Tulin yllättäen kotiin ja jääkaapissa oli shampanjaa
Olin sanonut miehelleni meneväni tänään töistä suoraan salille mutta tulinkin välissä kotiin. Todella outoa on, että jääkaapissa ja pullo shampanjaa ja pöydällä kimppu ruusuja maljakossa mutta miestä ei näy. Mitähän tässä on tekeillä? Emme juo juuri koskaan kuohariakaan ja mies ei niitä ostele eli nyt on jotain erikoista tapahtunut. Veikkauksia?
Kommentit (77)
Tai onko ne se tarkoitus juoda kun et ole paikalla ja kukat odottavat ihan muuta henkilöä....?
Ei, leikillä mä vaan. Mene salille, laita itsesi jo siellä nätiksi ja tule kotiin kuulemaan, mitä miehellä on sinulle kerrottavaa! :)
Muistathan sitten näytellä yllättynyttä kun tulet salilta takaisin ettei mies hoksaa sinun jo nähneen valmisteluita...
Tuut sit heti kertoon meille mikä juttu tää oli.
Veikkaisin pettämistä. Ehdotan että salin jälkeen tultua kunnon pilluraget mitään kyselemättä. Kyllähä kunnon naisen se pitäisi tietää. Ehkä onnistut saamaan onnellisen eroprosessin aluille.
Onnea^^
Odotan tälle jatkoa "mitä ihmettä?! Tulin salilta kotiin ja samppanja oli poissa eikä kukkiakaan enää näy?!"
Hyi kamala teitä! Yleensä tulen salin kautta kotiin noin 18.30 eli siksi mies varmaan minua odottelee. En jaksaisi hieman päänsärkyisenä mennä salille mutta ehkä nyt tsemppaan lyhyemmän treenin. Iik, vähän jännittää! Ei ole yhtään hänen tapaistaan tuo juoma. ap
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:34"]Odotan tälle jatkoa "mitä ihmettä?! Tulin salilta kotiin ja samppanja oli poissa eikä kukkiakaan enää näy?!"
[/quote]
Ja lakanat on vaihdettu uusiin ja käytetyt pesty :D
Voi miten ihanaa tehdä tuollaista. Osaan kuvitella, miten hän meni Alkoon valikoimaan juomaa ja sitten ostamaan kukkia. Aaah, söpöä!
No höh, ei varmasti ole mitään pettämisjuttua siitä oon varma! ap
Muistahan sit raportoida tää loppuun asti ap!
Joo, kehittelee tässä jotain kyhäelämää. Nyt meni jo pieleen tuo pettämisjuttu, niin olisiko seuraava sitten lottovoitto?
Ääh mies ilmoittaa et sai duunia ulkomailta tai tehnyt salaa vasektomian?
Aika kiire tulee miehelle, jos meinaa ehtiä saapumaan kotiin ja hoitamaan hommansa puoli seiskaan mennessä!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:30"]
Mitä on shampanja?
[/quote]
Roskaväen kuplajuoma, muut juovat samppanjaa.
Mies kertoo jättäneensä hyväpalkkaisen asiantuntijatyönsä ja keskittyvänsä seuraavat pari vuotta täysillä unelmansa saavuttamiseen, eli kaverin kanssa minisuksilla sekä etelä- että pohjoisnavalle.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:38"]
No höh, ei varmasti ole mitään pettämisjuttua siitä oon varma! ap
[/quote]
Itsehän pyysit veikkauksia :)
Nämä jutut menee kyllä aina samaa kaavaa. Mies tehnyt jotain erikoista, ja ap teeskentelee loukkaantunutta, kun joku ehdottaa pettämistä. Itsellään ei kuitenkaan ole ideanpoikastakaan siitä, mistä kyse.
Mutta pettämistä ei ainakaan!!!
Rakastajatarta varten ovat.