Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi jotkut naiset ovat niin laiskoja sängyssä

Vierailija
28.03.2015 |

Ihmettelen tätä kun tulee näitä yhdenillan juttuja välillä harrastettua sinkku kun on
Että kun osa naisista kuvittelee että seksi on sitä että nainen vaan makaa paikallaan ja mies työntää mulkkua sisään... Pahimmassa tapauksessa räplätään puhelinta kesken aktin ("Sori, mun on ihan pakko kattoo tää!") Eihän seksistä voi nauttia jos siinä ei ole itse kunnolla mukana.. Voi jumalauta!

Kommentit (210)

Vierailija
101/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:12"]

No siis mun mielestä lähetyssaarnaaja on mulle naisena mukavin ja rentouttavin asento harrastaa seksiä. Tekee niin erinomasen hyvää kun saa olla siinä rentona ja nauttia vaan. Ehkä oon vähän itsekäs, mutta niinhän ne miehetkin monissa jutuissa on.

[/quote]

Pidän itsekin miehenä tuosta asennosta mutta toivon että nainen olisi edes sen verran aktiivinen että puristaisi jaloillaan tai kietoisi edes kätensä selkääni. Joskus olen ollut naisen kanssa joka vain levitti jalat ja odotti kädet sivuillaan maaten että yhdyntä alkaa. Kaiken lisäksi muija sammutti valot ja olisi vielä vetänyt peitonkin päällemme. Piti sanoa että laita valo että en vahingossa riko kumia sitä päälle laittaessa. Alkoi tuntua kuin olisi ollut jossain sketsissä:D

Vierailija
102/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:24"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:12"]No siis mun mielestä lähetyssaarnaaja on mulle naisena mukavin ja rentouttavin asento harrastaa seksiä. Tekee niin erinomasen hyvää kun saa olla siinä rentona ja nauttia vaan. Ehkä oon vähän itsekäs, mutta niinhän ne miehetkin monissa jutuissa on. [/quote] Minäkin tykkään lähäristä ja tulen kyseisessä asennossa helpoiten, mutta liikkumattomana lahnana en kyllä makaa. Töitä teen ihan itse oman orgasmini eteen. [/quote] Jaa no et taida olla kovin herkästi laukeavaa tyyppiä. Mä taas saan helposti juuri silloin kun olen todella rento ja keskityn omiin tuntemuksiini enkä pinnistele ja ponnistele niin että verisuoni poksahtaa päässä. [/quote] Olet väärässä. Tulen helposti ja nopeasti. Verisuoni ei ole lähelläkään poksahtamista. Mies kyllä tykkää ja niin minäkin kun on intohimoa lakanoiden välissä :)

[/quote]

No kun vielä vähän harjoittelet muutaman vuoden niin ehkä onnistut saamaan orgasmin muutenkin kuin heilumalla kuin heinämies töitä tehden. Tsemppiä ja jaxuhali!

Vierailija
104/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:21"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:06"]Oon kyl aika järkyttynyt tosta puhelimen naputtelusta, tekeekö joku oikeasti noin?!:D Sen jollain tasolla tajuan, et jos nainen haluaa päästä helpolla ja laittaa miehen tekee duunit. Jos kyse on yhdenillan jutusta, ni miksi nähdä vaivaa, jos toisen voi laittaa töihin. Itsekästä, mutta sitähän tuntemattomien kanssa panot on :/ [/quote] Saatko muka itse jotain irti siitä, että makaat vaan panoalustana koko aktin ajan? [/quote] En saa, enkä toimi itse noin. Päinvastoin. Yhdenillan jutuissa pidän todellakin huolen siitä, että saan nautinnon ja lahnailulla en sitä saa. Jotenkin tommosiin passiivisiin naisiin liittäisin ajatuksen, että he saattaisivat kuulua tähän 'en saa orgasmia' -sarjaan, joten makailevat siellä sitten ilman mitään 'tavoitetta'. [/quote] Kumpi tulee ensin, orgasmittomuus, jonka takia ei tosiaan tule tehtyä enempää, koska se ei koskaan tuota tulosta, vai se, ettei viitsi hommata itselleen orgasmia?  Jotenkin outoa ajatella, että ihan jälkimmäinen olisi totta. Itsellä ainakin toteutuu se, että kun en orgasmia koe, niin mulle käy lähetyssaarnaaja vallan hyvin. Enkä valita orkun puutetta miehelle, tiedän, ettei se, mitä mies tekee vaikuta, ja kolmanneksi mies saa rauhassa nauttia, vai mitä mä tekisin sitten miehen mieliksi?  [/quote] Se, etteikö nainen oikeasti vain saa orgasmia tai se, etteikö sen eteen olisi tehnyt duunia, on kyllä tosi vaikea määrittää. Minä naisena olen ihmetellyt näitä naisia, jotka eivät saa orgasmia ja panevat silti tuntemattomien kanssa. Vaikka itse saankin, niin silti olen tarkka tavarastani. Luulisi näiden orgasmittomien naisten pitävän erityisen tärkeänä tunnetason hommia ja siten säästäisivät seksihommat sinne parisuhteeseen, jossa voi tyydytystä voi saada muilla tasoilla.

[/quote]

Mulla ei auta välttämättä edes tuttu mies. En osaa päästää heitäkään tarpeeksi lähelle tunnetasolla. Mulla on takana yksi yhdenillanjuttu ja se on elämäni paras (kiihottavin) seksikokemus, tai siis ainakin sellainen, josta saan välillä materiaalia vieläkin seksielämääni. Yhteensä mulla on neljä seksikumppania, joista yhdellä oli lähes täysi impotenssi. Hänenkin kanssaan seksi oli hyvää. (Oon osin yhdyntäkammoinen).

En ole tavannut seksuaalisesti sitä oikeaa vaan :( eikä se mikään ihme olekaan kun seksistä olen nauttinut vasta reilun vuoden ja olen yli 40v. Mutta nyt tiedän edes suunnille mitä haluan, mutta jarruna on se, että olen perheellinen. Siis hakea sitä. Saa nähdä jääkö saamatta.
[/quote]

Tärkeintä on, että sinulle itselle on kirkastunut ajatus mitä haluat ja mistä tykkäät. Nyt vaan treeniä omin avuin, oppikoulua miehelle ja ehkäpä sen huipentumankin saavutat. Hienointa on kuitenkin, että olet alkanut nauttia seksistä - kyllä se vaan on niin ihanaa:)

Vierailija
105/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:49"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:21"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:06"]Oon kyl aika järkyttynyt tosta puhelimen naputtelusta, tekeekö joku oikeasti noin?!:D Sen jollain tasolla tajuan, et jos nainen haluaa päästä helpolla ja laittaa miehen tekee duunit. Jos kyse on yhdenillan jutusta, ni miksi nähdä vaivaa, jos toisen voi laittaa töihin. Itsekästä, mutta sitähän tuntemattomien kanssa panot on :/ [/quote] Saatko muka itse jotain irti siitä, että makaat vaan panoalustana koko aktin ajan? [/quote] En saa, enkä toimi itse noin. Päinvastoin. Yhdenillan jutuissa pidän todellakin huolen siitä, että saan nautinnon ja lahnailulla en sitä saa. Jotenkin tommosiin passiivisiin naisiin liittäisin ajatuksen, että he saattaisivat kuulua tähän 'en saa orgasmia' -sarjaan, joten makailevat siellä sitten ilman mitään 'tavoitetta'. [/quote] Kumpi tulee ensin, orgasmittomuus, jonka takia ei tosiaan tule tehtyä enempää, koska se ei koskaan tuota tulosta, vai se, ettei viitsi hommata itselleen orgasmia?  Jotenkin outoa ajatella, että ihan jälkimmäinen olisi totta. Itsellä ainakin toteutuu se, että kun en orgasmia koe, niin mulle käy lähetyssaarnaaja vallan hyvin. Enkä valita orkun puutetta miehelle, tiedän, ettei se, mitä mies tekee vaikuta, ja kolmanneksi mies saa rauhassa nauttia, vai mitä mä tekisin sitten miehen mieliksi?  [/quote] Se, etteikö nainen oikeasti vain saa orgasmia tai se, etteikö sen eteen olisi tehnyt duunia, on kyllä tosi vaikea määrittää. Minä naisena olen ihmetellyt näitä naisia, jotka eivät saa orgasmia ja panevat silti tuntemattomien kanssa. Vaikka itse saankin, niin silti olen tarkka tavarastani. Luulisi näiden orgasmittomien naisten pitävän erityisen tärkeänä tunnetason hommia ja siten säästäisivät seksihommat sinne parisuhteeseen, jossa voi tyydytystä voi saada muilla tasoilla. [/quote] Mulla ei auta välttämättä edes tuttu mies. En osaa päästää heitäkään tarpeeksi lähelle tunnetasolla. Mulla on takana yksi yhdenillanjuttu ja se on elämäni paras (kiihottavin) seksikokemus, tai siis ainakin sellainen, josta saan välillä materiaalia vieläkin seksielämääni. Yhteensä mulla on neljä seksikumppania, joista yhdellä oli lähes täysi impotenssi. Hänenkin kanssaan seksi oli hyvää. (Oon osin yhdyntäkammoinen). En ole tavannut seksuaalisesti sitä oikeaa vaan :( eikä se mikään ihme olekaan kun seksistä olen nauttinut vasta reilun vuoden ja olen yli 40v. Mutta nyt tiedän edes suunnille mitä haluan, mutta jarruna on se, että olen perheellinen. Siis hakea sitä. Saa nähdä jääkö saamatta. [/quote] Tärkeintä on, että sinulle itselle on kirkastunut ajatus mitä haluat ja mistä tykkäät. Nyt vaan treeniä omin avuin, oppikoulua miehelle ja ehkäpä sen huipentumankin saavutat. Hienointa on kuitenkin, että olet alkanut nauttia seksistä - kyllä se vaan on niin ihanaa:)

[/quote]

En usko, että miehen opettaminen auttaa, kyse on kuitenkin eniten kemioista. Mutta mukavaahan tuo kuitenkin on, ja huikea parannus minulle aiempaan. Voisin kuvitella muuutamankin suhteen ulkopuolisen miehen, joiden kanssa homma voisi hoituakin, mutta minkäs teet.

Vierailija
106/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, ei tule mieleen kyllä mitä voisin miehelle opettaa. Tai no rohkeampi se saisi kyllä olla, mutta en haluaisi hänenkään kokemustaan latistaa. Jos ei osaa olla muuta kuin on. 

46

Vierailija
107/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pannessa edes voi olla ihan paikallaan? Eikö se ole tosi hankalaa? Itsellä ainakin se liikkuminen tulee ihan luonnostaan, kun haluaa että tuntuu mahdollisimman hyvältä. En todellakaan osaa edes kuvitella, että vain makaisin liikkumattomana, eikö siitä mene fiiliksetkin? Oikeasti en kyllä osaa edes kuvitella, että miten lähetyssaarnaaja toimisi niin, ehkä jokin muu asento voisikin olla sellainen. Eikä se minusta ole mitenkään kamalaa, että joudun itsekin hieman liikkumaan. Ei haittaa, vaikka lihakset väsyisivät ja tulisi hiki, kyllä seksi mielestäni on sen arvoista.

Vierailija
108/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena rakastan panemisen/rakastelun osaavaa miestäni. Molemmat sujuvat oikein hyvin lähetyssaarnaajassa, sillä aluksi edetään hitaasti minun tahtini mukaan mutta kun olen valmis niin mies määrää rytmin ja ottaa ohjat. Tietenkin vastaan hänen liikkeisiinsä ja kosketan käsin sekä huulilla. Toki aluksi voidaan olla miten päin tahansa, mutta loppuhuipennus joka johtaa vieläpä yhtäaikaiseen laukeamiseen tapahtuu juuri miehen ollessa päällä. Hassua, että meidän suosikkimme saa olon tuntumaan jo melkein pervolta, niin epätrendikästä se on. Mutta yksi asia on varma, miestä en vaihda eikä muita tee mieli kokeilla. 

Vierailija
109/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se oikeastaan edes tarkoittaa että on lahna? Mä pelkään että olenkin lahna tietämättäni... Kosken kyllä mieheen, laitan kädet ympärille, kosken hiuksia ja kaulaa ja suutelen ja näykin kasvoja ja kaulaa ja laitan joskus jalat miehen ympärille ja yritän jotenkin liikuttaa lantiota. Tämän lisäksi käytän lantionpohjan lihaksia. Pitäisikö tähän vielä lisätä jotain? Millaisia ne lahnanaiset oikeasti on? Siis eikö tee mitään?

Vierailija
110/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen liikkumista pitää olla? Eihän siinä muna osu/pysy naisen sisällä, jos molemmat liikkuvat ympäriinsä jatkuvasti. Miten lähetyssaarnaajassa nainen voi liikkua? Tai takaapäin pantaessa; onko tarkoitus juosta karkuun ja mies yrittää ottaa kiinni. No liikettä tuokin. Ymmärrän toki kehon luonnollisen rytmin ja asennon vaihdon, mutta mitään liikettä en tajua. Voisko joku selvittää. Ehkä mä oon sit lahna sängyssä, mut kyl mä haluan et se muna käy sisällä eikä vaan osu reisille tai jonnekin sinnepäin.

Vierailija
111/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:40"]

Siis mitä se oikeastaan edes tarkoittaa että on lahna? Mä pelkään että olenkin lahna tietämättäni... Kosken kyllä mieheen, laitan kädet ympärille, kosken hiuksia ja kaulaa ja suutelen ja näykin kasvoja ja kaulaa ja laitan joskus jalat miehen ympärille ja yritän jotenkin liikuttaa lantiota. Tämän lisäksi käytän lantionpohjan lihaksia. Pitäisikö tähän vielä lisätä jotain? Millaisia ne lahnanaiset oikeasti on? Siis eikö tee mitään?

[/quote]

Samaa olen miettinyt. Eikä ap:ltä oikein tullut selvennystä asiaan. Mutta ehkä se on se tunne, että mies luulee, ettei ole haluttu.

Vierailija
112/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 ja 51 niinpäää!!! pelkään tätä itekkin. kertokaa missä menee lahnan rajat?

Vierailija
113/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Pisteet mimmille, joka on puhelimensa kanssa touhunnut kesken aktin! Ihan parasta :D

Vierailija
114/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:40"]

[/quote]

Näin mäkin toimin seksin aikana, mutta silti on välillä jäänyt epäilys, että noinko lahna toimii. Lisäksi ääntely, jota usea mies on kehunnut, että aivan mahtavaa, että saa palautetta siinä hetkessä. Se on kiihottavaa.

Silti epäilen olevani lahna, kun en ratsasta, läskieni ja riippareideni takia. Jep.

Vierailija
115/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:45"]

[/quote]

Niin :D Jotenkin hullua. Ap:stä tuli mieleen mies sormi suussa; tässois nyt tää nainen ja pillu, mun yksinkö pitää tässä liikutella ja paukuttaa, yääää, en ala! Että mistä lähtien se on ollut turn off? Siis nainen jota sitten pitää(?) saa panna? Ainakin itse oon ajatellut, että sen kuuluu mennä kutakuinkin niin, että mies tekee työt. Itse vastailen lantiolla jonkinverran. Ja nautin. Mutta luulenpa, että kyse on miehistä, joilla on sen verran heikko itsetunto, että uskovat ettei nainen halua heitä. Kuin olemalla jotenkin kauhean ihmeellinen. Että se sitten osoittaa niitä haluja.

Vierailija
116/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:45"]

[/quote]

Niin :D Jotenkin hullua. Ap:stä tuli mieleen mies sormi suussa; tässois nyt tää nainen ja pillu, mun yksinkö pitää tässä liikutella ja paukuttaa, yääää, en ala! Että mistä lähtien se on ollut turn off? Siis nainen jota sitten pitää(?) saa panna? Ainakin itse oon ajatellut, että sen kuuluu mennä kutakuinkin niin, että mies tekee työt. Itse vastailen lantiolla jonkinverran. Ja nautin. Mutta luulenpa, että kyse on miehistä, joilla on sen verran heikko itsetunto, että uskovat ettei nainen halua heitä. Kuin olemalla jotenkin kauhean ihmeellinen. Että se sitten osoittaa niitä haluja.

[/quote]

Ja siis olen kyllä jonkinverran päälläkin, mutta oon siinä aika surkea ja tykkään takaa päin, mutta taas pitää miehen paukuttaa menemään... Onneks mun mies ei valita :D

Vierailija
117/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alla otan miestä pakaroista tai lanteista ja omaa lantiota nostan vastaan. En ainakaan pyöritä lanteita, eihän se kalu tosiaan pysyisi sisällä ja penismurtuman riski kasvaisi siinä vauhdissa jota loppuhuipennus vaatii. Niin, tosiaan kun olemme juuri laukeamassa, viimeiset työnnöt ovat sen verran kiivaita että olen paikallani, juurikin siksi että osat osuvat kohdilleen. Me myös näykimme ja imemme toistemme kaulaa sekä suutelemme siinä välillä hieman hitaamman tahdin aikana. Sanoisin, että aika intohimoista ja samalla romanttista. 

Vierailija
118/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lähetyssaarnaajassa pystyy nainenkin liikkumaan vaikka kuinka. Auttaa paljon, kun pitää miehen takapuolesta kiinni samalla. Sillä voi myös ohjata itselleen sopivan tahdin. 

Vierailija
119/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:09"]

Minä alla otan miestä pakaroista tai lanteista ja omaa lantiota nostan vastaan. En ainakaan pyöritä lanteita, eihän se kalu tosiaan pysyisi sisällä ja penismurtuman riski kasvaisi siinä vauhdissa jota loppuhuipennus vaatii. Niin, tosiaan kun olemme juuri laukeamassa, viimeiset työnnöt ovat sen verran kiivaita että olen paikallani, juurikin siksi että osat osuvat kohdilleen. Me myös näykimme ja imemme toistemme kaulaa sekä suutelemme siinä välillä hieman hitaamman tahdin aikana. Sanoisin, että aika intohimoista ja samalla romanttista. 

[/quote]

Mä tykkään, että kalu menee kunnolla sisään perille asti. Tämän vuoksi lähetyssaarnaajassa olen aina jalat ilmassa. Tuossa ei nainen pysty liikuttamaan lantiotaan ylös.

Vierailija
120/210 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viitsii yhdenillan "jorman" takia vaivaa nähdä? Vai mitä naiset! ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme