Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko täysi mulkku jos teen näin? (Liittyy irtisanoutumiseen omasta toimesta)

Vierailija
06.02.2025 |

Eli huomenna olis viimeinen työpäiväni töissä. Irtisanomisaika ollut 2 viikkoa ja en ole työkavereille tästä maininnut koska mut on jätetty ihan ulkopuoliseksi muutenkin työporukasta ja jonkinlaista kiusaamista on heidän puoleltaan ollut. Olen huomenna yksin iltavuorossa niin mietin että oonko ihan täysin mulkku jos vaan kerään kamppeeni iltavuorossa lähtiessäni ja en mainitse huomennakaan kenellekään ja en vaan enää palaa töihin?😅 Jotenkin ei tekis yhtään mieli edes sanoa heille mitään tästä..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin varmaan esimiehen kanssa sovit, miten palautat avaimet, työvälineet jne. mitä sinulla nyt työn puolesta onkaan hallussa?

Vierailija
2/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkaverit on mulkkuja niin senkus lähdet ilmoittamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

- AP

Vierailija
4/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

- AP

Siis kyllä sovin esimiehen kanssa kaiken palauttamisesta😅

Vierailija
5/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui hai, lähdet vain sanomatta mitään. Oon itsekin lähtenyt niin ja ei harmittanut yhtään. Työkaverit oli niin sisäänpäinlämpiävää porukkaa ettei ole tosikaan. Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
6/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

- AP

Sitten mitäpä turhia ilmoittelemaan. Riittää, että esimies tietää ja on hoitanut asiat siten, että ensi viikollakin homma toimii. Se ei ole enää sinun huolenaiheesi.

Vierailija
7/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä tuntuu.. ilmeisesti et kuitenkaan heitä enää näe?

Vierailija
8/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin itse samoin ja olen tehnyt. Tuskin kukaan jäi kaipaamaan puolin ja toisin. 

Vierailija
9/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin itse haluat, ei firmatkaan välitä sinusta tippaakaan eivätkä työkaverit ole mitään kavereita.

Vierailija
10/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tee niin vain jos siltä tuntuu. Ei tarvitse selitellä mitään ja jos vedät roolia niin siitä tulee myöhemmin itselle huono fiilis. Toki perus kohtelias ja kunnioittava käytös aina mutta en näe mitään syytä miksi jotain läksiäispuhetta pitäisi alkaa pitämään. 

Tulikin mieleen kun olin töissä eräässä paikassa ja työkaveri oli mitä mahtavin. Ei kuitenkaan halunnut kertoa, että siirtyy toiseen paikkaan koska ei yksinkertaisesti jaksanut mitään numeroa tehdä. Juuri kun oli lähdössä niin tuli minun luokseni, antoi suukon otsalle, että hän ei tähän paikkaan enää palaa ja ilmaisi elellään, että hys, etten aiheuta reaktiota ja muut tulisivat hyvästelemään. Sitten lähti. Minun mielestäni tuo oli niin hieno tapa lähteä, hyvillä mielin kaikki ja ei mitään ärsyttävää läkisäiseen liittyvää shaibaa. 

Vähän sivusi aiheesta mutta tosiaan, tee tavallasi, mikä tuntuu oikealta. 

Vierailija
11/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin kans ja lähdin meneen. Toki esimies tiesi. En oo katunu;)

Vierailija
12/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt, maanataina ei vaan mua näkynyt. Olin jo muualla. Ihanan vapauttava olo. Aivan kuin koulu olisi loppunut keväällä.

Vierailija
13/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mielestäni ole just mulkku. Mä olen sitä mieltä, että vaikka muut käyttäytyvät huonosti, mun ei tarvitse. Tämä lausunto toisaalta ei tarkoita sitä, että jotenkin tuomitsisin sut tuon suunnitelman perusteella. Jos se tuntuu ajatuksena hyvältä, anna mennä. Et sillä aktiivisesti loukkaakaan ketään, vaikka joku siitä saattaakin loukkaantua (se ei ole kuitenkaan sun vastuulla). Kun jouduin lähtemään työpaikastani, poistuin whatsapp-ryhmästä sanomatta mitään. Se johtui siitä, että siinä oli vain kolme ihmistä, kiva työkaverini sekä esimieheni, jonka käytöksestä olin siihen mennessä saanut tarpeekseni. En halunnut siihen siis molemmille kirjoittaa kivoja terveisiä, koska mielestäni esimieheni ei sitä ansainnut. Kivalle työkaverille kyllä laitoin viestin, jossa mm. kerroin, että hän on todella hyvä työkaveri, jonka kanssa on aina ollut mukava työskennellä.

Vierailija
14/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos teille. Ihanaa että en ole kai sitten täysi mulkku jos lähden vaan ja että en ole nähtävästi ainoa jota on kiusattu työpaikalla😐

Vierailija
15/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä tarvitsisi siellä muille työntekijöille kuulutella.

Vierailija
16/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työkaverit on mulkkuja niin senkus lähdet ilmoittamatta.

Ei sulle mitään läksiäisiä kuitenkaan oltaisi järjestämässä. Senkun vaan lähdet yön pimeydessä.

Vierailija
17/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa jättäisin läksiäislahjana kunnon tortut työpaikan vessanpyttyyn vetämättä, sitä ennen tietenkin sulkisin pytyn vesihanan ja vetäisisin säiliön tyhjäksi. Suurin osa ei tiedä, miten tuossa tilanteessa pitää toimia, että saa tortut huuhdeltua pois.

Vierailija
18/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on paras tapa lähteä. Jos työkaverit olisivat kivoja, niille voisi jättää viestin ja konvehteja.

Vierailija
19/19 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteliko joku muu pelkän otsikon nähtyään, että ap aikoo laittaa työvälineet mankeliin kostoksi?

Monet on niinkin lähteneet, että vaihtaneet salasanat ynnä muuta. 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi