Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten olette juhlineet hopeahäitä?
26.03.2015 |
Meillä tulossa toukokuussa, olisi kiva kuulla miten muut ovat juhlineet.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Harva saavuttaa hopeahääpäivän, kun mennään kaksi, kolme kertaa naimisiin. Siksipä täältä on turha etsiä hopeahääpäivää viettäneitä
Alue: Aihe vapaa
Meillä ei ollut mielikuvitusta, eli ihan perussetti. Aikuiset lapset kotiin syömään ja illalla miehen kanssa lähdettiin ravintolaan syömään hyvin ja tanssimaan.
Mies oli ostanut timanttisormuksen lahjaksi. Minä hölmö en tajunnut miehelle ostaa mitään.