Kuinkahan todennäköistä on että poikani ois saanu koronan
Alkuviikosta tiistaina, istui terapeutin kanssa samassa huoneessa, terapeutilla oli maski, pojalla ei. Perjantaina terapeutti soitti ja sanoi saaneensa työkaverilta koronan ja että poikani oli altistunut tiistaina.
Meidän perhe ei ole eikä ota rokotteita, terapeutti oli rokotettu. Poika ei ole missään vaiheessa oireillut mitenkään. Maanantaina onneksi pääsee heti aamusta testiin.
Tarttuuko se noin helposti, jos toinen on itse juuri saanut koronan ja ovat vain samassa huoneessa, eivät kuitenkaan ihan kovin lähellä toisiaan?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Jäljittäjät soittaa kaikille keitä asia koskee, eikä itse ”uhri”.
Teen terapiatyötä julkisella puolella ja en voi antaa asiakkaitteni tietoja jäljittäjille, koska vaitiolovelvollisuus. Joutuisin siis itse soittamaan tai työpaikkani sihteeri soittaisi, jos olisi tilanne, että olisin altistanut asiakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma, hyvähän se ois sairastaa pois, niin ei tarttis sun sit pelätä enää.
Paitsi jos sattuu saamaan sen pahan tartunnan. Siinä voi mennä terveys loppuiäksi jos oikein huonosti käy, hengenlähdöstä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perhe ei tasan koske noihin myrkkypiikkeihin. Juuri kuulin, kuinka täällä meidän paikkakunnalla oli nuori terve perheenisä ottanut rokotuksen, seuraavana päivänä kuoli omien lasten silmien edessä. Oli vain kupsahtanut. Ja näitä kuolemia on paljon ympäri maailmaa. Mutta eihän uutisissa näistä kerrota.
Ap
Joo, ja minä tiedän tasan monta perheenisää, jotka ovat kuolleet koronaan, ennen hengityskoneeseen joutumista ovat katkerasti katuneet rokottamattomuutta. Ja se omaisten tuska. T. Sh
Tatunta riippuu kuinka paljon henkilö erittää virusta. Eli ehkä terapeutti ei ollut tuossa vaiheessa tartuttava. Tai sitten oli. Tyypillistä on, että vaikka maanantaina kukaan tekemisissä ollu ei saanut tartuntaa, mutta tiistaina kaikki tekemisissä olleet sai.
Eli ei voi tietää mistään. Jos terapeutti oli silloin täysin oireeton, niin luultavasti ei ollut tartuttava.
Että oikein poistettu kommentti, jossa kerroin kun perheenisä kuoli omien lasten silmissä rokotteen ottamisen jälkeen? Miksi? Miksi näitä sensuroidaan ja yritetään salata, mitä rokotteet voi aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Että oikein poistettu kommentti, jossa kerroin kun perheenisä kuoli omien lasten silmissä rokotteen ottamisen jälkeen? Miksi? Miksi näitä sensuroidaan ja yritetään salata, mitä rokotteet voi aiheuttaa?
Ei sitä poistettukaan, hävisi vain toiselle sivulle.
Miksi uutisissa ei kerrottaisi rokotekuolemista? Ainakin kaupalliset lehdet haluasi sillä myydä lehtiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä poistettukaan, hävisi vain toiselle sivulle.
Terävä havainto. Päätän osaltani tämän keskustelun. Idea selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Korona ei ole virustauti.
Niin se on se virus j covid19 on se tauti. Vai mitä tarkoitit?
Se on ihan sattumankauppaa. Saattaa tarttua tai sitten ei. Itse olin koronapositiivisen sukulaislapsen kanssa useita tunteja, kylki kyljessä istuttiin, nukuttiin vierekkäin päikkärit, halattiin jne. En saanut koronaa, vaikkei ole kummallakaan rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuka?
Vierailija kirjoitti:
Kuka, älä itse salaile vaan sano suoraan että kuka kuoli.
*kotona rokotteen = koronarokotteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt teihin tartu, kun ette rokotustakaan tarvi.
Juuri näin.
mRna rokotteen kehittäjä kertoo että se leviää nyt juuri rokotetuissa. Ja että rokottaminen pitäisi lopettaa HETI ja kehittää lääkkeitä.
On tapahtunut ADE -efekti.
"Monet rokoteasiantuntijat ovat varoitelleet tästä tiedemiesten pahimmasta painajaisesta eli vasta-aine riippuvaisen vahvistumisen (ADE-efektin) riskistä jo aivan pandemian alusta saakka."
Katsokaa video itse tämän kotona rokotteen kehittäjältä:
https://rap sodia.fi/mrna-rokotteen-keksijan-varoitus-rokote-tekee-viruksesta-vaarallisemman-2/
(poista väli osoitteesta, ilman väliä tule viesti läpi)
Tämä.
Teitä kusetetaan.
Herätkää!
Vierailija kirjoitti:
millä todistat sen että näin on käynyt, tunsitko perheen ja tiedät tämän varmaksi? Näitä höpöjuttuja liikkuu koko ajan ja kaikkiin ei kannata uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt teihin tartu, kun ette rokotustakaan tarvi.
Juuri näin.
mRna rokotteen kehittäjä kertoo että se leviää nyt juuri rokotetuissa. Ja että rokottaminen pitäisi lopettaa HETI ja kehittää lääkkeitä.
On tapahtunut ADE -efekti.
"Monet rokoteasiantuntijat ovat varoitelleet tästä tiedemiesten pahimmasta painajaisesta eli vasta-aine riippuvaisen vahvistumisen (ADE-efektin) riskistä jo aivan pandemian alusta saakka."
Katsokaa video itse tämän kotona rokotteen kehittäjältä:
https://rap sodia.fi/mrna-rokotteen-keksijan-varoitus-rokote-tekee-viruksesta-vaarallisemman-2/
(poista väli osoitteesta, ilman väliä tule viesti läpi)
Onnea vaan teille rokotettu. Sitä tarvitsette.
Jos ette usko meitä niin kuunnelkaa edes mRna -rokotteen kehittäjää!!!
Rokotetuille tulee käymään huonosti.
Ei rokottamattimille.
Vierailija kirjoitti:
Missä ja milloin tämä tapahtui? Minkä ikäinen mies ja mikä sairaanhoitopiiri?
Koska terapeutin oireet alkoivat? Tartuttaa voi 48 h ennen oireiden alkua. Terapeutti ei voi kuitenkaan määrätä teitä virallisesti karanteeniin, mutta tietenkin kannattaa olla lähtemättä mummolaan, jos on olemassa riski siitä, että on saanut tartunnan.
Selvittelin näitä juuri tällä viikolla, kun muualla asuva perheenjäsen, jonka olin tavannut viime viikolla, sai tiedon hänellä olevasta omikron-tartunnasta. Minulle sanottiin (terveydenhuollon koronaneuvonnasta), että voin halutessani mennä testiin 6 vuorokautta sen jälkeen, kun olen mahdollisesti altistunut.
Omikron tarttuu helposti. Perheenjäseneni sai tartunnan kahdesta rokotuksesta huolimstta.