Taidan olla liian helppo...
Miesystävä kävi kylässä. Tein ruuan, lainasin rahaa ja otin suihin. Mulle jäi jotenkin sellanen olo, että mitä mä tästä saan?
Kommentit (41)
Jätä se vaan. Tiedän ainakin yhden kivan ja kiltin miehen, joka ei ikinä tekisi noin naiselle ja se on vielä vapaana ;)
Ap:lle voisi tämän keskustelun perusteella diagnosoida huonon itsetunnon. Sekä halun olla tarpeellinen ja miellyttää toisia. Keinot on vaan väärät noiden tarpeiden saavuttamiseen. Nyt stop ja keräät itsesi niin löydät jonkun, jolta saisit mitä haluat.
Edellinen teki hyvän diagnoosin, tunnustan itseni siitä. Tekee vaan kipeää huomata olevansa jollekin vain hyödyke.
Taidan sittenkin lopettaa etsimisen ja päätyä ikisinkkuuteen. Olen vilpittömän kateellinen niille jotka ovat hyvän miehen löytäneet.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:34"]Edellinen teki hyvän diagnoosin, tunnustan itseni siitä. Tekee vaan kipeää huomata olevansa jollekin vain hyödyke.
Taidan sittenkin lopettaa etsimisen ja päätyä ikisinkkuuteen. Olen vilpittömän kateellinen niille jotka ovat hyvän miehen löytäneet.
Ap
[/quote]
Hei älä nyt vaivu epätoivoon. Minkä ikäinen olet?
Siinäpä se 39 :) Eronnut pitkästä liitosta, jonka aikana minulle tehtiin hyvin selväksi, että en kelpaa kenellekään :(
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:44"]Siinäpä se 39 :) Eronnut pitkästä liitosta, jonka aikana minulle tehtiin hyvin selväksi, että en kelpaa kenellekään :(
[/quote]
Höh. Kyllä varmasti jossain on joku sinua varten. Vaikutat mukavalle, mutta olen aika paljon sinua nuorempi. Vai oletko puuma? :D
Voi kuule ;) en taida olla puuma. Kiitos silti kauniista sanoistasi ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:51"]Voi kuule ;) en taida olla puuma. Kiitos silti kauniista sanoistasi ;)
Ap
[/quote]
Voit ainakin yrittää olla puuma ;)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:30"]Oho. Ja nyt vietät sitten aikaa yksin. Kyllä kannattaa. Miehelle.
[/quote]
Mutta olisi kyllä miehellä kova juttu (tavalla tai toisella) jos ap lähtis nostelee.
Meinaan et ap EI häviä mitään, mutta mies häviää ja paljon!
Eli kummalle tulee lopulta suru puseroon, miehelle.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:49"]Sitä mä tässä juuri mietin, että mitä mä tästä saan? En yhtään mitään :(
[/quote]
Et silloin menetä mitään jos nostat kytkintä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:49"]Sitä mä tässä juuri mietin, että mitä mä tästä saan? En yhtään mitään :(
[/quote]
No huonon mielen = epäarvostettun olon.
Se kai tässä pahinta on, että en edes osaa vaatia arvostusta itselleni.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:34"]Edellinen teki hyvän diagnoosin, tunnustan itseni siitä. Tekee vaan kipeää huomata olevansa jollekin vain hyödyke.
Ap
[/quote]
Vittu miehillä tee mitään.
-frigidi, vanhapiika, läski vanha nainen-
Miksi mies ei jäänyt viettämään iltaa kanssasi?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:34"]Edellinen teki hyvän diagnoosin, tunnustan itseni siitä. Tekee vaan kipeää huomata olevansa jollekin vain hyödyke.
Ap
[/quote]
[/quote]
Minä vai sinä? :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:34"]Edellinen teki hyvän diagnoosin, tunnustan itseni siitä. Tekee vaan kipeää huomata olevansa jollekin vain hyödyke.
Ap
[/quote]
[/quote]
Minä vai sinä? :)
Ap
[/quote]
No minä. Se oli nimimerkki.
Meni töihin. No siis ainakin sanoi menevänsä.
Ap
Sitä mä tässä juuri mietin, että mitä mä tästä saan? En yhtään mitään :(