Kuka olisi parempi pääministeri kuin Sanna Marin?
Kommentit (131)
Tuure Boelius, perustelu: samaa biletystasoa Sannan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Antti Häkkänen. Rauhallisen, asiallisen ja vakuuttavan oloinen.
Pysyy asiassa ja perustelee mielipiteensä. Toinen on Antti Kaikkonen. Vienyt hyvin maaliin hävittäjähankinnat ja perehtynyt hybridisodankäyntiin, niin kuin tämän hetkiseen pestiin kuuluukin. Näistä valitsisin ehkä kuitenkin Häkkisen. Olen nainen ja naisia pääasiassa äänestänyt, mutta täysin pettynyt Marinin ns. johtajuuteen. Ohisalo myös pettymys sisäministerinä.
Suurin osa täysijärkisistä kansalaisista voisi korvata hänet heittämällä. Jopa hänen omasta hörhöpuolueestaan löytyisi useita parempia vastuun kantajia. Siitä olen varma, koska en kymmenien vuosien aikana jolloin politiikkaa olen seurannut, en ole koskaan nähnyt yhtä saamatonta ja vastuuta pakoilevaa poliitikkoa, saati sitten pääministeriä. Se on saavutus se.
Esim: Elizabeth Rehn tai Anna-Maija Henriksson
Esko Aho oli lähes samaikäinen pääministerinä ja kokenut niin viettää ravintolaelämää kuten muutkin "nuoret"
Minua on alkanut vaivaaman se kuva Marinista tanssimassa Korona-pullo kädessä siellä yökerhon tanssilattialla. Tuli mieleen ajatus, että siinä Marin näytti hidden in plain sight ‑tyyliin juhlivansa Koronahuijausta, koska tiesi, että häntä kuvattaisiin ja kuvat päätyisivät lehtiin ”oikeiden ihmisten” nähtäväksi. Siis Marin ikään kuin osoitti Suomen ja miksei myös maailman valtaapitäville, että on tiimissä mukana sataprosenttisesti. Jotenkin tuntuu oudolta, että Marin ei olisi muka tiennyt, että tanssilattialle ei saa viedä juomia.
Tuliko muille sama asia mieleen?
Sanna Marin, ei kovin älykäs, helposti suuttuva, sanavalmis ja biletyshalukas. SDP:n vaihtoehto . On laadittanut nyt lakeja terveydenhoitoomme, vähimmäishoitajatarpeeksi. Ja sillä selvä, asia hoidettu...vai ?Valitettavasti Suomessa ei ole päteviä hoitajia tarpeeksi minnekään, ei vaikka etsisi. Laki ei tässä auta. Eikä Sääntö Suomi, jota Marin yrittää edustaa lakimääräyksillä ja muutoksilla.
Voi kunpa meilläkin olisi sellainen pm kuin Boris Johnson, varsinkin näinä aikoina. Suomen pm on häpeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa meilläkin olisi sellainen pm kuin Boris Johnson, varsinkin näinä aikoina. Suomen pm on häpeäksi.
Minun pm on Boris. Vuosi sitten olin viela tyytyvainen, mutta ei boris ole sen parempi. Todellinen pelle. Samoin kuin Macron ja thrudeau, biden. Ne on kaikki satkynukkeja ja juuri siita syysta istuvat viela valtaapitavan pallilla.
Jatteenmaki, urpilainen, katainen, vanhanen saivat kaikki kyytia ja osa joutui jattamaan leikin kesken. Normitilanteessa marin ois jo korvattu.
Vai muistatteko menneella ajalla, etta politiikot olisivat saaneet toppailla mielinmaarin? Ja viela metoo aikakaudella, kun kaikki canceloidaan pienestakin vaarasta sanasta
?
Rauhallista joulua myös ääri0.ikeistolle, uu$n@tseille ja persuille kaikille tasapuolisesti!