Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoinen vuoto virtsaputkesta?

Vierailija
05.04.2015 |

Ei siis harmahtava vaan selkeästi valkoinen. Kävin kesällä testeissä ja puhdasta näytti, kumppani on sama ja oireilua on ollut aina silloin tällöin jo varmaan vuoden ajan, mutta sukupuolitaudista ei siis varmaan ole kysymys. Kun vaivaa ei ole, unohdan sen kokonaan, mutta nyt on taas pahana. Lisäksi virtsaputken suuta kirvelee.

Kellään tietoa tai kokemuksia? Googlettamalla en löytänyt. Söin vähän aikaa sitten antibioottikuurin ja mietin että voisko tää olla jotain siitä johtuvaa hiivaa, mutta ei kyllä oireile emättimen puolella mitenkään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolitauti se on, kumppani käy vieraissa

Vierailija
2/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko siis yhdynnän aikana vai pikkareihin muuten vain vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet varma siitä että tulee virtsaputkesta?

Vierailija
4/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:32"]sukupuolitauti se on, kumppani käy vieraissa
[/quote]
Mutta miten tämä selittää sen, että oireita oli jo ennen puhtaita testejä? Vuoto ei myöskään haise ja sukupuolitautikuvauksissa vuodon yleensä kerrotaan olevan harmahtavaa/keltaista ja pahanhajuista.

Vuotoa tulee aina sillon tällöin ja jää sekä nopeasti myös kuivuu oikeastaan siihen iholle virtsaputken ympäristöön. On aika kokkareista. Siitä myös tiedän sen tulevan virtsaputkesta kun esimerkiksi taaempana häpyhuulten välissä tätä outoa vuotoa ei ole.

Vierailija
5/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivasieni

Vierailija
6/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:39"]Hiivasieni
[/quote]
Hiivaa mietinkin, mutta voikohan esiintyä pelkästään tuossa virtsaputken ympäristössä? Pitänee ostaa canestenia ja rasvailla, emätinpuikolla tuskin teen mitään tässä tilanteessa.

Vierailija
7/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee valkoista paksua nestettä jos hinkkaa siitä emättimen etuseinämästä, voisikohan olla sama ilmiö?

Vierailija
8/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:45"]Minulla tulee valkoista paksua nestettä jos hinkkaa siitä emättimen etuseinämästä, voisikohan olla sama ilmiö?
[/quote]
Onko se siis ihan nestemäistä vai enemmänkin kuivunutta? Mä en oo tota töhnääni kai nähnytkään koskaan ihan nestemäisessä muodossa eli ilmeisesti kuivuu tosi nopeasti. Ja pestessä se pitää ikään kuin rapsutella pois.

Vierailija
9/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista paksua sperman näköistä, kuivuu nopeasti jollei heti pese pois
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:45"]Minulla tulee valkoista paksua nestettä jos hinkkaa siitä emättimen etuseinämästä, voisikohan olla sama ilmiö?
[/quote]
Onko se siis ihan nestemäistä vai enemmänkin kuivunutta? Mä en oo tota töhnääni kai nähnytkään koskaan ihan nestemäisessä muodossa eli ilmeisesti kuivuu tosi nopeasti. Ja pestessä se pitää ikään kuin rapsutella pois.
[/quote]

Vierailija
10/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:55"]Sellaista paksua sperman näköistä, kuivuu nopeasti jollei heti pese pois
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:45"]Minulla tulee valkoista paksua nestettä jos hinkkaa siitä emättimen etuseinämästä, voisikohan olla sama ilmiö?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo, samalta mönjältä kuulostaa. Onko sullakin kirvelyä? Mikäköhän tähän auttais...

Vierailija
11/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kirvelyä, olen niin paljon kuullut naisen ejakulaatiosta, että pidin tuota samana ilmiönä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:55"]Sellaista paksua sperman näköistä, kuivuu nopeasti jollei heti pese pois
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo, samalta mönjältä kuulostaa. Onko sullakin kirvelyä? Mikäköhän tähän auttais...
[/quote]

Vierailija
12/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mulla samaa vaivaa, eli selkeästi virtsaputkesta tulee valkoista vuotoa. Nyt parin kuukauden sisään tullut (1-3krt viikossa) kipukohtauksia virtsaputken suulle, kirvelee ja vihloo jatkuvasti muutaman tunnin ajan ja lähtee pois, runsaat kipulääkkeet vähän auttavat viemään kivun pois nopeammin (paramax 1000mg tai ibumax 3x400mg.) Kipu on niin kovaa, että ihan hikoiluttaa ja ei oikein pysty keskittymään eikä ajattelemaan, pakokauhu valtaa. Kuuma auttaa, esim kuuma pidésuihkuttelu. Luin jostain myös kuumasta kivestä housuissa, pitää kokeilla ensikerralla (mitä toivon ettei tule!) Olen syönyt nyt puolen vuoden sisään kolme antibioottikuuria virtsatieunfektioon, kaksi ensimmäistä kuuria sain ilman näytettä ihan vain oireiden perusteella, mikä on mielestäni vastuutonta. Kolmas kuuri annettiin testin perusteella ja oikeaan bakteeriin. Kun nämä kipuilut taas kuurin jälkeen jatkuivat, menin taas antamaan näytteen, mutta puhdas oli. Myös klamydiatesti virtsasta on otettu. Muutenhan nämä oireet viittaisivat selkeästi klamydiaan. En täysin luota naisten klamydiatestiin virtsasta, joten seuraava toimeni on mennä gynelle ottamaan testi sisältä.

Jos joku on on löytänyt ratkaisun tähän vaivaan, niin kertokaa ihmeessä!

Vierailija
13/21 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaan, onko tullut selvyyttä mysteeriin, kolmas samanlailla "oirehtiva" täällä, sp testit puhtaat..

Vierailija
14/21 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään selvinnyt mikä vaiva on? Mulla kans tismalleen samoja oireita, antibioottikuureja syöty nytte viisi virtsikseen ja oireet senkun jatkuu, on vuotoa virtsaputkesta, kipua ja vihlontaa alavatsalla ja muitakin oireita alapäässä. Tällä hetkellä taas näytteet puhtaat, mutta silti tuntee, että kaikki ei oo kunnossa.Kuukausitolkulla kestänyt. Kyllä on viheliäistä ja lääkärit vain kohauttelee olkiaan..

Vierailija
15/21 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta googlettelemalla löysin... mulla on hyvin samankaltaisia oireita kuin täällä, eli satunnaista virtsaputken kirvelyä/vihlomista ja välillä sieltä selkeästi tulee jotain nestettä joka ei ole virtsaa. Neste on valkoista/läpikuultavaa. Ennenkin on ollut tulehduksia, mutta ne ovat tuntuneet ihan erilaisilta! Just kävin lääkärissä ja kaikki taudit ja bakteerit vaginasta on siis rajattu pois. Täytyy varmaan mennä uudestaan, mutta onhan tää nyt ihan ihme juttu!

Vierailija
16/21 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, onko kellään selvinnyt mitä se on?

Vierailija
17/21 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samaa pohdintaa.. Jatkunut jo vajaan puoli vuotta. Mulkun päästä tulee aina tippa vessakäyntien välillä, voi olla kuivuneenakin hieman kullinpäässä. Eli joskus voi olla tira terskan päässä, eli näkyy virtsaputken suulla nestettä, ja kun mulkkua lypsää pari kolme kertaa niin tulee sellainen tippa vaaleaa harvoin mitenkään venyvää nestettä. Kusitestit otettu kun oli pissatulehdus, kuurit syöty, ja ei lopu. Sukupuolitesteissa en ole käynyt, mutta en ole vieraissa juossut ja saman naisen kanssa jo vuosia. Naisen testit neg eli ei yllätyksiä.

Vierailija
18/21 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo vanhempi viesti ketju mutta itselläni sama ja olen jo päälle viisikymppinen nainen, puolisollani ja minulla ei ole ollut yhdyntää noin viiteen vuoteen, ei voi epäillä sukupuolitautia. Itse olen lukenut paljon "valkojäkälästä", se on hankala sairaus jossa on valkoinen tahmea erite joka tarttuu limakalvon seinämiin  ja sitä voi tulla virtsaputkesta, niin kuin minulla tulee.  Parannus keinoa ei ole, eikä tarkalleen tiedetä mikä aiheuttaa... minulla ollut raskas stressi takana viimmeiset viisi / kuusi vuotta. Tämä voi myös aiheuttaa tukkeutumista virtsaputkessa, ja välillä huomaan että virtsaaminen on vaikeaa. Toivon että tästä olisi apua jollekin kun etsitte vastauksia vaivaan.

Vierailija
19/21 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun lueskelin tätä ketjua niin oma kokemus Forxiga diabetes lääke aiheuttaa vastaavia oireita, tämä lääke poistaa virtsan kautta sokerit elimistöstä. Mieheni käytti myös Forxiga lääkettä ja lopetti sen juuri tämän syyn takia, siihen myös loppuivat hänellä oireet. Minun kohdallani käytän lääkettä koska muut lääkkeet diabeteksen hoitoon eivät sovi minulle,  tosin ei näytä tämäkään olevat aivan moitteeton lääke, vaiva on ikävä, mutta johtuu selvästi kun sokeri poistuu virtsan mukana elimistöstä. 

Vierailija
20/21 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä kuppahan tuo on. Sekundaarivaiheessa. Ei alkuvaiheessa ole hoidettu ja ollut kenties vuosia oireeton. Nyt toisen vaiheen kuppa ja etenee tertiäärivaiheeseen. Enää ei antibiootit tehoa. Lopulta kuppa tuhoaa hermostosi ja kehittyy aivokuppa, jota voit joutua potemaan jopa 10 vuotta mielisairaalassa ennen kuolemaa. Älä levitä kuppaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän