miksi jotkut naiset ovat niin laiskoja sängyssä
Ihmettelen tätä kun tulee näitä yhdenillan juttuja välillä harrastettua sinkku kun on
Että kun osa naisista kuvittelee että seksi on sitä että nainen vaan makaa paikallaan ja mies työntää mulkkua sisään... Pahimmassa tapauksessa räplätään puhelinta kesken aktin ("Sori, mun on ihan pakko kattoo tää!") Eihän seksistä voi nauttia jos siinä ei ole itse kunnolla mukana.. Voi jumalauta!
Kommentit (210)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:05"]
Siis eikö naiset liikuttele edes lantiotaan miestä vasten? Ihmekään, kun jotkut ei saa orkkua kun odottavat miehen tekevän kaiken työn. T: nainen itsekin
[/quote]
Lantion liikuttelua ne muutamat miehet, joiden kanssa olen asiasta jutellut, eivät ole pitäneet osallistumisena. Kyllä lahnapisteet tipahtaa ihan kohtuullisella osallistumisellakin.
Outo ajatus on, ettei lahnatessaan voisi nauttia. Kyllä osa miehistäkin nauttii (ainkin välillä) siitä, että saa vain maata, kun joku muu tekee työt. Miksei nainenkin?
En ole puhelinta räplännyt tosiaankaan, mutta en tiedä, mitä sä sitten haluaisit? Miksei se riitä, että saat sen, minkä kuvailit?
Jos mies ei sitten kuitenkaan enää petiin päästyä kiinnostakaan, niin silloin voi lueskella vaikka Aku-Ankkaa...
Äläs nyt hermostu siellä, huljauta vehje ja kipase uudelle rundille :)
Siis eikö naiset liikuttele edes lantiotaan miestä vasten? Ihmekään, kun jotkut ei saa orkkua kun odottavat miehen tekevän kaiken työn. T: nainen itsekin
Oon kyl aika järkyttynyt tosta puhelimen naputtelusta, tekeekö joku oikeasti noin?!:D Sen jollain tasolla tajuan, et jos nainen haluaa päästä helpolla ja laittaa miehen tekee duunit. Jos kyse on yhdenillan jutusta, ni miksi nähdä vaivaa, jos toisen voi laittaa töihin. Itsekästä, mutta sitähän tuntemattomien kanssa panot on :/
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:06"]
Oon kyl aika järkyttynyt tosta puhelimen naputtelusta, tekeekö joku oikeasti noin?!:D Sen jollain tasolla tajuan, et jos nainen haluaa päästä helpolla ja laittaa miehen tekee duunit. Jos kyse on yhdenillan jutusta, ni miksi nähdä vaivaa, jos toisen voi laittaa töihin. Itsekästä, mutta sitähän tuntemattomien kanssa panot on :/
[/quote]
Haluaa päästä helpolla, miksi pitäisi jotenkin rasittua?
Ehkä ne yhdenillan panot ei vaan uskalla revitellä tuntemattoman kanssa tai jotain? Jos on vähän ujompaa sorttia tai jotain? Kentietää....
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:06"]Oon kyl aika järkyttynyt tosta puhelimen naputtelusta, tekeekö joku oikeasti noin?!:D Sen jollain tasolla tajuan, et jos nainen haluaa päästä helpolla ja laittaa miehen tekee duunit. Jos kyse on yhdenillan jutusta, ni miksi nähdä vaivaa, jos toisen voi laittaa töihin. Itsekästä, mutta sitähän tuntemattomien kanssa panot on :/
[/quote] Saatko muka itse jotain irti siitä, että makaat vaan panoalustana koko aktin ajan?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:09"]Ehkä ne yhdenillan panot ei vaan uskalla revitellä tuntemattoman kanssa tai jotain? Jos on vähän ujompaa sorttia tai jotain? Kentietää....
[/quote] Sitten kannattaisi varmaan jättää väliin koko homma.
Ja sit ihmetellään että ikinä en oo saanut orgasmia!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:06"]Oon kyl aika järkyttynyt tosta puhelimen naputtelusta, tekeekö joku oikeasti noin?!:D Sen jollain tasolla tajuan, et jos nainen haluaa päästä helpolla ja laittaa miehen tekee duunit. Jos kyse on yhdenillan jutusta, ni miksi nähdä vaivaa, jos toisen voi laittaa töihin. Itsekästä, mutta sitähän tuntemattomien kanssa panot on :/ [/quote] Saatko muka itse jotain irti siitä, että makaat vaan panoalustana koko aktin ajan?
[/quote]
Joskus kyllä, miksen?
en ole tuo keneltä kysyit.
Ohis. Exä suuttui kun vastasin puoli tuntia panemisen jälkeen puhelimeen o.O ja se mies saatto ite vastata puhelimeen panon aikana.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:09"]Ehkä ne yhdenillan panot ei vaan uskalla revitellä tuntemattoman kanssa tai jotain? Jos on vähän ujompaa sorttia tai jotain? Kentietää.... [/quote] Sitten kannattaisi varmaan jättää väliin koko homma.
[/quote]
Miksi?
No siis mun mielestä lähetyssaarnaaja on mulle naisena mukavin ja rentouttavin asento harrastaa seksiä. Tekee niin erinomasen hyvää kun saa olla siinä rentona ja nauttia vaan. Ehkä oon vähän itsekäs, mutta niinhän ne miehetkin monissa jutuissa on.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:11"]
Ja sit ihmetellään että ikinä en oo saanut orgasmia!
[/quote]
Ai orgasmi ei tule, jos ei tee, niin, mitä?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:12"]
No siis mun mielestä lähetyssaarnaaja on mulle naisena mukavin ja rentouttavin asento harrastaa seksiä. Tekee niin erinomasen hyvää kun saa olla siinä rentona ja nauttia vaan. Ehkä oon vähän itsekäs, mutta niinhän ne miehetkin monissa jutuissa on.
[/quote]
Sama homma mulla. Miksei ap ole saapunut vastaamaan? Mitäs hän sitten haluaisi?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:09"]Ehkä ne yhdenillan panot ei vaan uskalla revitellä tuntemattoman kanssa tai jotain? Jos on vähän ujompaa sorttia tai jotain? Kentietää.... [/quote] Sitten kannattaisi varmaan jättää väliin koko homma.
[/quote]
Miksi?
[/quote] No jos niin nolottaa, että pitää lahnana vaan maata niin eihän siinä ole mitään mieltä kummallekaan osapuolelle.
Jos puhelin kiinnostaa enemmän kun ukko, en kehtaisi valittaa, vaan katsoisin peilin.