Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naisettomat miehet selviää?

Vierailija
27.03.2015 |

Miten te naisille jostain syystä kelpaamattomat miehet kestätte tilannettanne? Käyttekö maksullisissa vai riittääkö kauniiden naisten katselu, vemputtaminen jne?

Itse olen oivaltanut viime aikoina, että tulee ihan hyvä mieli kun menee kaupassa sellaiselle kassalle jossa on nuori tai muuten mukavan oloinen nainen. Kaikeksi onnekseni se kassaneiti ei voi alkaa haukkumaan ulkonäköäni tai olemustani siinä kassalla ilman seuraamuksia. Tuntuu se ihan hyvältä kun saa hymyn ja tervehdyksen naiselta edes kassalla. Se pelastaa viikkoni kun saa edes yhden positiivisen naiskokemuksen.

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:56"]Pillu on aivan yliarvostettu kotitalouskone.
[/quote]
Sen arvon tietää ja huomaa, kun sitä ei ole eikä saa.
[/quote]
Tai paremminkin sitten, jos ehtii joskus päästä sen makuun ja menettää sen. Joskus suhteessa olleilla on paljon kovempi draivi tehdä asialle jotain, kuin ikinä saamattomilla.

Vierailija
22/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö.... Miten tämä eroaa ukkomiehen arjesta?

t.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:05"]Mulla samat. Silloin joskus kun kaunis nainen hymyilee minulle seuraa siitä euforia joka kestää muutaman tunnin.
[/quote]
Nätin parturilikan tuolissa istuminen on kokemus, josta jää hyvä fiilis loppupäiväksi. Kuukauden ainut päivä, jolloin saa kokea hellän kosketuksen.

Vierailija
24/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:05"]Mulla samat. Silloin joskus kun kaunis nainen hymyilee minulle seuraa siitä euforia joka kestää muutaman tunnin. [/quote] Nätin parturilikan tuolissa istuminen on kokemus, josta jää hyvä fiilis loppupäiväksi. Kuukauden ainut päivä, jolloin saa kokea hellän kosketuksen.

[/quote]

Sä käyt joka kuukausi parturissa? okei...

Vierailija
25/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:56"]Pillu on aivan yliarvostettu kotitalouskone.
[/quote]
Sen arvon tietää ja huomaa, kun sitä ei ole eikä saa.
[/quote]
Tai paremminkin sitten, jos ehtii joskus päästä sen makuun ja menettää sen. Joskus suhteessa olleilla on paljon kovempi draivi tehdä asialle jotain, kuin ikinä saamattomilla.
[/quote]
Tuota minä pelkäänkin ja mietin pitäisikö käydä maksullisissa, jos siitä saisi enemmän motivaatiota asian eteen : /

Vierailija
26/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö teille pillu, jos se on miehen kehossa?

Vierailija
27/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:05"]Mulla samat. Silloin joskus kun kaunis nainen hymyilee minulle seuraa siitä euforia joka kestää muutaman tunnin. [/quote] Nätin parturilikan tuolissa istuminen on kokemus, josta jää hyvä fiilis loppupäiväksi. Kuukauden ainut päivä, jolloin saa kokea hellän kosketuksen.

[/quote]

[/quote]

Mitä tällä tarkoitat? Minä olen mies ja käyn myös kuukauden välein parturissa. Kai se riippuu vähän hiustyylistä, jos tulee hirveästi yli sentin pituutta lisää, se ei vaan enää näytä hyvältä.

Vierailija
28/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:12"]Kävisikö teille pillu, jos se on miehen kehossa?
[/quote]
Katsotaan 10 vuoden päästä uudestaan, mutta ei vielä ainakaan. Mikä tuollainen yhdistelmä on?

Vierailija
29/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:13"]

[/quote]

[/quote]

Mitä tällä tarkoitat? Minä olen mies ja käyn myös kuukauden välein parturissa. Kai se riippuu vähän hiustyylistä, jos tulee hirveästi yli sentin pituutta lisää, se ei vaan enää näytä hyvältä.

[/quote]

Montako kertaa kuussa parturissa pitäisi käydä? Itse kävin myös kerran kuussa parturissa, kun vielä kävin parturissa. Nyt olen jo vuosia leikannut itse oman siilitukkani, teen sen parin viikon välein.

t.mies

Vierailija
30/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:12"]Kävisikö teille pillu, jos se on miehen kehossa? [/quote] Katsotaan 10 vuoden päästä uudestaan, mutta ei vielä ainakaan. Mikä tuollainen yhdistelmä on?

[/quote]

No mäkin olen puutteessa. Olen tyttönä syntynyt mies. Eli 165 senttinen pikkuapina. Mietin vaan, mistä mahtaisi saada.

Vierailija
31/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltaisi käydä parturissa, koska saisin sen hipelöinnin ja mukavien puhumisen seurauksena sitä viittaa nostattavan erektion ja vielä suurella todennäköisyydellä suihkisin omat muotoiluvaahtoni pitkin peiliä. Ap

Vierailija
32/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Montako kertaa kuussa parturissa pitäisi käydä? Itse kävin myös kerran kuussa parturissa, kun vielä kävin parturissa. Nyt olen jo vuosia leikannut itse oman siilitukkani, teen sen parin viikon välein.

t.mies

[/quote]

En ymmärrä kysymystä. Eiköhän se ole jokaisen oma asia kuinka usein käy, itse käyn kerran. Minua vain ihmetytti tuon toisen tyypin ihmettely siitä, että kerta kuussa olisi jotenkin paljon.

Vierailija
33/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:12"]Kävisikö teille pillu, jos se on miehen kehossa? [/quote] Katsotaan 10 vuoden päästä uudestaan, mutta ei vielä ainakaan. Mikä tuollainen yhdistelmä on?

[/quote]
No mäkin olen puutteessa. Olen tyttönä syntynyt mies. Eli 165 senttinen pikkuapina. Mietin vaan, mistä mahtaisi saada.
[/quote]
Ok, mutta ei millään pahalla jos näytät mieheltä aiheutat ainakin minulle inhon puistatuksen jos pitäis tehdä jotain intiimimpää. Etköhän löydä jostain seuraa.

Vierailija
34/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksinäisyys taitaa ainakin joillakin tänne kirjoittelevilla olla seurausta omista valinnoista ja vaatimuksista: nuori ja nätti pitää naisen olla, muuten ei kelpaa...

Vierailija
35/189 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:21"]

Erittäin hyvin. Naisen kanssa en selviäisi.

[/quote]Minkä ikäinen olet ja kuinka monta naista elämässäsi on ollut äidin helmojen jälkeen? Oletko edes asunut koskaan naisen kanssa? Kertokaapa muutkin yksinäiset miehet lisää elämästänne ja siitä minkä verran olette naisiin yrittäneet tutustua. Kirjoituksia olisi mielestäni mielenkiintoista lukea. N40

[/quote]

En ole tuo edellinen mies, mutta mulla se meni näin.

Kun 90-luvun laman aikoihin teininä iski semmoinen varovaisuus noihin kotileikkeihin, että vähintään armeija pois alta ennen minkään valtakunnan seukkaamisia. Armeijan jälkeen töihin, määräaikainen pesti joka kesti muutaman vuoden ja juurikin tuo määräaikaisuus kait sai painamaan edelleen jarrua kaiken elämisen suhteen, joten homma jälleen lykkäytyi vuosilla. Ei se onnekas vakinaistaminenkaan paljoa asian tilaa muuttanut, mitä nyt sai arvuuttelemaan, jotta kauanko tämmöinen "joulu" voi kestää yhden ihmisen elämässä. Sitten yhtenä kauniina aamuna peilistä katsoo "yllättävän" äkkiä harmaantunut naisten silmissä kaiken markkina-arvonsa menettänyt äijä. Ja varsinainen järkytys iski siinä vaiheessa, kun laski kaikki nuo omasta mielestään epävarmat työvuodet yhteen. Pesue ois lähes maailmalle valmis, jos vain olisi uskaltanut ajoissa.

t mies 40, joka varmisteli liikaa. Ja tiedän korjausliikkeisiin ei ole enää aikaa.

Vierailija
36/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:13"] [quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:12"]Kävisikö teille pillu, jos se on miehen kehossa? [/quote] Katsotaan 10 vuoden päästä uudestaan, mutta ei vielä ainakaan. Mikä tuollainen yhdistelmä on? [/quote] No mäkin olen puutteessa. Olen tyttönä syntynyt mies. Eli 165 senttinen pikkuapina. Mietin vaan, mistä mahtaisi saada. [/quote] Ok, mutta ei millään pahalla jos näytät mieheltä aiheutat ainakin minulle inhon puistatuksen jos pitäis tehdä jotain intiimimpää. Etköhän löydä jostain seuraa.

[/quote]

Voisin ehkä saada itseni näyttämään naiselta, mutta se tökkisi mulla. Toivoa on varmaan aina.

Vierailija
37/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:23"]Se yksinäisyys taitaa ainakin joillakin tänne kirjoittelevilla olla seurausta omista valinnoista ja vaatimuksista: nuori ja nätti pitää naisen olla, muuten ei kelpaa...
[/quote]
No ei minulla ainakaan ole liian kovat vaatimukset naiselle. Olen seurustellut jonkin aikaa vähän vanhemmankin kanssa.

Vierailija
38/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:23"]Se yksinäisyys taitaa ainakin joillakin tänne kirjoittelevilla olla seurausta omista valinnoista ja vaatimuksista: nuori ja nätti pitää naisen olla, muuten ei kelpaa... [/quote] No ei minulla ainakaan ole liian kovat vaatimukset naiselle. Olen seurustellut jonkin aikaa vähän vanhemmankin kanssa.

[/quote]

Joo no en varmaan sitten sinua tarkoittanutkaan. Mutta kovin moni tuntuu ilahtuvan vain nuoren ja nätin tytön hymyistä ja huomiosta. Lienevätkö sitten itse nuoria ja komeita?

Vierailija
39/189 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:13"]

Saako kastraatiota, niin ei tekisi koko aikaa mieli? Helpottaisi elämistä ja eikö uros koiratkin rauhoitu leikkaamisen jälkeen :-D

[/quote]

Työkaverini oli varsinainen häntämies nuoruudessaan, niin että vaikutti duunintekoon. Vaikka olenkin kyntömies-linjan kannattajia, niin hänen tekemättäjättämiset kaatuivat meidän muiden niskaan. Kerran ärähdin "tekisit jotain tolle ainaiselle häntäilylles, meinaan jää duunit tekemättä!" ja hän sitten tekikin. Haki Tallinnasta joltain klinikalta yhteensä puolen vuoden kemiallisen kastraation (2x 3 kk ruiske tms?).

Sanoi että ensimmäisen kerran sitten teini-iän pystyi ajattelemaan kirkkaasti. Lisäksi huomasi kuinka naurettavia otuksia naiset ovat ja kuinka paljon naurettavampaa on se, että nuoret miehet matelevat naisten edessä saadakseen "sitä". Oli myös kuulemma helkutin tylsääkin elämä, mutta kun ei naista tehnyt mieli niin eipä sillä ollut väliäkään.

Vierailija
40/189 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:24"]Naiset tietävät että lämmitetty Flessligt tuntuu yhtä hyvältä kuin aito tavara ollen uhkana heidän seksuaaliselle vallalleen. Miksi mies alistuisi hyppimään naisen oikkujen mukaan vastineeksi pillun saannista kun yhtä hyvän tyydytyksen saa flesunkin avulla.
[/quote]
Ahhahah mikä autisti oletkaan :D