Miten naisettomat miehet selviää?
Miten te naisille jostain syystä kelpaamattomat miehet kestätte tilannettanne? Käyttekö maksullisissa vai riittääkö kauniiden naisten katselu, vemputtaminen jne?
Itse olen oivaltanut viime aikoina, että tulee ihan hyvä mieli kun menee kaupassa sellaiselle kassalle jossa on nuori tai muuten mukavan oloinen nainen. Kaikeksi onnekseni se kassaneiti ei voi alkaa haukkumaan ulkonäköäni tai olemustani siinä kassalla ilman seuraamuksia. Tuntuu se ihan hyvältä kun saa hymyn ja tervehdyksen naiselta edes kassalla. Se pelastaa viikkoni kun saa edes yhden positiivisen naiskokemuksen.
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:00"]
Ja tästä tekee universaalin faktan se, että näin on päässyt käymään SINULLE. Voi voi...
[/quote]
...The Economistissa viittattiin brittitutkimukseen, jonka mukaan hyvätuloisista sinkkumiehistä vain 2% on vasten tahtoaan sinkkuja, mutta köyhistä miehistä 40%. Ei välttämättä ihan universaalia, mutta riittävän vakuuttavan lehden sivuilta otettua.
Henkkoht suorastaan hämmästyin sitä "yllättävää" naisseuralaisehdokkaiden kiinnostusta, kun valmistuminen hyvään/hyvätuloiseen ammattiin häämötti. Voi niitä kahvillekutsujen määrää, joita ei jostain syystä saanut osakseen ekan tai toisen vuoden opiskelijakundina.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:19"]Minä en uskaltaisi käydä parturissa, koska saisin sen hipelöinnin ja mukavien puhumisen seurauksena sitä viittaa nostattavan erektion ja vielä suurella todennäköisyydellä suihkisin omat muotoiluvaahtoni pitkin peiliä. Ap
[/quote]
Käy sinkkuparturilla niin siitä voi tulla jotain hyviä seurauksia. Etkö ole kuullut sanontaa: Kaikki parturit ovat huoria, mutta kaikki huorat ei partureita :D
Ei tunnu enää missään nyt yli kolmekymppisenä. Nuorempana oli todella vaikeeta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:24"]
Naiset tietävät että lämmitetty Flessligt tuntuu yhtä hyvältä kuin aito tavara ollen uhkana heidän seksuaaliselle vallalleen. Miksi mies alistuisi hyppimään naisen oikkujen mukaan vastineeksi pillun saannista kun yhtä hyvän tyydytyksen saa flesunkin avulla.
[/quote]
Miten se lämmitetään?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:12"]
Kävisikö teille pillu, jos se on miehen kehossa?
[/quote]
Todellakin kävis, olis hiton kiihottavaa.
http://men-with-vags.tumblr.com/
T. Jesse
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:24"]
Naiset tietävät että lämmitetty Flessligt tuntuu yhtä hyvältä kuin aito tavara ollen uhkana heidän seksuaaliselle vallalleen. Miksi mies alistuisi hyppimään naisen oikkujen mukaan vastineeksi pillun saannista kun yhtä hyvän tyydytyksen saa flesunkin avulla.
[/quote]
Miten se lämmitetään?
[/quote]
Mikrossa :-D
Ei ole kokemusta tekopillusta, mutta luulisin että lämpimässä vedessä. Tuskin kestää mitään muuta lämmitystä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:24"] Naiset tietävät että lämmitetty Flessligt tuntuu yhtä hyvältä kuin aito tavara ollen uhkana heidän seksuaaliselle vallalleen. Miksi mies alistuisi hyppimään naisen oikkujen mukaan vastineeksi pillun saannista kun yhtä hyvän tyydytyksen saa flesunkin avulla. [/quote] Miten se lämmitetään? [/quote] Mikrossa :-D Ei ole kokemusta tekopillusta, mutta luulisin että lämpimässä vedessä. Tuskin kestää mitään muuta lämmitystä.
[/quote]
Jaaha. Aina oppii uutta :)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:12"]
Kävisikö teille pillu, jos se on miehen kehossa?
[/quote]
Todellakin kävis, olis hiton kiihottavaa.
http://men-with-vags.tumblr.com/
T. Jesse
[/quote]
Jees! Olen muuten samaa mieltä. Noi kuvat...
Ehkä tällainen löytää sitten jostain seuraa.
Välistä tulee järjetön hellyyden kaipuu, ei tämä yksinäisyys hääppöstä ole.
[quote autio ="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:23"]Se yksinäisyys taitaa ainakin joillakin tänne kirjoittelevilla olla seurausta omista valinnoista ja vaatimuksista: nuori ja nätti pitää naisen olla, muuten ei kelpaa... [/quote] No ei minulla ainakaan ole liian kovat vaatimukset naiselle. Olen seurustellut jonkin aikaa vähän vanhemmankin kanssa.
[/quote]
Joo no en varmaan sitten sinua tarkoittanutkaan. Mutta kovin moni tuntuu ilahtuvan vain nuoren ja nätin tytön hymyistä ja huomiosta. Lienevätkö sitten itse nuoria ja komeita?
[/quote]Tätä minäkin yritin kysellä, mutta vastauksia ei näy. Yrittävätkö nämä yksinäiset miehet kalastella vain kauniiden naisten hymyjä ja eivät suo silmäystäkään meihin tavallisiin naisiin vaikka vieressä seisoisimme? Kaveriksi kyllä kelpaamme paremman puutteessa, mutta olkamme yli miehet sitten kauniiden naisten perään vilkuilevat...
Näin minulle on käynyt, eli olimme tunteneet miehen kansaa lapsuudestamme saakka ja saatoimme jutella helposti tuntikausia. Kun yhdessä ihmisten ilmoilla olimme, niin huomasin miehen katseen toistuvasti viipyvän vain takanani istuvissa kauniimmissa naisissa. Aikani miehen muminaa kuuntelin ja poistuin takavasemmalle seuraamaan tilannetta pettyneenä. Mies ei saanut kauniita naisiaan, mutta ei myöskään minua, ja hän on tänä päivänäkin yksin. Minä löysin pian miehen, joka ei taakseni katsellut ja muita miettinyt. :)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:21"]
Erittäin hyvin. Naisen kanssa en selviäisi.
[/quote]Minkä ikäinen olet ja kuinka monta naista elämässäsi on ollut äidin helmojen jälkeen? Oletko edes asunut koskaan naisen kanssa? Kertokaapa muutkin yksinäiset miehet lisää elämästänne ja siitä minkä verran olette naisiin yrittäneet tutustua. Kirjoituksia olisi mielestäni mielenkiintoista lukea. N40
[/quote]
En ole tuo edellinen mies, mutta mulla se meni näin.
Kun 90-luvun laman aikoihin teininä iski semmoinen varovaisuus noihin kotileikkeihin, että vähintään armeija pois alta ennen minkään valtakunnan seukkaamisia. Armeijan jälkeen töihin, määräaikainen pesti joka kesti muutaman vuoden ja juurikin tuo määräaikaisuus kait sai painamaan edelleen jarrua kaiken elämisen suhteen, joten homma jälleen lykkäytyi vuosilla. Ei se onnekas vakinaistaminenkaan paljoa asian tilaa muuttanut, mitä nyt sai arvuuttelemaan, jotta kauanko tämmöinen "joulu" voi kestää yhden ihmisen elämässä. Sitten yhtenä kauniina aamuna peilistä katsoo "yllättävän" äkkiä harmaantunut naisten silmissä kaiken markkina-arvonsa menettänyt äijä. Ja varsinainen järkytys iski siinä vaiheessa, kun laski kaikki nuo omasta mielestään epävarmat työvuodet yhteen. Pesue ois lähes maailmalle valmis, jos vain olisi uskaltanut ajoissa.
t mies 40, joka varmisteli liikaa. Ja tiedän korjausliikkeisiin ei ole enää aikaa.
[/quote]
Nyt ei ymmärrä. 40 ja elämä ohi? Herätys hyvä mies. 40 on vielä suht nuori ja elämää on todennäköisesti edessä vielä useampi kymmenen vuotta. Voit saada lapsia vielä ihan hyvin oman ikäisesi naisen kanssa, vähän nuoremman kanssa vielät odennäköisemmin. Et ole 35 tai 37-vuotiaan naisen mielestä ikäloppu. Mutta suosittelen katselemaan naisia ennakkoluulottomasti - ei ole erityisen viehättävää kun mies etsii vain lapsentekokonetta.
T. 40-vuotias nainen, joka toivoo vielä perheenlisäystä ja oli muutama vuosi sitten sinkku ja tapasi kivoja 40-50-vuotiaita miehiä mutta ei oikein tykännyt niistä deittipalstalla lähestyvistä, jotka tuntuivat etsivän itseään nuorempaa naista lapsentekokoneeksi.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:12"]Kävisikö teille pillu, jos se on miehen kehossa? [/quote] Katsotaan 10 vuoden päästä uudestaan, mutta ei vielä ainakaan. Mikä tuollainen yhdistelmä on?
[/quote]
No mäkin olen puutteessa. Olen tyttönä syntynyt mies. Eli 165 senttinen pikkuapina. Mietin vaan, mistä mahtaisi saada.
[/quote]Onko kroppasikin muka tyttömäinen? Tuskin. Minkälainen olet naisten seurassa? Katsotko silmiin, hymyiletkö, oletko kohtelias, jutteletko kivasti? Vai harhaileeko katseesi ja pakoiletko naisen suoraa katsetta, oletko arvaamaton ja tyly? Kuinka vanha olet? T. 158 cm nainen
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:58"]Välistä tulee järjetön hellyyden kaipuu, ei tämä yksinäisyys hääppöstä ole.
[/quote]
Sama. Maksaisin, että saisin vain nukkua ja silitellä naisen kanssa lusikassa.
Minulle ainakin kelpaisi aivan tavallinen nainen, mutta tiedän myös tuollaisia kauniiden perään kyttääviä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:05"]
Mulla samat. Silloin joskus kun kaunis nainen hymyilee minulle seuraa siitä euforia joka kestää muutaman tunnin.
[/quote]Ilahduttaako vain kauniin naisen hymy? Entä tällaisen tavallisen, mutta mukavan naisen hymy? Mitä tekisit jos hymyllisin sinulle ja katsoisin pitkään silmiisi hymyillen?
[/quote]
Suomalaiset miehet eivät oman kokemukseni mukaan edes huomaa meitä tavisnaisia, joten itse hymyilen vaan toisille naisille, vanhuksille ja ulkomaalaisille. Heiltä saa usein vastakaikuakin :)
Ei tervekätinen mies naista kaipaa.
No, oikeasti tällä naamalla naisten kanssa tekemisissä oleminen aiheuttaa siipen saamista sen verran ja pitää pistää itseään todella likoon, että ei sitä edes kestä koko aikaa. Välillä pitää pitää taukoa.
Yli tuossa kyllä ihmeellisesti juuri puoli vuotta tyttöystävä, mutta poikki meni. Nättikin oli, mutta ei meillä ollut hirveästi yhteistä, joten pidin yllä mahdollisimman pitkään ainoastaan seksin vuoksi.
Baarista lohkeaa sen pari kertaa vuodessa myös. Voi sitten tumputtaessa muistella, että miltä se oikea seksi tuntuu.
Olen myös aika ADHD-tapaus ja harrastuksiini kuului liikunnan lisäksi esim. kahdessa bändissä soitto. Ei ikäiseni kolmefemmat naiset oikein diggaa tälläisestä. Tykkään kyllä myös matkustelusta.
Olisihan se todella kiva, jos olisi joku samanmielinen nainen rinnalla, mutta haaveeksi taitaa jäädä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:12"]Kävisikö teille pillu, jos se on miehen kehossa? [/quote] Katsotaan 10 vuoden päästä uudestaan, mutta ei vielä ainakaan. Mikä tuollainen yhdistelmä on?
[/quote]
No mäkin olen puutteessa. Olen tyttönä syntynyt mies. Eli 165 senttinen pikkuapina. Mietin vaan, mistä mahtaisi saada.
[/quote]Onko kroppasikin muka tyttömäinen? Tuskin. Minkälainen olet naisten seurassa? Katsotko silmiin, hymyiletkö, oletko kohtelias, jutteletko kivasti? Vai harhaileeko katseesi ja pakoiletko naisen suoraa katsetta, oletko arvaamaton ja tyly? Kuinka vanha olet? T. 158 cm nainen
[/quote]
Jotain muotoja on jäljellä lantion seudulla, muuta tyttömäistä ei ole. Mä olen 27 vuotias. Mä juttelen ja hymyilen. Tuo vaan, ettei mulla ole penistä ollenkaan (proteesia ei lasketa), tuo epäuskoa. Aina kuulee juttuja minimunista ja muusta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:19"]Ei tervekätinen mies naista kaipaa.
No, oikeasti tällä naamalla naisten kanssa tekemisissä oleminen aiheuttaa siipen saamista sen verran ja pitää pistää itseään todella likoon, että ei sitä edes kestä koko aikaa. Välillä pitää pitää taukoa.
Yli tuossa kyllä ihmeellisesti juuri puoli vuotta tyttöystävä, mutta poikki meni. Nättikin oli, mutta ei meillä ollut hirveästi yhteistä, joten pidin yllä mahdollisimman pitkään ainoastaan seksin vuoksi.
Baarista lohkeaa sen pari kertaa vuodessa myös. Voi sitten tumputtaessa muistella, että miltä se oikea seksi tuntuu.
Olen myös aika ADHD-tapaus ja harrastuksiini kuului liikunnan lisäksi esim. kahdessa bändissä soitto. Ei ikäiseni kolmefemmat naiset oikein diggaa tälläisestä. Tykkään kyllä myös matkustelusta.
Olisihan se todella kiva, jos olisi joku samanmielinen nainen rinnalla, mutta haaveeksi taitaa jäädä.
[/quote]
Niin ja insinööri olen ammatiltina ja ihan OK palkkaisessa duunissa. On ainakin rahaa harrastaa ja välillä matkustella, eikä kukaan ole kitisemässä. Pystyn matkaamaan ihan yksinkin, enkä väkisin tarvitse seuraa mukaan, vaikka seura toki aina parempi. Kaupunkireissuista tykkään, enkä mistään rantalöhöilyistä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 12:19"]Ei tervekätinen mies naista kaipaa. No, oikeasti tällä naamalla naisten kanssa tekemisissä oleminen aiheuttaa siipen saamista sen verran ja pitää pistää itseään todella likoon, että ei sitä edes kestä koko aikaa. Välillä pitää pitää taukoa. Yli tuossa kyllä ihmeellisesti juuri puoli vuotta tyttöystävä, mutta poikki meni. Nättikin oli, mutta ei meillä ollut hirveästi yhteistä, joten pidin yllä mahdollisimman pitkään ainoastaan seksin vuoksi. Baarista lohkeaa sen pari kertaa vuodessa myös. Voi sitten tumputtaessa muistella, että miltä se oikea seksi tuntuu. Olen myös aika ADHD-tapaus ja harrastuksiini kuului liikunnan lisäksi esim. kahdessa bändissä soitto. Ei ikäiseni kolmefemmat naiset oikein diggaa tälläisestä. Tykkään kyllä myös matkustelusta. Olisihan se todella kiva, jos olisi joku samanmielinen nainen rinnalla, mutta haaveeksi taitaa jäädä. [/quote] Niin ja insinööri olen ammatiltina ja ihan OK palkkaisessa duunissa. On ainakin rahaa harrastaa ja välillä matkustella, eikä kukaan ole kitisemässä. Pystyn matkaamaan ihan yksinkin, enkä väkisin tarvitse seuraa mukaan, vaikka seura toki aina parempi. Kaupunkireissuista tykkään, enkä mistään rantalöhöilyistä.
[/quote]
No tämähän alkaa kuulostaa ihan treffi-ilmoitukselta. ;)
Kaikki sporttiset naiset, ottakee yhtyettyä. :)
Itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa naisettomuudessa. En ole edes koskaan yrittänyt, tai halunnut parisuhdetta. Yksinolo ei haittaa minua ollenkaan, sillä koen elämäni hyväksi näin. Häärään autojeni ja harrastuksieni parissa päivittäin, eikä mieleeni ole edes tullut seurustelu. Tietenkin jos niin tapahtuu, niin se tapahtuu, mutta jos ei tapahdu, sekin on ok.