Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastatko Jeesusta?

Vierailija
29.03.2015 |

Miten on??

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan <3 Jeesus teki mun elämässä jotain, jota ei olisi voinut tapahtua jos Jeesusta ei olisi olemassa.

Nyt olen ollut Jeesuksen oma jo muutaman vuoden ja elämä on ihanaa <3 :)

Vierailija
22/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:00"]

Kyllä mä rakastaisin mutta kun se ei rakasta mua!

[/quote] Kyllä Jeesus rakastaa sua, itseasiassa se on hulluna suhun! Tunnustamalla syntisi ja katumalla saat hänet sydämeesi =) ap
[/quote]

Taitaa olla homo jos kerta noin rakastunut minuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ja tiedän, että Hän rakastaa minua.

Vierailija
24/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja herättelevä kysymys jotan itse kunkin pitäisi ajatella etenkin meidän jotka itseämme sanomme uskovaisiksi, Rakastanko TODELLA Jeesusta? Tunsin omantunnon pistoksen!

Vierailija
25/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:14"]

Ei kukaan ihminen luonnostaan rakasta Jumalaa. Rakkaus Jumalaa kohtaan syntyy sitä mukaan kun ihminen saa itse kokea ja omaksua hänen rakkautensa omalle kohdalleen, kuten 1. Joh. 4:19:ssa sanotaan: "Me rakastamme, koska Hän on ensin rakastanut meitä". Mutta tämä on mahdotonta jos ei edes usko Jumalaan eikä etsi häntä.

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta miksi kukaan etsisi tällaista rakastajaa:

Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."

Vierailija
26/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:09"]

Vähemmän kuin Hän minua.

[/quote]  Tässä rehellinen vastaus jota Jeesus varmasti arvostaa.

Vierailija
27/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan!

Vierailija
28/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:14"]

Ei kukaan ihminen luonnostaan rakasta Jumalaa. Rakkaus Jumalaa kohtaan syntyy sitä mukaan kun ihminen saa itse kokea ja omaksua hänen rakkautensa omalle kohdalleen, kuten 1. Joh. 4:19:ssa sanotaan: "Me rakastamme, koska Hän on ensin rakastanut meitä". Mutta tämä on mahdotonta jos ei edes usko Jumalaan eikä etsi häntä.

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta miksi kukaan etsisi tällaista rakastajaa:

Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."
[/quote] Anteeksi, mutta etkö ole käynyt kouluja? Tekstiä ei koskaan esitellä irrottamalla se yhteydestään.

Vierailija
29/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnot ovat ihmiskunnan syöpä. Uskonnolla oikeutetaan mm. toisten ihmisten tappaminen. Niin sairasta touhua. Monet uskovat ovat todella tekopyhiä, eivätkä tosiaankaan elä omien oppiensa mukaisesti tai sitten opit oikeuttavat toisia vahingoittavan toiminnan.

Vierailija
30/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homoseksuaali ja kuulin että jos en "eheydy heteroksi" niin Jeesus ei tule koskaan rakastamaan minua. Pitäisikö tästä päätellä että Jeesus oli jollain tapaa homofoobikko jos hän ei voi rakastaa minua ellen ole hetero? ... Olen pettynyt.

Vierailija
31/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Jeesukseen. Mutta jos olisi ollut olemassa niin en rakastaisi. Logiikka Jeesusksen rakastamisen taustalla on täysin sairas.

Otan itse vastuun teoistani, en halua että kukaan muu kuolee syntieni puolesta. Ajatus syntipukista jonka harteilelle synnit siirretään ja jonka jälkeen se tapetaan jotta yhteisö puhdistuu on pronssikautinen eettisesti erittäin kyseenalainen katsomus. Toisekseen, minulla ei ollut mitään mahdollisuutta vaikuttaa Jeesuksen kohtaloon. Hän syntyi 2000 vuotta ennen minua, kuoli, ja nyt tänä päivänä minua käsketään olemaan kiitollinen siitä?! "Hei tyyppi kuoli puolestasi, mieti nyt sitä!" Ja paskat. Jos olisin ollut paikalla 2000 vuotta sitten olisin sanonut hänelle että älä tapa itseäsi minun puolesta, mutta näin ei tietenkään tapahtunut. En aio olla kiitollinen Jeesukselle.

Vierailija
32/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hän on Vapahtajani.

Vierailija
33/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla tai kenellä tahansa voi olla mielikuva jeesuksesta.

Varmaa kuitenkin on että miekikuva ei ole jeesus sinänsä..

Eli jos rakastat tai palvot jeesusta niin silloin palvot ja rakastat pelkkää mielikuvaa jonka mieli on luonut eikä se sen takia ole minkään arvoista. Harhassa eläminen tuottaa valtavaa tyydytystä mutta se ei ole totuus.

Vierailija
34/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:27"]

Olen homoseksuaali ja kuulin että jos en "eheydy heteroksi" niin Jeesus ei tule koskaan rakastamaan minua. Pitäisikö tästä päätellä että Jeesus oli jollain tapaa homofoobikko jos hän ei voi rakastaa minua ellen ole hetero? ... Olen pettynyt.

[/quote]Tuo ei ole totta. Jeesus piti juuri niiden puolta, jotka oli jollakin tavalla syrjäytetty yhteiskunnasta tai joilta oli evätty oikeuksia. Jeesuksen antama pelastus on sitä, että ihminen otetaan takaisin yhteisön jäseneksi. Homokielteisyys perustuu kirkon vääristyneeseen tulkintaan Raamatusta. Jeesukselle etiikka oli kaikkein tärkeintä. Ihminen ja ihmisyys menee aina opin edelle. Jumalan valtakunta on sellainen, missä kaikilla on leipää ja katto pään päällä. t. eräs uskovainen  

Vierailija
35/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai

Vierailija
36/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että oli Jeesus-niminen lääkäri, joka osasi käyttää luonnonparannusmenetelmiä. hänen saavutuksiaan on sitten aikojen saatossa väritetty ja ristiinaulitseminen varmaan tapahtui, kuolleista heräämiseen en usko. Siihen uskon, että hauta tyhjeni, muttta uskon myös olevan selitys, hänen hautansa ryöstettiin ja ruumis vietiin jonnekin -> kiroijtettiin lisää väritettyjä tarinoita. 

En rakasta historian henkilöitä. 

Vierailija
37/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli ihan hyvä tyyppi, mutta sen seuraajat on, sanonko mistä...

Vierailija
38/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:14"] Ei kukaan ihminen luonnostaan rakasta Jumalaa. Rakkaus Jumalaa kohtaan syntyy sitä mukaan kun ihminen saa itse kokea ja omaksua hänen rakkautensa omalle kohdalleen, kuten 1. Joh. 4:19:ssa sanotaan: "Me rakastamme, koska Hän on ensin rakastanut meitä". Mutta tämä on mahdotonta jos ei edes usko Jumalaan eikä etsi häntä. [/quote] Anteeksi nyt, mutta miksi kukaan etsisi tällaista rakastajaa: Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä." 1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit." Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä." Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan." Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..." Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois." 2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä." [/quote] Anteeksi, mutta etkö ole käynyt kouluja? Tekstiä ei koskaan esitellä irrottamalla se yhteydestään.

[/quote]

Älkää sitten itse tehkö sitä, kun yritätte omaa kantaanne Jeesuksesta perustella.

Vierailija
39/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:14"] Ei kukaan ihminen luonnostaan rakasta Jumalaa. Rakkaus Jumalaa kohtaan syntyy sitä mukaan kun ihminen saa itse kokea ja omaksua hänen rakkautensa omalle kohdalleen, kuten 1. Joh. 4:19:ssa sanotaan: "Me rakastamme, koska Hän on ensin rakastanut meitä". Mutta tämä on mahdotonta jos ei edes usko Jumalaan eikä etsi häntä. [/quote] Anteeksi nyt, mutta miksi kukaan etsisi tällaista rakastajaa: Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä." 1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit." Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä." Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan." Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..." Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois." 2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä." [/quote] Anteeksi, mutta etkö ole käynyt kouluja? Tekstiä ei koskaan esitellä irrottamalla se yhteydestään.

[/quote]

Älkää sitten itse tehkö sitä, kun yritätte omaa kantaanne Jeesuksesta perustella.
[/quote] No, älä suotta teitittele. En ole koskaan tehnyt näin. Aina olen selittänyt asiayhteyden.

Vierailija
40/44 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin! Ja Joulupukkia, pääsiäispupua, saunatonttuja, metsänhenkiä, peikkoja, haltioita ja kaikkia muita satumaiden asukkeja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän