Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään ei vaan saa läheisyyttä mistään.

Vierailija
16.12.2021 |

Olen huomannut mitä enempi ikää tulee miehenä niin naisia ei enää kiinnosta eikä saa sitä läheisyyttä. Itsekki kaipaisin läheisyyttä ja seksiä. Mutta ei. Ja joo tähän alkuun heti sanon en halua maksaa ja mennä maksullisiin ei mun juttu. Mites muut?

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tiiä mikä siinä on.. onko 36 v jo liia vanha rupsahtanut mitä naiset sanoo? Kun ei naiset lähesty ja tuu juttelee.. ennen menin ulos naisetki tuli lähinnä jotai juttelee ja lähesty ku oon tosi pitkä mies.. ja kiinnostuiki.. nykyää on näitä someprinsessoja ja niille en todellakaa kelpaa.. ne haluaa uraa luovan sporttisen alfan en ole semmoinen.. mutta jotenki ku ei oo sitä naista niin elämä ei tunnu nyt kovin semmoselta millanen sen pitäs olla

Vierailija
62/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIks on niin hiton vaikeeta löytää tavallista pullukka naista semmoset mua kiinnostaa.. ei kiinnosta noi tinder missit ja semmoset.. oon jo unohtanut.. mutta miksei löydy tavallista pullukkaa mistää.. tosi vaikeeta löytää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että jokapaikassa on näitä someprinsessoja täydellistä elämää.. viiniä matkustelua.. jne.. ei mun elämä ihan tollasta ole.. ja oon aika köyhä vaikka töissä käyn.. velkaa on ja vanha auto mutta auto kuitenki.. kaipaisin kuitenki ihan tavallista naista pyöreempää mieluiten muodokasta. mutta tuntuu että etelässä ei sellasia ole.. tai sellaiset naiset ei sitte musta kiinnostu ja tuntuu pahalta

Vierailija
64/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida naista vaa löytää mistää ellei ole tietynlainen mies.. statusta.. ulkonäköö.. hieno auto.. sopivasti rahaa.. ei liian vähän... normi työ ei kelpaa.. antaa sitte olla

Vierailija
65/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kaipaa läheisyyttä.

Näin on, pelkällä mololla huitelua silloin tällöin ja muuten haluan olla rauhassa miehiltä. Peskööt itse pyykkinsä ja imuroikoot kämppänsä.

Vierailija
66/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on Allu vain seuraavat keinot löytää itsellesi nainen. Vanhempi neli-viiskymppinen normaaliälyn alasektorissa oleva nainen. Tai sitten menet mukaan oppimisvaikeuksista kärsivien ihmisten toimintaan mukaan, hankit itsellesi KAVEREITA ja sosiaalisen elämän ja työstät terapeuttisi kanssa käytöstäsi niin että pystyt pitämään kaverit ja mahdollisen naisen jos sellainen tulee eteen. Oppimisvaikeuksista kärsivien porukoissa menet ennakkoluulottomasti mukaan erilaisiin harrastuksiin, joissa voit tavata ihmisiä.

Vierailija
67/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuitenki ihan kivan näkönen mieheksi ja kaipaisin naisen läheisyyttä.

No mitä olet valmis antamaan itse. Haksahdin hetkeksi tuollaiseen suhteeseen. Mies sai kaipaamansa läheisyyden, mutta otti vain sen mitä itse tarvitsee antamatta toiselle. 

Vierailija
68/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on Allu vain seuraavat keinot löytää itsellesi nainen. Vanhempi neli-viiskymppinen normaaliälyn alasektorissa oleva nainen. Tai sitten menet mukaan oppimisvaikeuksista kärsivien ihmisten toimintaan mukaan, hankit itsellesi KAVEREITA ja sosiaalisen elämän ja työstät terapeuttisi kanssa käytöstäsi niin että pystyt pitämään kaverit ja mahdollisen naisen jos sellainen tulee eteen. Oppimisvaikeuksista kärsivien porukoissa menet ennakkoluulottomasti mukaan erilaisiin harrastuksiin, joissa voit tavata ihmisiä.

Oletko ihan tosissas.. 40-50 ei missää nimessä.. koskaan ei ole niin vanhaa ollut ja semmoset ei musta kiinnostu..herranjumala oon 36. saman ikännen mielellää tai nuorempi.. mulla on ollut ennen kavereita mutta muutin ja ne jäi sinne.. nyt ei ole kavereita. No sitä olen miettinyt.. mutta kyllä kaipaan kumppania

Vierailija
69/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ehkä liian rehellinen puheissaan.

