Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään ei vaan saa läheisyyttä mistään.

Vierailija
16.12.2021 |

Olen huomannut mitä enempi ikää tulee miehenä niin naisia ei enää kiinnosta eikä saa sitä läheisyyttä. Itsekki kaipaisin läheisyyttä ja seksiä. Mutta ei. Ja joo tähän alkuun heti sanon en halua maksaa ja mennä maksullisiin ei mun juttu. Mites muut?

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen pari Allun kaltaista vähän tavallista yksinkertaisempaa miestä ja molemmat suhteessa vanhemman naisen kanssa.

Vanhempiin naisiin ei ole järkeä sekaantua. Mitä se mies siitä suhteesta saisi? Muuta kuin rupsahtaneen naisen..

Seksiä, ystävyyttä, kumppanuutta. Mutta ihan kuin kenellä tahansa, Allullakin on vapaus jäädä ilman, jos se on parempi vaihtoehto 35-vuotiaalle miehelle kuin viisi vuotta vanhempi nainen.

Ensin naiset sanovat, että tasoteoriaa ei ole olemassa ja sen jälkeen tulee kuin suoraan tasoteorian oppikirjasta neuvo miehelle tyytyä viisi vuotta vanhempaan naiseen ikään kuin olisi helpompaa saada 5v vanhemman naisen kiinnostus kuin 5v nuoremman, miten näin jos tasoja ei ole olemassa?

Eiköhän Allulle ja kaikille muillekin 36v miehille sopivan ikäinen nainen ole 25-36v.

Vierailija
122/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen pari Allun kaltaista vähän tavallista yksinkertaisempaa miestä ja molemmat suhteessa vanhemman naisen kanssa.

Vanhempiin naisiin ei ole järkeä sekaantua. Mitä se mies siitä suhteesta saisi? Muuta kuin rupsahtaneen naisen..

Seksiä, ystävyyttä, kumppanuutta. Mutta ihan kuin kenellä tahansa, Allullakin on vapaus jäädä ilman, jos se on parempi vaihtoehto 35-vuotiaalle miehelle kuin viisi vuotta vanhempi nainen.

Ensin naiset sanovat, että tasoteoriaa ei ole olemassa ja sen jälkeen tulee kuin suoraan tasoteorian oppikirjasta neuvo miehelle tyytyä viisi vuotta vanhempaan naiseen ikään kuin olisi helpompaa saada 5v vanhemman naisen kiinnostus kuin 5v nuoremman, miten näin jos tasoja ei ole olemassa?

Eiköhän Allulle ja kaikille muillekin 36v miehille sopivan ikäinen nainen ole 25-36v.

Ei tuolle miehelle sovi minkään tietyn ikäinen nainen vaan saman kaltainen, vähälahjainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ EN HALUA MITÄÄ YLI 40 V RUMAA LIHAVAA 120 KG NAISTA JOLLA ON RUMA TYYLI EI KIINNOSTA

Vierailija
124/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolle miehelle sovi minkään tietyn ikäinen nainen vaan saman kaltainen, vähälahjainen.

EN HALIUA KEHITYSVAMMAISTA.. KUN EI KIINNOSTA.. EN HALUA 45 V NAISTA KUN EI KIINNOSTA

Vierailija
125/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen halityyny vaan käyttöön. Ostat jostain Jyskistä tai muualta.

Vierailija
126/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä en kelpaa niin antaa olla.. oon kuitenki pitkä ja kaikki on kunnos ja kivan näkönen en halua 140 kg läskiä

Vierailija
127/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mussa ei todellakaa ole vaan vikoja.. ei todellakaan ei todellakaan

Vierailija
128/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksei naiset lähesty mua.. pitkä ja kivan näköänen mies.. en oo enää työtön mitä joskus olin ja sillon ne lähesty.. en ymmärrä naisia

Vierailija
129/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole alkoholisti sekopää en todellakaa käyn töissä ja asiat on hyvin

Vierailija
130/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen halityyny vaan käyttöön. Ostat jostain Jyskistä tai muualta.

En ole Allu, mutta mulla on tuon tapainen vartalotyyny käytössä. Mikään ei tietenkään korvaa ihmisen kosketusta ja lämpöä, mutta tyynyn halaaminen hetken ajan ennen nukahtamista on ihan ok.

Vierailija
131/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakakaa ole mikää sekopää.. monet jää ikisinkuiksi ja min ä myös

Vierailija
132/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä miksei naiset lähesty mua.. pitkä ja kivan näköänen mies.. en oo enää työtön mitä joskus olin ja sillon ne lähesty.. en ymmärrä naisia

Ei naiset lähesty kuin mallimiehiä. Sulla ei ole lähelllekään sellainen naama jota naiset viitsii lähestyä.

Vierailija
133/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksamalla saa. Ota girlfriend experience ja saat läheisyyttä.

Ei, saat läheisyyden illuusion, mihin nimikin viittaa.

Vierailija
134/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Sussa ei muuta olekaan kuin vikoja. Mistä ihmeestä sinusta pitäisi kiinnostua? Pituudesta? Sen varaan tietenkin parisuhde perustuu. Millään muulla ei ole mitään väliä.

Vierailija
135/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset lähesty kuin mallimiehiä. Sulla ei ole lähelllekään sellainen naama jota naiset viitsii lähestyä.

kyllä monet rumat miehet ja lihavatki saa naisia miksei pitkä mies vakityössä olevaa saa pullukka naista?

Vierailija
136/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Sussa ei muuta olekaan kuin vikoja. Mistä ihmeestä sinusta pitäisi kiinnostua? Pituudesta? Sen varaan tietenkin parisuhde perustuu. Millään muulla ei ole mitään väliä.

ai vikoja.. hieno asunto.. hyvä palkka.. vakityö.. en polta.. en juo.. älä jauha paskaa

Vierailija
137/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikytä vuot sitten opiskelijat myivät hyväntekeväisyyden nimimissä halauksia a 2€, missä nämä?

Vierailija
138/145 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet. Ja kyllä jäät. Sun naama jo kaikkien tiedossa. Kaikki karttaa sua kuin ruttoa. Et tule koskaan saamaan ketään, edes kehitysvammaista, koska heidän läheiset eivät päästä sua heidän lähelle. Hienosti olet munannut elämäsi. Pilalla. 

Vierailija
139/145 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaa ole.. toivottavasti sä mätänet helvetissä sairas paska.

Vierailija
140/145 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet. Ja kyllä jäät. Sun naama jo kaikkien tiedossa. Kaikki karttaa sua kuin ruttoa. Et tule koskaan saamaan ketään, edes kehitysvammaista, koska heidän läheiset eivät päästä sua heidän lähelle. Hienosti olet munannut elämäsi. Pilalla. 

Sinä olet aivan sairas sekopää tommosta menet sanomaa.. toiv joku vetäis kunnolla pataan tommosta pelleä...todellaki tulet olemaa ikuisesti yksin. mä kyllä saan naisen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi