Taidan olla liian helppo...
Miesystävä kävi kylässä. Tein ruuan, lainasin rahaa ja otin suihin. Mulle jäi jotenkin sellanen olo, että mitä mä tästä saan?
Kommentit (41)
Seksi on ihan ok. Palveluksia en oikein osaa pyytää, kun olen tottunut hoitamaan asiat yksin. Rahaa en kehtaisi lainata. Ihailua, ja hyvää seuraa kyllä. Sitä vain mietin, että riittääkö tämä?
Ap
No eipä tuo vielä mitään kerro. Onko joskus toisinpäin, eli mies auttaa sinua rahallisesti tai muuten, vie syömään/laittaa ruokaa, antaa suuseksiä? Jos ei, niin sitten on epätasapainoa. Mutta turha kenenkään huudella että 39-vuotiaalle naiselle on heti jonossa jotain prinssejä jotka palvoo maata jalkojen alla. Ei ole, olen huomannut. Joskus ei niin täydellinen mieskin voi olla parempi kuin ihan yksinään. Väkivaltaista tai alistavaa ei tietenkään pidä katsella mutta jokainen tietää itse mihin voi tyytyä.
En mä nyt vielä luovuttaisi, mutta kyllä tuo nykyinen suhde näiden speksien mukaan kannattaisi jo lopettaa tai ainakin vakavan keskustelun paikka että missä mennään, kun ei ole selvästikään molemminpuolisesti tyydyttävää.
Onko sulla ap lapsia?
M42
Mies ei vie syömään, eikä laita ruokaa. Ei auta rahallisesti, eikä anna suuseksiä, en siis halua.
Taidan lähinnä vastailla tässä itselleni, että saisin jotenkin ajatukseni järjestykseen.
Kai olen kateellinen ystävilleni jotka ovat parisuhteessa, ja mies huomioi heitä. Ja todella mitään rinssejä ei ole, haluaisin kai vain että joku välittäisi.
Ap
No tilanteesi on ainakin silleen positiivinen että lapsista lienee iloa vaikkei nykyinen mies kaikinpuolin täydellinen olisikaan. Jokaisen täytyy tehdä omat ratkaisunsa ja turha luulla että kaikilla muillakaan niin ylettömän kivaa olisi vaikka siltä näyttäisi. Puhuminen parisuhteessa ei yleensä ole haitaksi, eli kissa pöydälle ja sitten ratkaisuja, jos näyttää että meno jatkuu samanlaisena.
Itse olen parisuhteessa ja meillä on pieniä lapsia. Kaikki suht koht OK, mutta elämä nyt vaan välillä väsyttää.
Hyvää jatkoa ap:lle.
M42
Ja todella en koe olevani yksinäinen, ystäviä on ja lapset.
Palkka myöhässä. Työnantaja on pieni firma, tänään piti tulla maksuun, mutta ei ollut tullut tilille.
Ap
Älä lainaa rahaa. Mitä saat tuosta suhteesta?
Sitä mä juuri tässä mietin, että en taida saada mitään. Kai sitä vaan tavan vuoksi en ole osannut lopettaakaan.
Oho. Ja nyt vietät sitten aikaa yksin. Kyllä kannattaa. Miehelle.
Niin tosiaan. Nyt oon yksin kotona. Kai se vaan pitää jonkun muun sanoa ääneen, tai kirjoittaa, kun itse ei muuten tajua. Enkä kehtaisi tätä ystävillekään näin suoraan sanoa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:33"]
Niin tosiaan. Nyt oon yksin kotona. Kai se vaan pitää jonkun muun sanoa ääneen, tai kirjoittaa, kun itse ei muuten tajua. Enkä kehtaisi tätä ystävillekään näin suoraan sanoa. Ap
[/quote]
Oikeasti, tuo suhdehan tekee olosi vielä ikävämmäksi. Usko pois, kyllä kivoja miehiäkin on. Sinun pitää vain heivata vanha ulos ensin eli pistä poikki tuo hyväksikäyttösuhde. Mies on varmaan baarissa juomassa sinun hankkimiasi rahoja.
-5
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:16"]Miesystävä kävi kylässä. Tein ruuan, lainasin rahaa ja otin suihin. Mulle jäi jotenkin sellanen olo, että mitä mä tästä saan?
[/quote]
Sait proteiineja jos nielit :D
Kiitos kymppi! Sait mut hymyilemään.
Mä alan uskoa, että kivoja miehiä ei ole, ei ole ainakaan kohdalle osunut.
Tai sitten vaan olen liian kiltti ja tyhmä.
Ap
Kyllä pistää vihaksi näin sinkkumiehenä. Nainen ottaisi poskeen ja antaisi vielä rahaa :(
No mutta, saathan sinä tietysti vastapalveluksia: hyvää seksiä, pieniä palveluksia, lainata rahaa tarvitessasi, ihailua ja hyvää seuraa, eikö niin? Vastavuoroisuudellahan suhteissa toimitaan.