Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naisettomat miehet selviää?

Vierailija
27.03.2015 |

Miten te naisille jostain syystä kelpaamattomat miehet kestätte tilannettanne? Käyttekö maksullisissa vai riittääkö kauniiden naisten katselu, vemputtaminen jne?

Itse olen oivaltanut viime aikoina, että tulee ihan hyvä mieli kun menee kaupassa sellaiselle kassalle jossa on nuori tai muuten mukavan oloinen nainen. Kaikeksi onnekseni se kassaneiti ei voi alkaa haukkumaan ulkonäköäni tai olemustani siinä kassalla ilman seuraamuksia. Tuntuu se ihan hyvältä kun saa hymyn ja tervehdyksen naiselta edes kassalla. Se pelastaa viikkoni kun saa edes yhden positiivisen naiskokemuksen.

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:19"]Ei tervekätinen mies naista kaipaa. No, oikeasti tällä naamalla naisten kanssa tekemisissä oleminen aiheuttaa siipen saamista sen verran ja pitää pistää itseään todella likoon, että ei sitä edes kestä koko aikaa. Välillä pitää pitää taukoa. Yli tuossa kyllä ihmeellisesti juuri puoli vuotta tyttöystävä, mutta poikki meni. Nättikin oli, mutta ei meillä ollut hirveästi yhteistä, joten pidin yllä mahdollisimman pitkään ainoastaan seksin vuoksi. Baarista lohkeaa sen pari kertaa vuodessa myös. Voi sitten tumputtaessa muistella, että miltä se oikea seksi tuntuu. Olen myös aika ADHD-tapaus ja harrastuksiini kuului liikunnan lisäksi esim. kahdessa bändissä soitto. Ei ikäiseni kolmefemmat naiset oikein diggaa tälläisestä. Tykkään kyllä myös matkustelusta. Olisihan se todella kiva, jos olisi joku samanmielinen nainen rinnalla, mutta haaveeksi taitaa jäädä. [/quote] Niin ja insinööri olen ammatiltina ja ihan OK palkkaisessa duunissa. On ainakin rahaa harrastaa ja välillä matkustella, eikä kukaan ole kitisemässä. Pystyn matkaamaan ihan yksinkin, enkä väkisin tarvitse seuraa mukaan, vaikka seura toki aina parempi. Kaupunkireissuista tykkään, enkä mistään rantalöhöilyistä.

[/quote]

No tämähän alkaa kuulostaa ihan treffi-ilmoitukselta. ;)

Kaikki sporttiset naiset, ottakee yhtyettyä. :)
[/quote]

Ei tarvi olla sporttinen, tai edes nätti. Toki saa olla, mutta mielummin vaikka Rock-henkinen, mutta myös fiksu.

Vierailija
62/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran vedet silmissä näille vastauksille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:19"]Ei tervekätinen mies naista kaipaa. No, oikeasti tällä naamalla naisten kanssa tekemisissä oleminen aiheuttaa siipen saamista sen verran ja pitää pistää itseään todella likoon, että ei sitä edes kestä koko aikaa. Välillä pitää pitää taukoa. Yli tuossa kyllä ihmeellisesti juuri puoli vuotta tyttöystävä, mutta poikki meni. Nättikin oli, mutta ei meillä ollut hirveästi yhteistä, joten pidin yllä mahdollisimman pitkään ainoastaan seksin vuoksi. Baarista lohkeaa sen pari kertaa vuodessa myös. Voi sitten tumputtaessa muistella, että miltä se oikea seksi tuntuu. Olen myös aika ADHD-tapaus ja harrastuksiini kuului liikunnan lisäksi esim. kahdessa bändissä soitto. Ei ikäiseni kolmefemmat naiset oikein diggaa tälläisestä. Tykkään kyllä myös matkustelusta. Olisihan se todella kiva, jos olisi joku samanmielinen nainen rinnalla, mutta haaveeksi taitaa jäädä. [/quote] Niin ja insinööri olen ammatiltina ja ihan OK palkkaisessa duunissa. On ainakin rahaa harrastaa ja välillä matkustella, eikä kukaan ole kitisemässä. Pystyn matkaamaan ihan yksinkin, enkä väkisin tarvitse seuraa mukaan, vaikka seura toki aina parempi. Kaupunkireissuista tykkään, enkä mistään rantalöhöilyistä.

[/quote]

[/quote]

Ei tarvi olla sporttinen, tai edes nätti. Toki saa olla, mutta mielummin vaikka Rock-henkinen, mutta myös fiksu.
[/quote]

Niin ja hyvällä frendillä (myös insinööri ja kanssa aika ADHD) on ihan nätti ja muuten fiksu tyttöystävä. Mutta jatkuvaa kitinää, riitelyä ja mäkätystä. Multa saisi tälläinen nainen lähtöpassit alta aikayksikön, sen verran tottunut yksineloon, että pillun orjaa musta ei saa.

Vierailija
64/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:24"]Nauran vedet silmissä näille vastauksille...
[/quote]
Mukava että edes jollakin on hauskaa : )

Vierailija
65/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:24"]Nauran vedet silmissä näille vastauksille... [/quote] Mukava että edes jollakin on hauskaa : )

[/quote]

Naisia pitää osata naurattaa.

Vierailija
66/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:05"]Mulla samat. Silloin joskus kun kaunis nainen hymyilee minulle seuraa siitä euforia joka kestää muutaman tunnin. [/quote] Nätin parturilikan tuolissa istuminen on kokemus, josta jää hyvä fiilis loppupäiväksi. Kuukauden ainut päivä, jolloin saa kokea hellän kosketuksen.

[/quote]

Sä käyt joka kuukausi parturissa? okei...

[/quote]

Mitä tällä tarkoitat? Minä olen mies ja käyn myös kuukauden välein parturissa. Kai se riippuu vähän hiustyylistä, jos tulee hirveästi yli sentin pituutta lisää, se ei vaan enää näytä hyvältä.

[/quote]

Montako kertaa kuussa parturissa pitäisi käydä? Itse kävin myös kerran kuussa parturissa, kun vielä kävin parturissa. Nyt olen jo vuosia leikannut itse oman siilitukkani, teen sen parin viikon välein.

t.mies

[/quote]

En ymmärrä kysymystä. Eiköhän se ole jokaisen oma asia kuinka usein käy, itse käyn kerran. Minua vain ihmetytti tuon toisen tyypin ihmettely siitä, että kerta kuussa olisi jotenkin paljon.

[/quote]

Ai. Minä ajattelin että kerran kuussa oli vähän.

t.mies

Vierailija
67/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käsi kokonaisuutena parempi kuin nainen jota haluaa ainoastaan panna. Ja sen yli meneviä on todella harvassa.

T: mies.

Alapeukuttakaa ei-lassu-ukot nyt huolella sitten.

Vierailija
68/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:00"]

Hyvin, mutta huonosti silti. Joka päivä tulee asioita joista olisi kiva tehdä tai jutella jonkun kanssa. Toivo elää kuitenkin vielä.

[/quote]

Olen yksinäinen nainen ja just tuo, että olisi joku, jonka kanssa tehdä asioita ja jutella, on se, mitä kaipaan eniten. Kenenkään ei pitäisi joutua olemaan yksin, jos ei sitä halua, mutta elämässä ei saa mitä haluaa.

Vierailija
69/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:20"]

Miten te naisille jostain syystä kelpaamattomat miehet kestätte tilannettanne? Käyttekö maksullisissa vai riittääkö kauniiden naisten katselu, vemputtaminen jne?

Itse olen oivaltanut viime aikoina, että tulee ihan hyvä mieli kun menee kaupassa sellaiselle kassalle jossa on nuori tai muuten mukavan oloinen nainen. Kaikeksi onnekseni se kassaneiti ei voi alkaa haukkumaan ulkonäköäni tai olemustani siinä kassalla ilman seuraamuksia. Tuntuu se ihan hyvältä kun saa hymyn ja tervehdyksen naiselta edes kassalla. Se pelastaa viikkoni kun saa edes yhden positiivisen naiskokemuksen.

[/quote]

Kuka ikinä enää haluaisi miehen kun on sellaisesta kerran eroon päässyt?

"P*llu on yliarvostettu kodinkone". Jees, antaapi pojat olla.

Sori ot, ei pystynyt.

Vierailija
70/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käsi kokonaisuutena parempi kuin nainen jota haluaa ainoastaan panna. Ja sen yli meneviä on todella harvassa.

T: mies.

Näinhän me naisetkin ajatellaan. Pitää olla aika erityinen, että kelpaa suhteeseen. Mies ajattelee kuin nainen, arvostan.

Vierailija
71/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
72/189 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin ja hyvällä frendillä (myös insinööri ja kanssa aika ADHD) on ihan nätti ja muuten fiksu tyttöystävä. Mutta jatkuvaa kitinää, riitelyä ja mäkätystä. Multa saisi tälläinen nainen lähtöpassit alta aikayksikön, sen verran tottunut yksineloon, että pillun orjaa musta ei saa.
[/quote]

Tarkoitin siis vain että mielummin sinkkuna, kuin sellaisessa suhteessa missä nainen mäkättää, kitisee ja riitelee koko ajan. Elämä on liian lyhyt moiseen.

Vierailija
73/189 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo on miehen jäädä naisetttomaksi, jos on ujo ja vaatii hieman pidempää tutusmisaikaa, että pystyy olemaan toisen seurassa "normaali". Eikä tilannetta helpota miesvaltainen työ ja harrastukset ja tietysti paikkakunta jossa naisia melko paljon vähemmän mitä miehiä :(

Vierailija
74/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne oikein selviäkään, hirveän moni on alkoholisoitunut jne.

Vierailija
75/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:31"]

Hyvin selviän. En nimittäin ole hetero.

[/quote]sama

Vierailija
76/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:20"]

[/quote]

Kuka ikinä enää haluaisi miehen kun on sellaisesta kerran eroon päässyt?

"P*llu on yliarvostettu kodinkone". Jees, antaapi pojat olla.

Sori ot, ei pystynyt.

[/quote]

Samoilla fiiliksillä. Miksi tuollaisille kusipäille pitäisi antaa pillua?

Vierailija
77/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinkertainen "parturilikka" joutui ojasta allokointiin; ei pystynyt enaa kohtaamaan. Tosin miettii nyt hairintailmoitustaan edessaan.

Vierailija
78/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:19"]Eihän ne oikein selviäkään, hirveän moni on alkoholisoitunut jne.
[/quote]
Ja tuon jälkeen tekee itsarin :(

Vierailija
79/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:26"]Keskinkertainen "parturilikka" joutui ojasta allokointiin; ei pystynyt enaa kohtaamaan. Tosin miettii nyt hairintailmoitustaan edessaan.
[/quote]
Hä?

Vierailija
80/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:26"]

Keskinkertainen "parturilikka" joutui ojasta allokointiin; ei pystynyt enaa kohtaamaan. Tosin miettii nyt hairintailmoitustaan edessaan.

[/quote]

korkki kiinni!