Mies tuhlaa kaikki rahat.t.ammattivalittaja
Tilasi illaksi pitsat kotiinkuljetuksella,huomenna vie ravintolaan syömään. Jatkuvasti keksii jotakin.
Kommentit (40)
Jaa että tänään tämmöstä. Yleensähän sulla on hyvä mies, seksi on kiimaista ja matkustatte paljon.
kaikki rahat? aika vähän sit tienaa...
Mistä sä voisit ehkä ilostua? Mistä sä voisit ehkä nauttia? Lauantai-iltojen dokaaminen ei ole oikea vastaus.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:45"]
Jaa että tänään tämmöstä. Yleensähän sulla on hyvä mies, seksi on kiimaista ja matkustatte paljon.
[/quote]
Älä unohda, että sen lisäksi rahaa kyllä on ja sitä riittää kaikkeen tarpeelliseen.
[/quote]
Hyvä se onkin ja kiva kun ei tartte itse ruokaa laittaa saisi vaan antaa rahaa mun vaatteisiin myös.ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Älä unohda, että sen lisäksi rahaa kyllä on ja sitä riittää kaikkeen tarpeelliseen.
[/quote]
On sillä firman tilillä rahaa ja muutenkin.ap
[/quote]
[/quote]
Paitsi että lapsi joutuu hiihtämään paskoilla Peltosen suksilla.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:49"]
[/quote]
[/quote]
Paitsi että lapsi joutuu hiihtämään paskoilla Peltosen suksilla.
[/quote]
Ei ne palstan mukaan paskat olleet.ap
[/quote]
Hyvä se onkin ja kiva kun ei tartte itse ruokaa laittaa saisi vaan antaa rahaa mun vaatteisiin myös.ap
[/quote]
Mihin sinä vaatteita tarvitset kun kökötät aina siellä mökissäsi. Tilaa netistä niillä perintörahoillasi.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:47"]
[/quote]
[/quote]
Mihin sinä vaatteita tarvitset kun kökötät aina siellä mökissäsi. Tilaa netistä niillä perintörahoillasi.[/quote]
Heh, palstalla luullaan että perintörahat riittää ikuisesti.ap
Älä valehtele. Kukaan pitsakuski ei aja sinne syrjäkylälle, jossa te asutte.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:55"]
Älä valehtele. Kukaan pitsakuski ei aja sinne syrjäkylälle, jossa te asutte.
[/quote]
Kyllä ajaa kun asutaan 2,5km päässä kaupungin keskustasta.ap
Aina tämmöstä ympäripyöreetä mussutusta. Nyt kunnon faktoja pöytään: paljonko saat ruokarahaa ukoltasi ja paljonko käytät vuodessa omiin vaatteisiisi?
Ööö.. eipä ole suuret tulot, jos tuossa on KAIKKI rahat. TIetysti olen työelämässä, joten se voi olla erona. Nimimerkillä: Joka arkipäivä ravintolassa lounaalla.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:59"]Aina tämmöstä ympäripyöreetä mussutusta. Nyt kunnon faktoja pöytään: paljonko saat ruokarahaa ukoltasi ja paljonko käytät vuodessa omiin vaatteisiisi?[/quote]
Ehkä 40€/kk ruokaan ja vaatteisiini 0€ vuodessa.ap
Eli ukko ostaa ruoat enimmäkseen? Vai miten voi 40 eurolla pitää painon 120 kilossa?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:59"]Aina tämmöstä ympäripyöreetä mussutusta. Nyt kunnon faktoja pöytään: paljonko saat ruokarahaa ukoltasi ja paljonko käytät vuodessa omiin vaatteisiisi?[/quote]
Ehkä 40€/kk ruokaan ja vaatteisiini 0€ vuodessa.ap
[/quote]
Minä vuonna olet viimeksi ostanut vaatteita?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 19:59"]Aina tämmöstä ympäripyöreetä mussutusta. Nyt kunnon faktoja pöytään: paljonko saat ruokarahaa ukoltasi ja paljonko käytät vuodessa omiin vaatteisiisi?[/quote] Ehkä 40€/kk ruokaan ja vaatteisiini 0€ vuodessa.ap [/quote] Minä vuonna olet viimeksi ostanut vaatteita?
[/quote]
Siitä on vuosia kun kunnolla ostin jotain pientä ostin viime vuonna esim 2 t-paitaa. ja kyllä mies ostaa ruuan.ap
Kyllä minusta kovin ankealta kuulostaa jos ei vaatteitakaan oikein saa ja "kaikki rahat" menee tuollaisiin pikkuasioihin. Ja jos niin tiukalla on, ymmärrän että ottaa päähän että rahat käytetään turhanpäiväiseen hemmotteluun pitsoilla sun muilla, jos olisi tähdellisempääkin ostettavaa.
Sitä minä vaan tässä ihmettelen, että välillä tämä ammattivalittaja kirjoittaa ihan erilaista juttua, siis että heillä ei todellakaan ole köyhää. On kylpylälomia, lapsella kymmeniä joululahjoja, tilillä kymmeniä tuhansia ja varaa ostaa autokin koska vaan jne. Mutta sitten taas yhtäkkiä nyt onkin tosi köyhää?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:40"]
Kyllä minusta kovin ankealta kuulostaa jos ei vaatteitakaan oikein saa ja "kaikki rahat" menee tuollaisiin pikkuasioihin. Ja jos niin tiukalla on, ymmärrän että ottaa päähän että rahat käytetään turhanpäiväiseen hemmotteluun pitsoilla sun muilla, jos olisi tähdellisempääkin ostettavaa.
Sitä minä vaan tässä ihmettelen, että välillä tämä ammattivalittaja kirjoittaa ihan erilaista juttua, siis että heillä ei todellakaan ole köyhää. On kylpylälomia, lapsella kymmeniä joululahjoja, tilillä kymmeniä tuhansia ja varaa ostaa autokin koska vaan jne. Mutta sitten taas yhtäkkiä nyt onkin tosi köyhää?
[/quote]
Onhan meillä tuollaisiin varaa kun mies haluaa käyttää rahat noihin, enää ei säästöjä noin paljoa ole mutta itse haluaisin käyttää joskus rahaa vähän itseeni esim vaatteisiin, mies haluaa käyttää rahat toisin.ap
Niin, mites se syöpä voi?