Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään ei vaan saa läheisyyttä mistään.

Vierailija
16.12.2021 |

Olen huomannut mitä enempi ikää tulee miehenä niin naisia ei enää kiinnosta eikä saa sitä läheisyyttä. Itsekki kaipaisin läheisyyttä ja seksiä. Mutta ei. Ja joo tähän alkuun heti sanon en halua maksaa ja mennä maksullisiin ei mun juttu. Mites muut?

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen pari Allun kaltaista vähän tavallista yksinkertaisempaa miestä ja molemmat suhteessa vanhemman naisen kanssa.

Vanhempiin naisiin ei ole järkeä sekaantua. Mitä se mies siitä suhteesta saisi? Muuta kuin rupsahtaneen naisen..

Ja luonnevikahan se tahtoo tulla vielä samassa paketissa. Ei kannata sekaantua.

Vierailija
102/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on Allu vain seuraavat keinot löytää itsellesi nainen. Vanhempi neli-viiskymppinen normaaliälyn alasektorissa oleva nainen. Tai sitten menet mukaan oppimisvaikeuksista kärsivien ihmisten toimintaan mukaan, hankit itsellesi KAVEREITA ja sosiaalisen elämän ja työstät terapeuttisi kanssa käytöstäsi niin että pystyt pitämään kaverit ja mahdollisen naisen jos sellainen tulee eteen. Oppimisvaikeuksista kärsivien porukoissa menet ennakkoluulottomasti mukaan erilaisiin harrastuksiin, joissa voit tavata ihmisiä.

Nainen saa kyllä olla hieman yksinkertainen mutta oman tyylinen ulkonäkö ja tykkään mielellään muodokkaista.. laihat missit ei todellakaa kiinnosta

Miten musta tuntuu, että sua kiinnostaa / sulle kelpaisi ihan jokainen nainen, joka vähänkään sun suuntaan haistelee.

Miten niin kelpais..? ei todellakaa kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii on se on se seksiseksiseksiseksi vaa aina.

Eiku kappas ittekki mainitsit sen alotuspostauksessa. No niinpä tietty

Vierailija
104/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kaipaa läheisyyttä.

Tämä. Nainen on kuin kissa. Se tulee härnätäkseen kiehnäämään, ei oikeasti halua että kukaan koskee.

Koira sen sijaan haluaa olla toisen lähellä. Kuin mies.

Höpöä. Useimmat kissat tykkää läheisyydestä, mun kissa tulee yölläkin viereen nukkumaan.

Mun kissa on niin läheisyyden kaipuinen, että meinaa mennä välillä siihen hermot. Koko ajan kimpussa. Tämä kissavertaus naisissa tarkoittaa lähinnä sitä, että kissa itse valikoi kehen tarrautuu kuin liima, eikä muut ihmiset välttämättä edes kelpaa kuin se yksi. Miehet ovat enemmän kuin koiria, eli että kuka tahansa rapsuttaja kelpaa.

Vierailija
105/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset ottaa työttömän kännäävän sekopään.. itse olen kunnollinen mies ja ujo.. en polta en juo ku välillä alkoholia.. ennen join paljon.. mutta lopetin sen koska naiset ei halua että mies juo.. haluan löytää kumppanin

Pari päivää sitten sanoit että olet jo täysin luovuttanut etkä halua naista ollenkaan?

En pysty olla ilman naista vuosia sekoan.. ei tää on mun elämä että oon vaa täälä yksin ja roikun jossain mutsissa en jaksa enää

Roikut mutsissas? Aikuinen työssä käyvä karvaperse. Tuo jos mikä on suurin turn off! Miksi sun pitäis saada nainen jotta voit lopettaa mutsissas roikkumisen? Mammanpoika etsii naisesta äidinkorviketta?

Vierailija
106/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellaki mussa on paljon hyvää nykyään.. 

Vierailija
107/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset ottaa työttömän kännäävän sekopään.. itse olen kunnollinen mies ja ujo.. en polta en juo ku välillä alkoholia.. ennen join paljon.. mutta lopetin sen koska naiset ei halua että mies juo.. haluan löytää kumppanin

Pari päivää sitten sanoit että olet jo täysin luovuttanut etkä halua naista ollenkaan?