Monet naiset suorastaan pitävät siitä että heille asiat kerrotaan hieman väritetymmin jotta tulee sellainen jännempi fiilis ja kiinnostus herää.

Mikäli on liian avoin, niin siitä on todellakin vain haittaa.  Liika kiinnostuminen kannattaan myös peittää ja esittää hieman vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
70/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida naista vaa löytää mistää ellei ole tietynlainen mies.. statusta.. ulkonäköö.. hieno auto.. sopivasti rahaa.. ei liian vähän... normi työ ei kelpaa.. antaa sitte olla

Eipä sinulla ollut nuorempanakaan statusta tai hienoa autoa, silti (omien sanojesi mukaan) oli niitä kuuluisia naisia kierroksessa aina silloin tällöin. Eli teet tyhjäksi oman väitteesi nyt. 

Vierailija
71/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa kyllä olla hieman yksinkertainen mutta oman tyylinen ulkonäkö ja tykkään mielellään muodokkaista.. laihat missit ei todellakaa kiinnosta

Vierailija
72/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sinulla ollut nuorempanakaan statusta tai hienoa autoa, silti (omien sanojesi mukaan) oli niitä kuuluisia naisia kierroksessa aina silloin tällöin. Eli teet tyhjäksi oman väitteesi nyt. 

Ei ollut töitä ei autoa... olin jopa ulosotossa ja sain baarista naisia.. niin ikä ja rupsahtaminen on tehnyt tehtävänsä näytän kai possulta

Vierailija
73/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei maine mennyt ja en ollut rupsahtanu ja näin vanha kun vielä kelpasin naisille yhden illan jutuiksi tai sain läheisyyttä.. nyt olen kuopassa en tapaa naisia ja oon alkanu ruikuttaa jotenki välillä mietin mitä voin asialle tehdä en kai mitään.. mutta en halua olla yksin

Vierailija
74/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten naisista on vain tullut jotenki nirsoja enempi kun ei enää kelpaakkaa mitä ennen kelpasi.

Vierailija
75/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljamahaisena nuorempana työttömänä sain naisia.. että se ylipaino ja maha ei ole este ollut!!!

Vierailija
76/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun bling bling piireistä voi olla kyllä vaikeaa löytyy aitoja empaattisia naisia, mutta kyllä niitäkin joukosta löytyy. Omani kyllä tykkää olla lusikassa ja nauttii kyllä seksistäkin. Karsi kaikki vähänkin materiaan viittaavat vain pois. Bling bling porukalle mies on vain väline oman elämäntyylin kustantamiseksi.

Vierailija
77/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa kyllä olla hieman yksinkertainen mutta oman tyylinen ulkonäkö ja tykkään mielellään muodokkaista.. laihat missit ei todellakaa kiinnosta

Naiset ovat keskimäärin fiksumpia kuin miehet, koska naisia on enemmän gaussin käyrän keskivaiheilla ja miehiä sen yläpään lisäksi häntäpäässä. Tarpeeksi yksinkertaisista naisista on siis pulaa. Ja siinä sitten on miehellä ongelma, kun pitäisi joko kehittää itseään tai olla ilman. 

Vierailija
78/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta mulla on kuitenki ulkonäköö jotenki vaikka lihonut olen.. en ole miesmalli enkä halua olla olen tavallisen näkönen mutta jotkut naiset sanonu kyllä tuolla naamalla ja pituudella pitäisi sopiva nainen löytyä.. mtuta etelän naiset on nirsoja jja koulutettuja ja kauniita en vain riitä heille koskaan en mitenkää.. pitäs olla eri ihminen.. en tiedä mistä tavallisen kouluttamattoman pullukan löydän.. niitä ei ole

Vierailija
79/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarista sattumalta löysin aikoinaan naisen.. se löysi mut ja kaunis oli pullukka tavallinen lähihoitaja.. mutta se oli ihme

Vierailija
80/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuitenki ihan kivan näkönen mieheksi ja kaipaisin naisen läheisyyttä.

Jos olet ihan kunnollinen, päihdeongelmaton ja työssä käyvä mies, niin kannattaa satsata ulkomaalaiseen naiseen. Filippiiniläisillä hyvä enkun taito, ovat mukavia, uskollisia ja perhekeskeisiä. Ja kirsikkana kakun päällä, saat varmasti paljon nuoremman naisen sieltä kuin täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän