Kuinkahan todennäköistä on että poikani ois saanu koronan
Alkuviikosta tiistaina, istui terapeutin kanssa samassa huoneessa, terapeutilla oli maski, pojalla ei. Perjantaina terapeutti soitti ja sanoi saaneensa työkaverilta koronan ja että poikani oli altistunut tiistaina.
Meidän perhe ei ole eikä ota rokotteita, terapeutti oli rokotettu. Poika ei ole missään vaiheessa oireillut mitenkään. Maanantaina onneksi pääsee heti aamusta testiin.
Tarttuuko se noin helposti, jos toinen on itse juuri saanut koronan ja ovat vain samassa huoneessa, eivät kuitenkaan ihan kovin lähellä toisiaan?
Kommentit (46)
Meillä lapsen luokalla kuusi lasta sai tartunnan yhdeltä. Tämä tosin johtui siitä, että alakoululaisia enää ei laiteta karanteeniin yksittäisessä altistumisessa. Ryhmä jatkoi normaalisti koulua altistumisesta huolimatta ja vasta tuon kuudennen sairastuneen kohdalla alettiin toimia. Tarttuu siis kyllä helposti, myös se delta-versio, mutta ainakin tuossa porukassa oli hyvin sattumanvaraista kuka sairastui. Ei siis automaattisesti lähimmät kaverit.
Minä olisin jo käynyt ostamassa kotitestin. Se antaa osviittaa, onko tautia vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein poistettu kommentti, jossa kerroin kun perheenisä kuoli omien lasten silmissä rokotteen ottamisen jälkeen? Miksi? Miksi näitä sensuroidaan ja yritetään salata, mitä rokotteet voi aiheuttaa?
millä todistat sen että näin on käynyt, tunsitko perheen ja tiedät tämän varmaksi? Näitä höpöjuttuja liikkuu koko ajan ja kaikkiin ei kannata uskoa.
Yksityinen ihminen kertoi, Etelä-Karjala alue, en sano kaupunkia, kun suht pieni kaupunki. Henk.koht. en tuntenut tätä perhettä.
Mutta hirveä paikka se on ollut lapsille, jotka näkivät isänsä kuolevan. Edellisenä päivänä oli ottanut piikin. En tiedä kuinka mones piikki oli.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin jo käynyt ostamassa kotitestin. Se antaa osviittaa, onko tautia vai ei.
Kävin kaupassa heti kun kuulin että on altistunut, mutta testit oli loppu. Uskon että ois näyttäny kyllä onko saanu tartuntaa vai ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein poistettu kommentti, jossa kerroin kun perheenisä kuoli omien lasten silmissä rokotteen ottamisen jälkeen? Miksi? Miksi näitä sensuroidaan ja yritetään salata, mitä rokotteet voi aiheuttaa?
No, älä sinä toki osallistu salailuun, vaan kerro kuka tämä kuollut on, niin voimme tarkistaa asian. Kerro nyt vaikka miehen ikä ja kotipaikkakunta, niin niillä tiedoilla varmaan jo pääsee tutkimaan kyseisen sairaanhoitopiirin koronarokotteeseen kuolleita miehen ikäluokassa.
Jään odottamaan antamiasi tietoja. Muussa tapauksessa tarinaasi ei ole syytä uskoa. :)
Sanotaanko näin, että mulle on yhdentekevää jos et sinä satu uskomaan.
Mutta minä uskon tuon todella mitä tapahtui, ja pidän huolen että meidän perhe ei käy myrkkypiikillä, vaan vaikka sitten sairastetaan se korona, jos sattuu tulemaan.
Sairastin sen sikaflunssankin, mutta mitäs jos ois otettu sikapiikki, ja siitä ois tullutkin elinikänen narkolepsia.
Juu ei mitään piikkejä kiitos meille.
:)
No, älä sinä toki osallistu salailuun, vaan kerro kuka tämä kuollut on, niin voimme tarkistaa asian. Kerro nyt vaikka miehen ikä ja kotipaikkakunta, niin niillä tiedoilla varmaan jo pääsee tutkimaan kyseisen sairaanhoitopiirin koronarokotteeseen kuolleita miehen ikäluokassa.
Jään odottamaan antamiasi tietoja. Muussa tapauksessa tarinaasi ei ole syytä uskoa. :)