Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
OON VARMAA TOSI OUTO MUT ...
14.04.2015 |
Oon siis 15v ja rakastan maaseutua ja suuriametsiä ja pieniä järviä. Inhoan taas suurikaupunkeja. Siis en tiedä mikä siinä on niin ihanaa mutta haluaisin asua sellaisella maasutu alueella pienen järvenrannalla jossa on paljon metsää. Eniten pidän kesäiltojen maisemista.
Kommentit (5)
Mitä outoa tuossa nyt on? :) Niin minäkin t: 18v.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No kun kaverit ovat kiinostuneita vain jostain suurkaupunkien tapahtumista ja valittavat kuinka tylsää on mökillä porukoiden kanssa
Kuulostaa ihan terveeltä. Jatkakaa samaan malliin :)
N29
Alue: Aihe vapaa
Niin minäkin. Ajatus siintä kesäillasta keräämässä oksia vastaa varten kun aurinko vielä paistaa ja ötökät pörrää. Sen jälkeen on ihana mennä tyyneen järveen uimaan ja saunomaan