Rakastatko Jeesusta?
Kommentit (44)
Kyllä mä rakastaisin mutta kun se ei rakasta mua!
Kunnioitan ja arvostan Jeesusta historiallisena henkilönä. Hän oli "kapinallinen" ja taisteli köyhien puolesta kyseenalaistaen sen ajan syrjäyttävät valtarakenteet. Jeesuksen sanoma on erittäin poliittinen ja yhteiskunnallinen. Hengellisyyttä yhtään väheksymättä.
Aikojen merkeistä voimme nähdä, että Jeesus on piakkoin tulossa hakemaan omansa. ap
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:00"]
[/quote] Kyllä Jeesus rakastaa sua, itseasiassa se on hulluna suhun! Tunnustamalla syntisi ja katumalla saat hänet sydämeesi =) ap
En, koska mitään Jeesusta ei ole olemassakaan. Menee samaan kastiin joulupukin, hammaskeijun ym. satuolentojen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:03"]Aikojen merkeistä voimme nähdä, että Jeesus on piakkoin tulossa hakemaan omansa. ap
[/quote]
Jeps. Mielisairaalassa teitä ootetaan jo.
Taas yks hihhuli vauhdissa. Ei onnistu käännytys täällä. Sori vaan.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:07"]
En, koska mitään Jeesusta ei ole olemassakaan. Menee samaan kastiin joulupukin, hammaskeijun ym. satuolentojen kanssa.
[/quote] Tiesitkö, että epäuskoisuus on yksi lopunajan merkeistä? ap
No en. Mutta pandakarhu Tao-Taon seikkailuista en saa millään tarpeekseni. :)
Rakastan, vaikka tunnetasolla rakkautta ei nyt joka hetki voi tuntea muutenkaan.
Ei kukaan ihminen luonnostaan rakasta Jumalaa. Rakkaus Jumalaa kohtaan syntyy sitä mukaan kun ihminen saa itse kokea ja omaksua hänen rakkautensa omalle kohdalleen, kuten 1. Joh. 4:19:ssa sanotaan: "Me rakastamme, koska Hän on ensin rakastanut meitä". Mutta tämä on mahdotonta jos ei edes usko Jumalaan eikä etsi häntä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:00"]
[/quote] Kyllä Jeesus rakastaa sua, itseasiassa se on hulluna suhun! Tunnustamalla syntisi ja katumalla saat hänet sydämeesi =) ap
[/quote]
Mä en ole tehnyt mitään syntiä! Joten ei ole kaduttavaa enkä mä sitä vielläkään tunne!
Rakastan ja toivottavasti hänkin rakastaa minua.
Miten mä voisin rakastaa jotain mitä en tunne, näe, kuule, haista.. Mies21