En pysty olla ilman naista vuosia sekoan.. ei tää on mun elämä että oon vaa täälä yksin ja roikun jossain mutsissa en jaksa enää

Roikut mutsissas? Aikuinen työssä käyvä karvaperse. Tuo jos mikä on suurin turn off! Miksi sun pitäis saada nainen jotta voit lopettaa mutsissas roikkumisen? Mammanpoika etsii naisesta äidinkorviketta?

En todellakaa roiku käyn töissä ja tarvin oman tyttöystävän.

Vierailija
108/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei todellakaa kelpaa kuka nainen vaa,, kuka niin on väittäny? mulle kyllä kelpaa vaikak 40 v pyöree tavis nainen.. ei tarvi olla missi kuka niin on väittäny. mieluite vaikka yksinkertainen.. mutta niitä on vähissä.. ite oon niin erilainen mies ja mussa on toki hyvää ihmettelen miksei kellekkää naiselle riitä se.. no en ole törmännyt vielä siihen oikeeseen

Vierailija
109/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole hullu.. olen kivan näkönen pitkä mies-.-. käyn vakituisesti töissä.. kaipaan vaan kumppania niin kauan ollu jo yksin

Vierailija
110/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en edelleen halua mitää 40 + naista.. haloo oon 36.. enkä ole sekopää.. en kehitysvammainen.. taidatte vaaan haukkujat itse olla.. haluan parisuhteen kumppanin.. haluan kehittää itseeni ja löytää sopivan naisen.. elämässä kaikki ok työpaikka vakituinen ja kaikki on ok

Vierailija
111/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en edelleen halua mitää 40 + naista.. haloo oon 36.. enkä ole sekopää.. en kehitysvammainen.. taidatte vaaan haukkujat itse olla.. haluan parisuhteen kumppanin.. haluan kehittää itseeni ja löytää sopivan naisen.. elämässä kaikki ok työpaikka vakituinen ja kaikki on ok

Kyllä olet sekopää. Etkö itse muista mitä kaikkea uhkailua olet tänne usein suoltanut?

Ja sun naaman tietää jo kaikki koska sekin on moneen kertaan julkaistu jopa omasta toimestasi. Joten naiset osaavat jo vältellä sua, onneksi.

Vierailija
112/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teitä ihmiset vaivaa????

Vierailija
113/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaa ole sekopää.. mikä teitä ihmiset vaivaa????

Vierailija
114/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet sekopää. Etkö itse muista mitä kaikkea uhkailua olet tänne usein suoltanut?

Ja sun naaman tietää jo kaikki koska sekin on moneen kertaan julkaistu jopa omasta toimestasi. Joten naiset osaavat jo vältellä sua, onneksi.

,

en todellakaa ole sekopää mulla on elämä ihan tasapainossa kaipaan parisuhdetta ja kumppania mitä ihmettä.. en välitä ollenkaa.. mulla on hyvä työpaikka ja hyvät tulot piste.. kaikki on kunnos

Vierailija
115/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ihan sama mitä te ajattelette oon komea pitkä mies ja käyn töissää. elän normi elämää jos en saa naista meen maksulliselle loppuelämä piste.

Vierailija
116/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ihan sama mitä te ajattelette oon komea pitkä mies ja käyn töissää. elän normi elämää jos en saa naista meen maksulliselle loppuelämä piste.

Sinun ei pitäisi saada ikinä reikää keneltäkään edes rahasta. Ei se ole mikään ihmisoikeus. Jos kukaan ei sinua halua, se kertoo vain sinusta.

Vierailija
117/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitte.. eipä ne normaalitkaa saa kumppania?

Vierailija
118/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellak isaan-..- aika törkeetä.. mulla on työpaikka ja asiat hyvin ja kaikki on hyvin.. aika törkeetä.. että ihmisten pitäs olla väkisin ikisinkku ku ei kellekkää kelpaa

Vierailija
119/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo luuletko että mua kiinnostaa.. mä olen ihan hyvä omana itsenäni.. vakityö ja komee ja pitkä mies.. en anna kenenkää pilata mun elämää piste.. enkä ole kehitysvammainen

Vierailija
120/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitte.. eipä ne normaalitkaa saa kumppania?

No NIIN JUST. Ei kaikki normaalitkaan saa kumppania. Miksi sun sitten pitää saada? Kuka sulle on sen luvannut? Kestä nyt vaan yksin niin kuin me muutkin tehdään. Et ole mikään kuningas, jolle on luvattu syntyessä jo prinsessa ja puoli valtakuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi