kuin minä, niin hoitamattomat hampaat on nounou. Samoin parta ja viikset - en tykkää, vaikka moni tykkäis. Tykkääminen loppuu nimittäin lähikontaktissa, kun hajuherkkänä haistan koko päivän ruokalistan siitä.
N40
pystynenä
ihan ohut ylähuuli
voimakas alapurenta
Siistit hampaat ja kiva hymy. Ei kaksoisleukaa.
Useampihan tuossa kyllä on, jos vain yhden saisi valita, niin jättäisin väliin.
Tärkein silmät. Huonoin paljon ylipainoa.
En tykkää isosta nenästä miehellä
Ei se toimi noin. Joku etukäteen kuviteltu piirre on täysin eri asia kuin käytäntö.
Se ettei ole sotkenut itseänsä kuvilla/kirjoituksilla
Miehen ulkonäössä tärkeintä on kroppa ja se, että se näyttää riittävän miehekkäältä. Mitään naismaista ei saa olla. Miehen pitää olla riittävän iso ja hartioiden selvästi leveämmät kuin lantio. Hänen pitää näyttää suhteellisen voimakkaalta.
Hintelyys, pullonkaulahartiat, pehmeä pulleus, pyöreä lantio yms. ovat ylipääsemättömiä virheitä. En vain voi viehättyä.
En ole itse täydellinen, mutta sen verran on kuitenkin ulkonäköä, että olen aina päässyt valitsemaan nämä kriteerit täyttävistä miehistä.
No ei tämmöistä voi määritellä, kokonaisuus on niin ratkaiseva. Se mikä ehdottomasti sopii yhdelle ei välttämättä tee toisesta ollenkaan viehättävää.