Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kommentoit nimittelyyn?

Vierailija
27.03.2015 |

Miten kommentoit, jos sinua joku alkaa nimittelemään pahastikin, otetaan esimerkkinä vaikka idiootti, mutta älkää kommentoiko nyt tätä sanaa. Vain kommentoitko ollenkaan? Kysyn tätä nyt vain mielenkiinnosta, enkä viittaa itseeni. Toivoisin myös, että tämä ei johda kiistelyyn tai ainakaan toisen ihmisen nimittelyyn, älkääkä nyt käyttäkö niitä niittelysanoja vaan, sitä miten kommentoi, jos nyt kommentoit?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot!

Joka toista haukkuu, se on se ite!

Joka toista haukkuu sen napa paukkuu! (ennen sanoin: ja se joutuu kiinalaisen räkälaukkuun, mutta olen lopettanut ilmaisun käyttämisen rasistisen sävyn vuoksi)

Vierailija
2/3 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivautuisi kommentoimaan mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:19"]

Miten kommentoit, jos sinua joku alkaa nimittelemään pahastikin, otetaan esimerkkinä vaikka idiootti, mutta älkää kommentoiko nyt tätä sanaa. Vain kommentoitko ollenkaan? Kysyn tätä nyt vain mielenkiinnosta, enkä viittaa itseeni. Toivoisin myös, että tämä ei johda kiistelyyn tai ainakaan toisen ihmisen nimittelyyn, älkääkä nyt käyttäkö niitä niittelysanoja vaan, sitä miten kommentoi, jos nyt kommentoit?

[/quote]

Ei kiinnostaisi. Minä nimittäin voitin. Jos vastapuoli heittää persoonaan, eikä asiaan kohdistuvan piikin, se tarkoittaa sitä että minä voitin. aivan sama minkä, mutta näin kävi.

toki tämä kääntyisi sitten niin, että minulla olisi suuria vaikeuksia ottaa "vastapuolta" vakavasti.

-m35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän