Tulin yllättäen kotiin ja jääkaapissa oli shampanjaa
Olin sanonut miehelleni meneväni tänään töistä suoraan salille mutta tulinkin välissä kotiin. Todella outoa on, että jääkaapissa ja pullo shampanjaa ja pöydällä kimppu ruusuja maljakossa mutta miestä ei näy. Mitähän tässä on tekeillä? Emme juo juuri koskaan kuohariakaan ja mies ei niitä ostele eli nyt on jotain erikoista tapahtunut. Veikkauksia?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:20"]
Olin sanonut miehelleni meneväni tänään töistä suoraan salille mutta tulinkin välissä kotiin. Todella outoa on, että jääkaapissa ja pullo shampanjaa ja pöydällä kimppu ruusuja maljakossa mutta miestä ei näy. Mitähän tässä on tekeillä? Emme juo juuri koskaan kuohariakaan ja mies ei niitä ostele eli nyt on jotain erikoista tapahtunut. Veikkauksia
No jos ei käynyt sinuun suoraan käsiksi ja sanonut, että haluaa panna sinua tässä ja nyt, niin lienee provo. 99.9m,n % varmuudellaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:53"]
En viitsi rotua tarkkaan sanoa mutta iso paimenkoirarotu kyseessä. Ja oli yllätys vaikka aiheesta on keskusteltu keskustelemasta päästyämme mutten ole suostunut. Mies oli pitänyt pekkaspäivän ja hakenut pennun kauempaa ja on ollut yhteyksissä kasvattajaan jo ennen pentueen syntymää. Kiva salailija. ap
[/quote]
No nyt kun ns. "vahinko on jo tapahtunut" niin miehellä onkin kovasti töitä edessä, että se saa sinut lepyteltyä. Ei taida ihan kukat ja samppanja nyt riittää.
Senkin uhalla että kuulostaa ärsyttävältä, niin: jaksuhali <3
Plääh, te jo pilasitte parhaimmat juonenkäänteet arvailuilla, niin ap:n piti keksiä juttu koirasta. Ei kauhean jännää.
Maistuisi sampanja kyllä mullekin. Ja "sampanja" vielä paremmin..
Mullekkin ylläripentu pliiiiis!!! Ihanaa mun mielestä:))
Jos mun kotiin ilmestyisi yllätyskoira niin mä en ainakaan roikkuisi heti kirjoittelemassa vauvapalstalla vaan olisi ihan kyllä muuta tekemistä kuin netti siinä vaiheessa. Mutta ihmiset on tietenkin erilaisia :D
Surkea tarina. Ei vakoilua tai piilotettuja puhelimia. Muutenkin http://thumbpress.com/wp-content/uploads/2011/11/milk-shortage.jpg
Muista jatkossa tarkemmin mitä oot kirjoittanut. Tuli jo monta virhettä.
Ap on muka yhden ison koiran kouluttanut, mutta silti manaa, että entinen koira vetää lenkillä. Jos koira on koulutettu, se kulkee ihan nätisti vierellä, oli minkä kokoinen tahansa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:04"]
Koira on luovutusikäinen eli pentu, samaa rotua kuin oma koiramme. Mies möksöttää nyt tuolla kun olen ihan raivona. Yhdessäkin isossa koirassa on tekemistä, en esim.voi aina mennä sitä lenkittämään kovan vetämisen vuoksi, pieni naisimmeinen kun olen. Voi hiton mies! Ei taida samppanjapullo poksahtaa tänään tässä osoitteessa... ap
[/quote]
Voi vitsi miten tylsä ja niuho sä olet !
Nyt kun ajattelen ex miestäni ja jopa nykyistä, niin kyllä ne oikeasti ovat mmusta tykänneet ja nykyinen edelleen, kun olen eläimiä juuri yllätyksinä tuonut. En siis kaikkia, mutta pari koiraa kyllä. Ja ovat osallistuneet hoitoon ihan kuin olisivat itse ne valinneet. Vitsi, että mä olen ollut ja olen yhä onnekas ihmisteni kanssa ! Mutta sä olet tiukkapipo. Asioista voi aina neuvotella.
Surkea kyhäelmä tuli tästä perjantaitrollista. Nuokin välihuutelut ap:lta itselleen "tuu sit ap kertomaan mitä kävi".
MInkä merkkistä samppanjaa osti? MInkä värisiä ruusuja ja montako? Ovatä reilun kaupan ruusuja vai oikein kukkakaupasta?
No kun ollaan naimisissa mutta voihan se kosia huvin päiten :D Pullossa lukee Lanson ja ruusuja on 12, laatua en osaa sanoa mutta pinkkejä ovat. Lähdenkö salille vai jäänkö odottelemaan? ap
Varmaan hyvää http://www.alko.fi/tuotteet/008681/
Mene vaan salille, sillä on jotakin valmisteluja kesken. Ehkä haluaa kertoa jonkin kivan uutisen vaikka töihin liittyen.
Lähdet salille ja oot niinkuin et tietäiskään! Muuten pilaat sen yllärin :)
Oon varmaan ihan kamala, mutta jos meille ilmeistyis tollanen ylläri niin mun eka ajatus olis et "mitä helvettiä se on nyt tehny" :D
En viitsi rotua tarkkaan sanoa mutta iso paimenkoirarotu kyseessä. Ja oli yllätys vaikka aiheesta on keskusteltu keskustelemasta päästyämme mutten ole suostunut. Mies oli pitänyt pekkaspäivän ja hakenut pennun kauempaa ja on ollut yhteyksissä kasvattajaan jo ennen pentueen syntymää. Kiva salailija. ap