Miten naisettomat miehet selviää?
Miten te naisille jostain syystä kelpaamattomat miehet kestätte tilannettanne? Käyttekö maksullisissa vai riittääkö kauniiden naisten katselu, vemputtaminen jne?
Itse olen oivaltanut viime aikoina, että tulee ihan hyvä mieli kun menee kaupassa sellaiselle kassalle jossa on nuori tai muuten mukavan oloinen nainen. Kaikeksi onnekseni se kassaneiti ei voi alkaa haukkumaan ulkonäköäni tai olemustani siinä kassalla ilman seuraamuksia. Tuntuu se ihan hyvältä kun saa hymyn ja tervehdyksen naiselta edes kassalla. Se pelastaa viikkoni kun saa edes yhden positiivisen naiskokemuksen.
Kommentit (189)
Ihan hyvin, pillua saa baareista ja tiskata osaan itsekin. Nautin kun saa olla rauhassa ja nukkua X-asennossa isossa sängyssä!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:56"]Pillu on aivan yliarvostettu kotitalouskone.
[/quote]
Sen arvon tietää ja huomaa, kun sitä ei ole eikä saa.
Hyvin, mutta huonosti silti. Joka päivä tulee asioita joista olisi kiva tehdä tai jutella jonkun kanssa. Toivo elää kuitenkin vielä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:56"]
Pillu on aivan yliarvostettu kotitalouskone.
[/quote] Kuinka usein sinä haluaisit käyttää tätä konetta? Oletko koskaan edes käyttänyt?
Keskityn elämässäni muihin asioihin, sen sijaan että surkuttelisin miksei mulla ole naista. m36
Mulla samat. Silloin joskus kun kaunis nainen hymyilee minulle seuraa siitä euforia joka kestää muutaman tunnin.
Saako kastraatiota, niin ei tekisi koko aikaa mieli? Helpottaisi elämistä ja eikö uros koiratkin rauhoitu leikkaamisen jälkeen :-D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:38"]
Lueskellaan Halla-ahon harhaista blogia, vemputetaan hommalla ja käydään parisataa kertaa päivässä täällä AV.lla laittamassa joku keksimämme juttu muslimeista. Sillee saadaan vähän kontaktia naisiin.
[/quote]
Eiköhän tähänkin tullut joku vitun vihreä vikisemään.
Keski-iässä alkaa hormoonituotanto varmaan vähenemään? Ainakin minulla tuntuu tämän asian suhteen nyt vuosi vuodelta helpottavan. Voi keskittyä muihinkin asioihin sen sijaan että kokoajan miettisi omaa karua kohtaloaan.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:13"]
Saako kastraatiota, niin ei tekisi koko aikaa mieli? Helpottaisi elämistä ja eikö uros koiratkin rauhoitu leikkaamisen jälkeen :-D
[/quote]
Kastraation jälkeen hormonit menee sekaisin, ellei ota testosteronia pistoksina tai hiero sitä ihoonsa voiteena. Se johtaa usein masennukseen ja muihin ikäviin oireisiin. Mutta lopulta halut seksiin katoaisivat kyllä.
Kourin nuorten naisten pyllyjä ohimennen julkisissa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:13"]
[/quote]
Kastraation jälkeen hormonit menee sekaisin, ellei ota testosteronia pistoksina tai hiero sitä ihoonsa voiteena. Se johtaa usein masennukseen ja muihin ikäviin oireisiin. Mutta lopulta halut seksiin katoaisivat kyllä.
[/quote]
Eli ikävät tunteet vain voimistuisi. No pitää sitten antaa käden käydä ahkerasti.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 06:29"]
Kaikkein ällötävintä naisissa on se että tuo hyväksikäyttäminen verhotaan lisäksi tekopyhyydellä ja moralisoinnilla. Oltaisiin edes rehellisiä ja sanottaisiin että olen sinun kanssa nyt muutaman vuoden rahan ja hyvän elintason takia. Mutta ei, puheet on huonossa parisuhteessa ja kaikessa hömpässä ja kiristetään seksillä jne ja mikään ei ole hyvin kun oma pönttö ei kestä omaa itseään
[/quote]
Ja tästä tekee universaalin faktan se, että näin on päässyt käymään SINULLE. Voi voi...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:13"] Saako kastraatiota, niin ei tekisi koko aikaa mieli? Helpottaisi elämistä ja eikö uros koiratkin rauhoitu leikkaamisen jälkeen :-D [/quote] Kastraation jälkeen hormonit menee sekaisin, ellei ota testosteronia pistoksina tai hiero sitä ihoonsa voiteena. Se johtaa usein masennukseen ja muihin ikäviin oireisiin. Mutta lopulta halut seksiin katoaisivat kyllä. [/quote] Eli ikävät tunteet vain voimistuisi. No pitää sitten antaa käden käydä ahkerasti.
[/quote]
Ainakin aluksi. Suosittelen sitä kättä mieluummin. Tai hommaa jotain leluja, niistäkin voi olla iloa vähäksi aikaa.
Jos onnistut saamaan naisen, niin kannattaa muuten sitten piilottaa tekopimpero huolellisesti.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:24"]
Naiset tietävät että lämmitetty Flessligt tuntuu yhtä hyvältä kuin aito tavara ollen uhkana heidän seksuaaliselle vallalleen. Miksi mies alistuisi hyppimään naisen oikkujen mukaan vastineeksi pillun saannista kun yhtä hyvän tyydytyksen saa flesunkin avulla.
[/quote]
Asiantuntijan lausunto. :D
Nyt kipin kapin kaikki naisettomat miehet tilaamaan tekopimperoita, ja ongelma on ratkaistu!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 06:29"]
Kaikkein ällötävintä naisissa on se että tuo hyväksikäyttäminen verhotaan lisäksi tekopyhyydellä ja moralisoinnilla. Oltaisiin edes rehellisiä ja sanottaisiin että olen sinun kanssa nyt muutaman vuoden rahan ja hyvän elintason takia. Mutta ei, puheet on huonossa parisuhteessa ja kaikessa hömpässä ja kiristetään seksillä jne ja mikään ei ole hyvin kun oma pönttö ei kestä omaa itseään
[/quote]
Ja tästä tekee universaalin faktan se, että näin on päässyt käymään SINULLE. Voi voi...
[/quote]:-D Jep... Aika monta miestä maailmassa on löytänyt naisesta hyvän kumppanin itselleen, ovatkobsiis yksinäiset miehet viallisia vai pariutuneet onnelliset miehet?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 09:21"]
Erittäin hyvin. Naisen kanssa en selviäisi.
[/quote]Minkä ikäinen olet ja kuinka monta naista elämässäsi on ollut äidin helmojen jälkeen? Oletko edes asunut koskaan naisen kanssa? Kertokaapa muutkin yksinäiset miehet lisää elämästänne ja siitä minkä verran olette naisiin yrittäneet tutustua. Kirjoituksia olisi mielestäni mielenkiintoista lukea. N40
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:05"]
Mulla samat. Silloin joskus kun kaunis nainen hymyilee minulle seuraa siitä euforia joka kestää muutaman tunnin.
[/quote]Ilahduttaako vain kauniin naisen hymy? Entä tällaisen tavallisen, mutta mukavan naisen hymy? Mitä tekisit jos hymyllisin sinulle ja katsoisin pitkään silmiisi hymyillen?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:49"]
Säälittävät ressukat. Ihan kuin joku toinen ihminen olisi teille joku ihmisoikeus. Nauran kusisesti ihmiselle joka tappaa itsensä tai muita jonkun helvetin "naisen puutteen" takia.
[/quote]
Kuka on väittänyt, että toinen ihminen olisi mukamas joku ihmisoikeus? Ap