Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin yllättäen kotiin ja jääkaapissa oli shampanjaa

Vierailija
27.03.2015 |

Olin sanonut miehelleni meneväni tänään töistä suoraan salille mutta tulinkin välissä kotiin. Todella outoa on, että jääkaapissa ja pullo shampanjaa ja pöydällä kimppu ruusuja maljakossa mutta miestä ei näy. Mitähän tässä on tekeillä? Emme juo juuri koskaan kuohariakaan ja mies ei niitä ostele eli nyt on jotain erikoista tapahtunut. Veikkauksia?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi muuttaa teille?

Vierailija
42/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saanut yllärinä asuntonne myytyä (ei mitään hirveen suurta summaa, mutta ei nyt voi odottakaan saavansa ihan niin paljon kuin vielä muutama kuukausi sitten) ja ostanut ihanan DIY-talon maalta parin tunnin (hyvällä kelillä) matkan päästä pk-seudulta. Talossa on paljon mahdollisuuksia kunhan saneeraus on valmis. Ihana romanttinen puutarha ja mahdollisuus vaikka mihin, esim. lampaiden pitoon vajarakennuksessa, kunhan sen katto on korjattu ja hyötypuutarhan pitoon, kunhan sille ensin paikka mietitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nyt kotiin lenkiltä mutta miestä ei näy. Kotona se on taas käynyt sillä koira ei ole kotona ja autotallin ovi oli auki. Puhelinkin pöydällä eli eiköhän kohta tule. Mitään lisää ei ole ilmaantunut, ruokaa tms. ap

Vierailija
44/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:29"]

Tulin nyt kotiin lenkiltä mutta miestä ei näy. Kotona se on taas käynyt sillä koira ei ole kotona ja autotallin ovi oli auki. Puhelinkin pöydällä eli eiköhän kohta tule. Mitään lisää ei ole ilmaantunut, ruokaa tms. ap

[/quote]

Missä ruusut ja kuohari?!

Vierailija
45/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sillä ei ole mitään asiaa. Aatteli muutes vaan, kun ei pitkään aikaan oo tullu ostettua.

Vierailija
46/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi nyt helvetti, menit sitten pilaamaan tään ihan heti alkuunsa. :( Kai nyt ihminen itse huomaa, onko ollut salilla vai lenkillä - ja salille piti sinun menenmän.

Hemmetti. Just kun oisin kiinnostunut tästä. :(

Vierailija
47/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä mäkin luulen jo, ettei mitään erikoista ole... Ruusut on edelleen maljakossa ja puteli jääkaapissa. ap

Vierailija
48/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me täällä ootetaan jännityksellä. Tuu sit taas kertoo

Vierailija
49/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:29"]

[/quote]

Voi nyt helvetti, menit sitten pilaamaan tään ihan heti alkuunsa. :( Kai nyt ihminen itse huomaa, onko ollut salilla vai lenkillä - ja salille piti sinun menenmän.

Hemmetti. Just kun oisin kiinnostunut tästä. :(
[/quote]

Vierailija
50/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin salin sijaanlenkille tämän hienoisen päänsäryn vuoksi, en viitsinyt lähteä lihaskuntoa rehaamaan kivuissani. ap

Vierailija
51/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Mies tuli kotiin koiramme kanssa ja toisen koiran, jonka on mennyt hankkimaan! Ei jumalavita! Ap

Vierailija
52/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:56"]

Ei hitto. Mies tuli kotiin koiramme kanssa ja toisen koiran, jonka on mennyt hankkimaan! Ei jumalavita! Ap

[/quote]

Oletko oikea ap?

Vierailija
53/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen. Olen aivan raivona, ei tälläista asiaa voi tehdä yllärinä! Prkl! Ap

Vierailija
54/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Nyt putosin kyllä.
Onko pentu vai joku aikuinen koira? Miten tollasta voi yhtäkkiä tehdä edes vai onko miettiny pitkään ylläriä?

Vierailija
55/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkärotuinen koira? Onko pentu?

Hommaa sille kaikessa hiljaisuudessa uusi koti, jättiyllärinä miehelle. Poimi maljakkoon risuja ja osta jääkaappiin odottamaan pullollinen etikkaa.

Vierailija
56/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on luovutusikäinen eli pentu, samaa rotua kuin oma koiramme. Mies möksöttää nyt tuolla kun olen ihan raivona. Yhdessäkin isossa koirassa on tekemistä, en esim.voi aina mennä sitä lenkittämään kovan vetämisen vuoksi, pieni naisimmeinen kun olen. Voi hiton mies! Ei taida samppanjapullo poksahtaa tänään tässä osoitteessa... ap

Vierailija
57/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyllä ihan itse kouluttaa ja lenkittää ja hankkia parempipalkkaisen duunin, että saadaan isompi talo ja piha. voi luoja... ap

Vierailija
58/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo on hän puhunut pitkään, että haluaisi toisenkin koiran mutta en ole suostunut. ilmeisesti luuli, että voi tehdä sen näin ja naamioida ylläriksi. Tai no, sitä se kyllä onkin...

Vierailija
59/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:26"]

Varmaan hyvää http://www.alko.fi/tuotteet/008681/

Mene vaan salille, sillä on jotakin valmisteluja kesken. Ehkä haluaa kertoa jonkin kivan uutisen vaikka töihin liittyen.

[/quote]

No ei oo hyvää, ois ostanu vaikka möetin mielummin.

Vierailija
60/77 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saanut yllärinä asuntonne myytyä (ei mitään hirveen suurta summaa, mutta ei nyt voi odottakaan saavansa ihan niin paljon kuin vielä muutama kuukausi sitten) ja ostanut ihanan DIY-talon maalta parin tunnin (hyvällä kelillä) matkan päästä pk-seudulta. Talossa on paljon mahdollisuuksia kunhan saneeraus on valmis. Ihana romanttinen puutarha ja mahdollisuus vaikka mihin, esim. lampaiden pitoon vajarakennuksessa, kunhan sen katto on korjattu ja hyötypuutarhan pitoon, kunhan sille ensin paikka mietitään!

[/quote]

Muuten hyvä, mutta mies ei voi myydä perheen yhteisessä käytössä olevaa asuntoa ilman vaimon lupaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä