Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JÄRKYT hinnat kampaamoissa Hki!

Vierailija
23.07.2024 |

Lyhyiden hiusten tyviväri 139€ ja leikkaus+ väri 165€.....

Onko ihme, että palvelujen käyttö vähenee???

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon verran ko. palvelut maksaa muuallakin, ei raaski käydä kuin pari kertaa vuodessa 

Vierailija
2/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en käy enää kampaajalla. Värjään hiukseni itse ja joku perheenjäsen leikkaa ne. Ihan turhaa on käydä kampaajalla Suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kampaaja noin kallis ole. Raidat +leikkaus maksaa 92€.

Vierailija
4/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä perähikiällä asut?

Vierailija
5/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maalla eli Helsingin ulkopuolella raidat+leikkaus 85 e. Kampaaja osaa työnsä, teki tätä samaa vielä 4 vuotta sitten Helsingissä (eli nyt ei kannata selittää, että maalla ei kampaajien tarvitse osata mitään, koska maalaiset on tyhmiä ja niille kelpaa mikä tahansa). Täällä elämä on niin paljon halvempaa kuin pääkaupungissa.

Hänellä muuten käy asiakkaita Töölöstä ja Käpylästä.

Vierailija
6/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämätön kysyy kuinka kauan työ kestää ja miten paljon värit maksaa suunnilleen?

m

Vierailija
7/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole parempi ajaa vähän etemmäksi keskustasta, maaseudulle hiustenleikkuuseen.

En ole värjännyt enää hiuksia, kun juurikasvu tekee hiukset rumiksi. Itse värjäsin kun ei ollut harmaata.

Ulkomaalaiset leikkaavat halvalla. 15-20 euroa, mutta en ole käynyt. Me leikataan itse ja se riittää.

Kaunis leikkaus on tietysti kruunu meille naisille. Hoidettu ulkonäkö on eduksi.

Vierailija
8/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämätön kysyy kuinka kauan työ kestää ja miten paljon värit maksaa suunnilleen?

m

Jospa siinä on myös vastuu, että tulos on oikea.

Vierailija
9/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakikampaajalta saa paremmalla hinnalla, kun käy säännöllisesti. Jos käy aina eri paikassa, heidän täytyy olla  varautuneena siihen että asiakas haluaa ison muutoksen.

Vierailija
10/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m

1,5h tyvi lyhyet hiukset

Vierailija
11/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole parempi ajaa vähän etemmäksi keskustasta, maaseudulle hiustenleikkuuseen.

En ole värjännyt enää hiuksia, kun juurikasvu tekee hiukset rumiksi. Itse värjäsin kun ei ollut harmaata.

Ulkomaalaiset leikkaavat halvalla. 15-20 euroa, mutta en ole käynyt. Me leikataan itse ja se riittää.

Kaunis leikkaus on tietysti kruunu meille naisille. Hoidettu ulkonäkö on eduksi.

Ei mulla ole ajokorttia. Kyllä se siihen menee, että itse täytyy tyvi jatkossa laittaa jos hinnat noin korkeita. Tumma tukka luonnostaan ja harmaata pukkaa, joten tää täytyy 3 vkon välein tehdä.

Vierailija
12/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä perähikiällä asut?

Asun Helsingissä.

Vierailija
13/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakikampaajalta saa paremmalla hinnalla, kun käy säännöllisesti. Jos käy aina eri paikassa, heidän täytyy olla  varautuneena siihen että asiakas haluaa ison muutoksen.

En saa mitään alennuksia vaikka käyn samassa paikassa 😔

Vierailija
14/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole pohtinut kampaamoiden hintoja, sillä olen tosi tarkka kuka leikkaa ja värjää ja miten. Valitsen kampaajan, en hinnan mukaan. Ja eihän hiuksia joka käyntikerralla värjätä ja käsitellä miten sattuu. Ei kukaan osaava kampaaja sellaiseen ryhdy ja pitää huolta myös  asiakkaansa hiusten kunnosta. Laske mieluummin, miten käytät kampaamoon rahaa vuodessa kuin tihrustat kertakäynnin hintaa. Ettei tarvitse aloittaa täällä taas uudelleen sitä samaa itkua: " kävin kampaajalla sen edullisen hinnan vuoksi ja olin järkyttynyt, millaista jälkeä"

Vierailija
15/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole pohtinut kampaamoiden hintoja, sillä olen tosi tarkka kuka leikkaa ja värjää ja miten. Valitsen kampaajan, en hinnan mukaan. Ja eihän hiuksia joka käyntikerralla värjätä ja käsitellä miten sattuu. Ei kukaan osaava kampaaja sellaiseen ryhdy ja pitää huolta myös  asiakkaansa hiusten kunnosta. Laske mieluummin, miten käytät kampaamoon rahaa vuodessa kuin tihrustat kertakäynnin hintaa. Ettei tarvitse aloittaa täällä taas uudelleen sitä samaa itkua: " kävin kampaajalla sen edullisen hinnan vuoksi ja olin järkyttynyt, millaista jälkeä"

Niin, siis olen käynyt hyvällä kampaajalla ja mielellään jatkaisinkin. Alkaa vaan valitettavasti raja tulla vastaan myyjän palkalla. Haluaisin käyttää palveluja, mutta kuinka moni oikeastaan pystyy käymään näillä nykyisillä hinnoilla?

Vierailija
16/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Herttoniemessä mun kampaaja värjää ja leikkaa hiukset 110 eurolla, sisältää pesun ja föönauksen 

Vierailija
17/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkoi nolottaa, mun kampaaja Töölössä on ottanut 75 euroa, tyvivärjäys ja leikkaus ja joskus muutakin väriä. Käyn siis kyllä säännöllisesti samalla ja käynyt jo todella pitkään ja hän tietää etten ole kovapalkkainen. Ihan laillisesti kyllä toimii, saan kuitit tietenkin ja näin.

Itse päädyin asiakkaaksi aikanaan työkaverin kautta, joka oli tehnyt ison hintavertailun lähiseudullaan ja olen myös itse tuonut yhden entisen työkaverin asiakkaaksi, joka ymmärtääkseni on edelleen asiakassuhteessa myös.

Vierailija
18/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt alkoi nolottaa, mun kampaaja Töölössä on ottanut 75 euroa, tyvivärjäys ja leikkaus ja joskus muutakin väriä. Käyn siis kyllä säännöllisesti samalla ja käynyt jo todella pitkään ja hän tietää etten ole kovapalkkainen. Ihan laillisesti kyllä toimii, saan kuitit tietenkin ja näin.

Itse päädyin asiakkaaksi aikanaan työkaverin kautta, joka oli tehnyt ison hintavertailun lähiseudullaan ja olen myös itse tuonut yhden entisen työkaverin asiakkaaksi, joka ymmärtääkseni on edelleen asiakassuhteessa myös.

Kiva kuulla kun teillä toimiva asiakassuhde ja kampaaja pitää hinnat kohtuullisina, silloin hänelläkin on asiakkaita. Kuitenkaan väriaineet eivät kauhean kalliita ole liikkeelle, olen jo pitkään ihmetellyt kampaamoiden hintoja.     -eläkeellä oleva  kampaaja-

Vierailija
19/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Vierailija
20/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää maksan kympin hiustenleikkusta m 50