Miten naisettomat miehet selviää?
Miten te naisille jostain syystä kelpaamattomat miehet kestätte tilannettanne? Käyttekö maksullisissa vai riittääkö kauniiden naisten katselu, vemputtaminen jne?
Itse olen oivaltanut viime aikoina, että tulee ihan hyvä mieli kun menee kaupassa sellaiselle kassalle jossa on nuori tai muuten mukavan oloinen nainen. Kaikeksi onnekseni se kassaneiti ei voi alkaa haukkumaan ulkonäköäni tai olemustani siinä kassalla ilman seuraamuksia. Tuntuu se ihan hyvältä kun saa hymyn ja tervehdyksen naiselta edes kassalla. Se pelastaa viikkoni kun saa edes yhden positiivisen naiskokemuksen.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen askel kohti parempaa elämää naisettoman miehenä, on runkkaamisen lopettaminen. Runkkaaminen masentaa ja passivoi.
Höpönlöpö.
Oikein hyvin kiitos kysymästä Miksi en pärjäisi hyvin?
Itse en ole koskaan oppinut elämään naisen kanssa ja silti tässä vain kärvistelen. Jos nyt tulisi ero, en kyllä valittaisi naisettomuudesta, vaan nauttisin elämästä.
Masturbointi poistaa paineet.
Muuten sitä pärjää oikein hyvin. Tajusin jo 15-vuotiaana ettei naisia tarvita mihinkään vaan ilman parisuhdetta on oikein hyvä olla.
Siinä vaiheessa, kun ymmärrät, mikä ero on itsensä tuntemisella ja toisten tarvitsemisella, huomaat olevan helpompi olla ilman niitä draamoja ja alat oikeasti pärjätä etkä enää halua rikkoa sitä rauhaa.
Sinun muuttamisen yritykset, huomion kiristäminen, mustasukkaistaminen, selän takana sättiminen, asioittesi levittely, kaikki loppuu. Se on niin iso muutos parempaan, että sen tajuamisen jälkeen koko kiinnostus lopahtaa täysin.
Tilalle tulee oma rauha, nolla minuuttia draamaa, keskittyminen ja itselle merkityksellisten asioiden syvempi löytäminen. Tuon jälkeen ei tule enää mieleenkään antaa kenenkään hajottaa sitä ja se poistaa koko mimmit ajattelusta. Ja se vaihtoehto alkaa taas se kaikki varmistaa, että päätös pysyykin niin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:24"]Naiset tietävät että lämmitetty Flessligt tuntuu yhtä hyvältä kuin aito tavara ollen uhkana heidän seksuaaliselle vallalleen. Miksi mies alistuisi hyppimään naisen oikkujen mukaan vastineeksi pillun saannista kun yhtä hyvän tyydytyksen saa flesunkin avulla.
Ahhahah mikä autisti oletkaan :D
Tuo teksti ei kyllä liity autismiin juuri mitenkään sulla on hiukan käsitteet hukassa. Perehdyppäs asiaan mistä puhut ja älä käytä käsitteitä väärin ääliö
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:56"]Pillu on aivan yliarvostettu kotitalouskone.
Sen arvon tietää ja huomaa, kun sitä ei ole eikä saa.
Noinhan kysyntä ja tarjonta aina toimivat.
Käyn maksullisissa. Se tulee myös halvemmaksi kuin vakikumppani. Olen käynyt maksullisissa vuodesta 2009 jolloin ekan kerran kävin virossa maksullisissa. Vuosien aikana varmaan mennyt 25000 euroa rahaa maksullisiin.
Chase excellence, not women!